Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Průvodkyně
Cid (Občasný) - 1.8.2001 > Má to vtip a lehkost. Místy to klopítne, ale to je spíše dáno délkou básně.
U příspěvku:"Šťastná" vzpomínka
Cid (Občasný) - 1.8.2001 > Chtělo to více propracovat. Ten nápad s ještěrkou je dobrý.
U příspěvku:Psí počasí
Cid (Občasný) - 1.8.2001 > Hezké zamyšlení. Ten konec je opravdu vrcholem. Jinak je to velmi intimní a těžko se to hodnotí. Ale příjemně se to čte.
U příspěvku:Proč?
Cid (Občasný) - 31.7.2001 > V dobrým chlapče. Cák mě znáš. Já chtěl pouze říci, že přez všechny vaše námitky, je to dobré dílko. Inu tak a nic víc.

PS: Michelle doufám, že se Ti náš dialog líbil. To mi rádi.:)))
U příspěvku:Smečka vzpomínek
Cid (Občasný) - 31.7.2001 > Není zač abrako. Jen tak mimochodem máš pěkný ksichtík.:))))
U příspěvku:DO KOLA
Cid (Občasný) - 31.7.2001 > Přijde mi to hodně neucelené. Prakticky čtyři hodně samostatné myšlenky téměř nepropojené. Vyjadřovací schopnost dobrá.
U příspěvku:Samotář
Cid (Občasný) - 31.7.2001 > Výstižné o vtipu to zrovna moc není.
U příspěvku:Proč?
Cid (Občasný) - 31.7.2001 > Já taky nic takové netvrdil. To je Tvůj vlastní výrok. Jinak Tě opravdu znám dostatečně dlouho a stále mě překvapuješ.:)))
U příspěvku:Proč?
Cid (Občasný) - 31.7.2001 > Jo, asi máte pravdu, ale je to dobrý. Takový čtivý.
U příspěvku:Smečka vzpomínek
Cid (Občasný) - 31.7.2001 > Je to skvěle napsané, ale ty poslední dva verše mi nesedí. Ať si říká kmotr farářskej co chce. Ale rána to je, to má pravdu.
U příspěvku:Noční
Cid (Občasný) - 30.7.2001 > Asi hraje ráda fotbal Cobe, ale jinak je to dost talentované. Metafory dobré, příště doporučuji více pracovat na celku, aby každá skupinka veršů netrčela tak samostatně.
U příspěvku:Žebřík
Cid (Občasný) - 30.7.2001 > Hodilo by se to spíše do citátů. Ale výstižné to je.
U příspěvku:Pes Tˇapka
Cid (Občasný) - 23.7.2001 > Připomíná to deníček, ale je to hezky vyjádřené.
U příspěvku:Dotkni se tanga, muži
Cid (Občasný) - 19.7.2001 > Ten poslední verš mi nesedí blondýnko. Ale rytmus to mít nemusí. Je to všehochuť a zde se hraje poměrně bez pravidel. Jinak je to dobré. Ale ten poslední verš je vážně překombinovaný, nebo něco vypadlo.
U příspěvku:Ještě dál
Cid (Občasný) - 19.7.2001 > Metafora není základem básně Martine. A ke všemu on tam matafory má. "jen světla křičí slova vzlyků" je asi nejsilnější metafora.
U příspěvku:Ještě dál
Cid (Občasný) - 18.7.2001 > Připomíná mi to mé začátky. Pokud se nemílím je to o zoufalství a prohře.
U příspěvku:Místnost fantazie
Cid (Občasný) - 18.7.2001 > Ale jo, je to milé.
U příspěvku:Sonet k svátku
Cid (Občasný) - 18.7.2001 > Ono to také udřené je. Včera jsem si přečetl kdo má svátek a začal jsem drápat. No, výsledek vidíš. Inu porodní bolesti byly velké.:)))
U příspěvku:Odpověď
Cid (Občasný) - 18.7.2001 > No seknul jsi se opravdu dobře. Farářskej je skvělej chlap o rovnej člověk. Neříkám, že je bez vady, ale tato vlastost se nehodí k lidem. Ke všemu jsem nepochopil, proč tak vyvádíš? Mě jedna kamarádka řekla, že všechny poklony v básních jsou jedno a to samé. A líbila se jí pouze ta pro ni. No ženská. Ale děláš z komára velblouda.
U příspěvku:Nezhojené rány
Cid (Občasný) - 17.7.2001 > Místo slova zavleče bych dal slovo vleče. První strofa je velmi dobrá. Poté se to trochu potácí. Ale na to, že se jedná o první báseň je to dosti dobré. Jen dál.
U příspěvku:Musíš i v bouřce stát
Cid (Občasný) - 13.7.2001 > Je to pěkné zamyšlení nad osudem dvou lidi. Taková krásná sonda do jejich lásky. Ale nevidím důvod, proč to zařadit do klasických veršů. Po stránce metafor vydařené.
U příspěvku:S*E*X
Cid (Občasný) - 13.7.2001 > Erekce x recepce. No, úroveň to má opravdu nebývalou.
U příspěvku:S trochou pathosu...
Cid (Občasný) - 13.7.2001 > Trochu jiná tvář Tvé tvorby. Je to dobře myšlené i vystižené. Připomíná mi to třicetiletou válku, včetně trochu alegorického odkazu na Háda.
U příspěvku:Buldok
Cid (Občasný) - 11.7.2001 > Pravdivý příběh.
U příspěvku:Zbabělost...
Cid (Občasný) - 10.7.2001 > Přesné. Ale někdy je lepší držet hubu.
U příspěvku:O Jenu Lípovi
Cid (Občasný) - 10.7.2001 > Takovej kaktus to by bylo, viď Ty trdlo.
U příspěvku:Z klece města
Cid (Občasný) - 10.7.2001 > První strofa se rozjíždí zvolání a to ji hodně zpomaluje. Ale jinak je to napsáno krásně.
U příspěvku:Černá madona
Cid (Občasný) - 10.7.2001 > Ano, líbí se mi to. Ale je obtížné určit, co básník přesně myslel.
U příspěvku:Večery na balkóně
Cid (Občasný) - 26.6.2001 > Ta báseň je velmi dobrá. Ale Tvůj argument, že ňadro je okoukané a prso není, mi přijde zvláštní. Je to asi jako říkat, že zadek každý zná, ale prdel to je novinka. :))))
U příspěvku:Siluety v okně
Cid (Občasný) - 26.6.2001 > Teda farářskej, že zrovna Ty si budeš plést poezii s Občanským zákoníkem, to jsem nečekal. Uzavřeme to tedy úvahou, že ty bys použil sekáček na maso.:)))) Jinak ta báseň je nádherná a hlavně to kopí.
U příspěvku:Kůň v plamenech
Cid (Občasný) - 6.6.2001 > Vážně dobrý Martine. Dalo by se skutečně použít jako fotka na nějaké album s hudobou country and westerns. Nejpřijde mi to jako Tenkrát na západě, ale připomíná mi to Jezdce z neznáma.
  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter