Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
dandylion
(muž)
Občasný
Na Totemu: 33x
Napsat zprávu

Watchout!The King of Dandelions comes!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:peleeshky
dandylion (Občasný) - 25.11.2000 > Hele JETe, mě to bylo hned jasný ,že je to nějaká zaobalená perverzárna, a pokud to fuckt tak bylo , taxeti to vážně podařilo zabalit do neskutečné nudné průměrnosti.Sakra, tu Bambulku bych chtěl poznat a to její podbreeshko taky. :o))))))
U příspěvku:Blbej den
dandylion (Občasný) - 14.7.2000 > Znám takové dny, nevím jestli je to hvězdami, ale prostě jsou dny k "posrání".(to není vulgární slovo, to je expresionistická básnická licence!) Pokaždé přečtění cítím, že tam není ani slovíčko na víc a je v tom nepresovaná nálada celého toho podělaného dne. Povídku bych s toho rozhodně nedělal, rozmělnilo by se to...
U příspěvku:Šelmička
dandylion (Občasný) - 14.7.2000 > ...asi bych tu fotku potřeboval, protože jsem z toho zmaten, ale je to asi chyba na mém příjmači, krčím rameny... jo, tu fotku bych uvítal tvojí, ne od Kelly, ikdyž...
U příspěvku:Vliv mladých holek na zralé muže...
dandylion (Občasný) - 12.7.2000 > Překlepů jsem si všimnul, jakmile jsem stisknul enter k odeslání. Budiž mi mé rozechvělé srdce omluvou. (BTW, co dělá redakce? proč to neopravila?) :o)))))))
U příspěvku:Stupidita
dandylion (Občasný) - 11.7.2000 > tady se dějou nějaké divné věci, vždyť tohle vyšlo 4.července! Mou odezvu najdete tam.
U příspěvku:Holka
dandylion (Občasný) - 7.7.2000 > my lord, normálnost určuje většina! Slibuji,že na tvé tvrzení ,že to není tak, nebudu reflektovat...:o)
U příspěvku:Holka
dandylion (Občasný) - 5.7.2000 > Připadá mi to jako punkový nápěv. Je to melodické a dovedu si představit, jak to zpívá roztobarevná divoká holka a je to nářez. (hlavně se tu nebrečí!) Trochu si podráždila staré pány, ale to ostatně k mladým holkám a k punku patří.Snad se Galova inkontinence upraví :o)
U příspěvku:Tajemný
dandylion (Občasný) - 4.7.2000 > Škoda jen, že za každým veršem není přiřazena constanta Dijadijadá. Feeling lidové tvořivosti byl by pak zcela dokonalý.
U příspěvku:Nevšední rytmus života
dandylion (Občasný) - 4.7.2000 > Stay tuned! Po přechodu se to spraví!
U příspěvku:Moudra slavných
dandylion (Občasný) - 4.7.2000 > Pravda je jen medializovaná lež! Pampeliškový král
U příspěvku:Stupidita
dandylion (Občasný) - 4.7.2000 > v nerovných vztazích padají nerovné soudy a nerovná slova. Ujede-li mi vlak nohu, nebudu se stupidně ptát:"Nejezdí tudy náhodou vlak?". Je to stejné.Tak bych si dokázal představil ,že si onen nebyl tvou láskou jist. Ostatně i tys to dokázala, neboť jsi jej pro malicherné otázky opustila.A dobře tak.Ostatně co takhle se sejít někde na sbírce motýlů (ech,to už asi neletí!), nebudu se na nic ptát:o) K dílku samotnému: Dobře zpracované, již zmíněná nervozita a nerudnost je tam natolik zakořeněna, až si troufám doufát, že až příjdeš na tu schůzku, budeš vyrovnaná:o) Hlavně se mě neptej mám-li tě rád,my z rodu pampeliškových králů jsme děsně nafoukaní..
U příspěvku:Ples andělů
dandylion (Občasný) - 30.6.2000 > Méďane, jsem taky těžký dyslektik, ale dyslexie nemá s przněním pravopisu nic společného. Za tu rajskou ti to však odpouštím.:o)
U příspěvku:Kopretiny
dandylion (Občasný) - 21.6.2000 > Zoly, i Hippíci stárnou!
U příspěvku:Rozprodávaná krása
dandylion (Občasný) - 21.6.2000 > Jsem s toho zmatený, kdo s kým a za kolik, snad jen ti milenci jsou mi jasní, ale i v této pasáži si představuji pod "tvořily ze dvou těl jediné tělo" něco zcela jiného než krátké prstíky, a proč zrovínka krátké.Tedy motýla stěží se plaziti pod stromem viděti, celý den rozpačitý míti.Spojka "neb" rozhazuje smysl celé složité věty."V dívce svět uviděl".. bože můj, to se mi prostě do tykve nevejde.Vykoupením je poslední dvojverší, které mě v dnešní den nabádá vykašlat se na všechnu poezie světa a jít honem cokoliv vplétat dívkám do vlasů.
U příspěvku:.štěstí na Reklamy
dandylion (Občasný) - 21.6.2000 > Nebyl bych tak skeptický, uvědomme si ,že reklamy vymýšlejí lidi na lidi pro lidi. Mě osobně nedělá dobře salátová okurka a tak jí prostě nejím, život je příliš pestrý a krásný, než abych se upínal na kdejakou hovadinu určenou pro slabé jedince. K dílku samotnému: Je to trošku rozvláčné, a chybí tomu drive, kterýžto právě reklamy používají. Více nadhledu a možná trošku ostrosti.(kontrast na monitoru to nespraví)Přidal bych trošku chilli z Tesca. toto není vzor: fuckuj reklamu, rozpomeň se na mámu šňupla trochu azuru a je bradou nahoru...
U příspěvku:Stredovek
dandylion (Občasný) - 21.6.2000 > První sloka je krásnou až pietní vzpomínkou a vzdaným holdem prvním však nevzlétnuvším astronautům amatérům.Jednostranný, morbidoidní histerickohistorický náhled, zkyslý vyřčením kolektivní viny,na mě působí strojeně až účelově, abych si v poslední řádce uvědomil, že si autor dělá ze mě prdel.
U příspěvku:U bílého kříže
dandylion (Občasný) - 21.6.2000 > Nelogičnost tvrzení (dravá řeka/plachý proud) , zmatečná slova navíc (bol, po hlase po sluchu), účelové vzývání blahoslavených, to vše jen podporuje vědecké tvrzení , že žvýkání kůry ze stromu smuteční vrby vyvolává halucinace. V tomto duchu se nese celé dílo, aby na jeho konci šokovalo všechny aktivní ochránce přírody mrtvým mořským koníkem. V zájmu zachování dobrých vztahů s anarchističtější částí Greenpeace bych utonulé vložil do ruky alespoň mrtvého kandáta (čti candáta) nebo kousek lejna. http://www.orso.cz/dvorak/lin.html ...a na chvili bych vysadil jointy...
U příspěvku:Chvíle k nadechnutí
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Jaktože nám tahle krása unikla? Nebo dnes na to koukám jinak než jindy? Snad je to proto ,že pro dnešek z další osmitisícovky slézám do základního tábora..
U příspěvku:Východ slunce
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Medíku, úvod je vážně dobrý, mohla by to být reklama na Margaritu. Tequilla má v sobě spousty sluníčka. Nu, pak se v tom strácím a trácím,dáš mi do zubů,"mraky-taky" ,ale postavíš mě na nohy s "no,nesmějte se dámo".Ve finále se to už bortí ,jako já po pěti margaritách, možná to i tancuje, ale to já už nevnímám a tancuji taky.Tak ti nevím ,jdu si namýchat nějaký drink, koukám teď totiž na "live" západ slunce.
U příspěvku:POSLEDNÍ SBOHEM.
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Leio, lásky a přátele ztrácíme snad i proto, abychom našli ty nové.Všechno je v pohybu a pokud někdo o tebe nestál, nezaslouží si tvé slzy."Doktor čas" tu bolest vyléčí a časem vyčaruje i úsměv nad slzami.R.E.M "everybody hurts ...sometime",Nazareth"Love hurts",je to prostě tak, a jsou tací duševní masochisti,kteří tvrdí ,že je to krásné. Tak takhle to cítím já z tvého dílka.Za cit hodně bodů, za srdce taky. K provedení se moc nechci vyjadřovat... je to dost citlivé téma. Rhytmus má tep tvého rozechvělého srdce a rýmy jsou trochu v chaosu tvých bolavých myšlenek.Toho, kdo ti ublížil, bych nakopnul do koulí.:o)
U příspěvku:Zima
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > "Na to si přeci každý má přijít sám."... Tak já jsem sem přišel a na nic jsem nepřišel, kromě toho, že až příjde podzim a zima života, že se s toho minimálně osypeme, poznamenáni prodkou inkontinencí.já osobně, mluji-li, na roční období házím bobek.
U příspěvku:SEX
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Je to hustý, ale narozdíl od "čtenáře" neopovrhuji.Dokážu se vžít do toho pocitu, a v tramvaji bych ještě vrhnul..."Tak pročs tam lez'?" vskřikl by kdo si, jemuž by se tě zželelo.Jdu s toho pod sprchu a telefonní číslo tý holky nechci..
U příspěvku:JSI...
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Leio,Leio, cos mi to udělala? hned první verš a taková prda do hlavy."duši-sluší"...podlomily se mi kolena.po "lýsá-blíská" mi vypadla plomba.jojojojo, já to v tom cítím, ale připadá mi to dost rozestlané, nemusí to být vlastně ani tak dlouhé. "jsi nejzoufalejší temnota. Jsi strach, co mě ochromuje" "jsi a proto žít se mi chce" ...tak žít se mi chce taky, ale ne kvůli temnotě ni strachu! Ovšem za tej optimismus a touhu v hledání ti uděluji smajlíka nejsmajlikovatějšího. To budou básně až ho najdeš, již teď se těším...
U příspěvku:Déšť
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Tedy rozhodně nechci rozbít ani hubu ani brýle ani hodinky,ale neubráním se říct... Théma sice omleté ,ale natolik nostalgické a romantické,že by se vždy dala vykřesat jiskra.Ovšem provedení trochu neotesané, nato kolik to v sobě skrývá lásky a emocí, je to dost "zpravodajské" a bezerektivní.Jistě neumyslně opakující se slova vyvolávají trochu obavy nad slovní zásobou, což si toto théma nezaslouží.Až prestane pršet, vem pilník a trochu přelízni ty ostré hrany.
U příspěvku:Lisboa
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Nic neprodlužovat nebo se upečeme! Moc to nechápu, ale proto tu nejsem.Nechápu to vůbec, ale zas tak mi to nevadí.Bylo -li by to však delší ,nechápal bych toho mnohem víc, s čehož vyplývá, že by to nakonec mohlo býti i kratší. Ovšem pánové nade mnou žáří, jak hvězdička v menstruačním kalendáři a tak to prostě nechme tak jak to je. Krásný den....
U příspěvku:Noční rozjímání
dandylion (Občasný) - 10.6.2000 > Cestopis z hlouby študákovi duše? Školství prošlo, jako vše, čtyřicetiletým morálním terrorismem. Nedivím se, že ten terror stále pokračuje. Je to v nás. Chce to čas a čerstvý vítr na rozptylové loučce. Nic nezměniš, když nic neuděláš! Pokud chceš někomu poděkovat, měl by o tom onen vědět!!
U příspěvku:Náhlá vzpomínka.
dandylion (Občasný) - 10.6.2000 > Hludoce niterní zpověď hraná na tu nejtenčí strunu.Říznul jsem se o ní stejně tak, jako se vždy pořežu o svou vzpomínku. Smajlera nedávám jen protože to není théma k smíchu.
U příspěvku:a přece se točí
dandylion (Občasný) - 9.6.2000 > " kolik masek máš, tolikrát jsi člověkem". Jsem asi mimo rytmus. Byl by to hezký článek do ABC. Mě tam chybí U,I,C (napětí, proud i kapacita)Já vím, já vím už jdu...
U příspěvku:Sousoší milenců
dandylion (Občasný) - 8.6.2000 > Pokud by to byl text k písni, bylo by asi na místě opakování slov (3x tvář,4x znám).Rhytmus mi pripomíná jako zběsilé tango, což se k roztouženým sochám nějak neštimuje. Téma je zajímavé a tak zkus něco zpracovat o sousouší bratří Mrštíků.(snaž se vyhnout vulgarismům, přeci jen už tam stojí taky nějaký ten pátek).... není ta socha trochu ukecaná, neměla by v té touze lépe volit slova a více tajit dech? Snad to není Gagarin s Těreškovovou...:o)
U příspěvku:DÉŠT
dandylion (Občasný) - 8.6.2000 > Tedy dovolím si napovědět, sluníčkově se proti dešti usměj. Z fyziky jistě víš, že tím vytvoříš duhu, která bude u tebe začínat a u tvého vysněného končit.Můžeš mu poté v šesti barvách zasignalizovat, ať přestane dělat harryky a maže domů si s tebou schrupnout.
U příspěvku:Lípa srdčitá
dandylion (Občasný) - 8.6.2000 > Martine, v poslední sloce mám v tom hockey.Roztroušená arhytmie mě nutí vzít pilník, buď na ukousané nehty nebo na to finále.Pokud necháš jen "způli odumřelá", je nám, co jsme dočetli slabikář až do "O", jasné, že druhá ještě odumřelá není.Časová posloupnost>tělo shnilo a pak teprve spadlo na bodák?Jo, kdyby to byl bodlák, bylo by to něco jiného, ale to by u "Stroupy" neprošlo. A co takhle: svěsila větve … jako podťatá a že korunou svou dívce srdce připomněla, že má nakrmit koťatá......glecht :o)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter