Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 11.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kůň v plamenech
Cid (Občasný) - 6.6.2001 > Vážně dobrý Martine. Dalo by se skutečně použít jako fotka na nějaké album s hudobou country and westerns. Nejpřijde mi to jako Tenkrát na západě, ale připomíná mi to Jezdce z neznáma.
U příspěvku:Zakleté místo
Cid (Občasný) - 4.6.2001 > Ano dobré. Přímo výborné. Krásné metafory.
U příspěvku:Výkřik svítání
Cid (Občasný) - 4.6.2001 > Hrozně mi to připomína Lermontova, ale ten měl mnohem pevnější formu a dokázal jít přímo k věci. Dnes vyjímečně souhlasím s Martinem, že je to možná moc ukecané. Ale na Martina moc nedej. On má problémy se vším, co přesahuje délku osmi veršů.:)))
Měj se pádící losíku.
U příspěvku:RETRO
Cid (Občasný) - 1.6.2001 > Ty jsi krásná, ale nevěděl jsem, že jsi hrála v Hvězdných válkách. :))) Ale vážně se mi to líbí.
U příspěvku:Modlitba královny Anny
Cid (Občasný) - 31.5.2001 > Ájo děkuji, já to přehlédl. Ta čeština. Bylo mi to nějaké divné, ale ta lenost podívat se do slovníku. Člověk se nemá spoléhat na vlastní paměť, když žádnou nemá.
U příspěvku:Kat
Cid (Občasný) - 30.5.2001 > Je to zvláštní povídka. Má jisté prvky Jiráska. Veškeré duchovenstvo zastupované jedním knězem je špatné. Doba je špatná. Poté to přechází do modernismu, protože špatné je naprosto vše a tak to musí v moderní literatuře, přeci být. Příběh není určitě originální, bohužel ani jeho zpracování není v ničem nové. Ale o to snad ani nejde. Chce to větší slohovou propracovanost. Takto je to spíše torzo. Katovi úvahy nejsou vůbec špatné, ale chybí něco, co by do nich vnášelo pochybnosti. Jsou to úvahy o smyslu bytí a ty nelze podat tím, že se napíšou do dvou vět. I když je k tomu všeobecná tendence. Jen pokračuj. A děkuji.
U příspěvku:ona
Cid (Občasný) - 28.5.2001 > Je to velmi krásně napsané, ale strašně zjednodušené.
U příspěvku:Kamenné schody
Cid (Občasný) - 28.5.2001 > Nádherné, zase jednou ruská škola.
U příspěvku:Básník jenž je mým osudem !!
Cid (Občasný) - 28.5.2001 > Podle stylu typuji, že začínáš. Vzals sis poněkud velké sousto. Oceňuji rýmy ve verši. To je hodně stará forma používaná ještě hodně v romantismu (Byron, Puškin). Ale nezapomínej, že se Ti poté musí rýmovat i konce veršů. Proto je to tak zrůdně těžké. Mistři, kteří tuto formu používali, rýmavali od dětsví. Proto si na to mohli troufnout. Dovoluji si tvrdit, že to není Tvůj případ.

Ale jinak je to myšlené dobře. Jenom ta délka je nešťastná. Nezapomínej, že lidé, kteří koukají do monitoru, neudrží dlouho pozornost. A také báseň nevidí celou. Proto Ti radím, abys raději psal kratší básně. I mě to štve, když mi třeba Martin řekne, že báseň o dvaceti verších je moc dlouhá, ale má svým způsobem pravdu. No, ta kritika je asi stejně dlouhá, jako Tvoje dílo. Tak se nezlob a hlavně pokračuj.
U příspěvku:Schůzka na letmo
Cid (Občasný) - 28.5.2001 > Je v tom hodně talentu, ale dej si pozor na takovéto rychlé vypsání se. Mohl bys založit další větev univerzálního směru "debilismu" a to by byla škoda.
U příspěvku:Pan a paní Flynnovi
Cid (Občasný) - 25.5.2001 > Flynne Tobě to sluší pořád stejně.:)))
Vítej v klubu frajerů.:)))
U příspěvku:Choroš
Cid (Občasný) - 25.5.2001 > Výborné.
U příspěvku:Ještěrka
Cid (Občasný) - 25.5.2001 > Hra malých dětí pokračuje. Typuju měsíční povrch.
U příspěvku:Zasažitelní
Cid (Občasný) - 24.5.2001 > Já souhlasím v podstatě s Bludičkou. To děvče má vkus. Jinak to chtělo ještě trochu cizelovat.
U příspěvku:Čas ...
Cid (Občasný) - 24.5.2001 > Je to opět nádherné. Jenomže já Tě trochu znám, tak asi lépe chápu.
U příspěvku:Hřbitovní brána
Cid (Občasný) - 24.5.2001 > Hele Foxi talent je, ale tohle je moc abstraktní i na mě. Ke všemu si to podle mého psal v křeči. Jenom to slovo promluvíc. Já mám archaismy rád, ale tonhle jsi snad našel pod pyramidou. Ale poslední strofa je moc hezká.
U příspěvku:Ještěrka
Cid (Občasný) - 24.5.2001 > To s těmi šaty mě nanapadlo Gino, ale Ty nohy by pak vypadaly úplně jinak. Všimněty si, že špičky se nodotýkají skály. To je první důkaz, že naše kočka (tedy vlastně ještěrka) ležela. I kdyby se dotýkaly, tak by muselo vzniknout ohromné napětí ve svalech a po tom není ani památky. Inu při pózování naše ještěrka v klidu chrněla na zádech. Tady vidíte Gino, jak dojít složitě k jednoduchému poznatku.
U příspěvku:Angel
Cid (Občasný) - 22.5.2001 > Jako reklama na mikrosoft je to dobrý.
U příspěvku:Tajemství
Cid (Občasný) - 22.5.2001 > Teprv´ až slunce schová paprsků své bodliny
vše začíná odznova,

Bravo Martino, možná by to šlo přeformulovat, ale pak by to nebylo ono.
U příspěvku:Střípky citů
Cid (Občasný) - 21.5.2001 > Ten rým chyby x kdyby mi nevadí. Je jen často používanej. Mě se mnohem více tlučou verše
a vesmír jenom naslouchá,
pravda za lží nespěchá.

Osobně bych vyhodil to a. Ale myšlenka je pěkná.
U příspěvku:Soumrak
Cid (Občasný) - 16.5.2001 > Ano, tak je to dobré.
U příspěvku:Má dívka
Cid (Občasný) - 16.5.2001 >
U příspěvku:básnička 1999/10
Cid (Občasný) - 16.5.2001 > To je princip láska x páska. Dobrý pro rocknroll
U příspěvku:Půlnoční...
Cid (Občasný) - 16.5.2001 > Skvělé.
U příspěvku:Velikonoce2
Cid (Občasný) - 16.5.2001 > Zbožňuji ženy, které nosí v drdolu kraslice.
U příspěvku:DVOJKA
Cid (Občasný) - 16.5.2001 > Jsi dvojitě egocentrická.
U příspěvku:Oceán
Cid (Občasný) - 16.5.2001 >



Zapadá,slunce zapadá,
za oceán, který znáš.
Jen tak mi teď napadá,
kde v oceánu slunce usínáš?

Je tu totiž oceán bez konce,
který snad nemá hranice.
Bere si životy kdy chce
a kdykoliv ho napadne
a každý se jen modlí:

,,Ať ten měsíc zapadne
a příliv ať zmizí!"
Bere si životy naše i cizí,
pluje si poklidně po písčitých březích,

nezná zábrany ani strach,
nemá proč koho litovat,
musí pořád jen plavat...!(zbytečné)

Co až se vzbouří vlny oceánu
a voda zalije celý svět?
Celá planeta zmizí k ránu,
dříve než odbije pět!

Smete všechno do poslední řádky
a až to udělá,vrátí se zas zpátky!
Pak si zase bude v poklidu plout
a vítr nad ním bude tiše dout....

Pokusil jsem se to rozdělit, aby se to dalo číst a vyhodit pár slov. Myšlenka je to pěkná. Netvrdím, že teď je to dokonalé. Chtělo by to přepsat.
U příspěvku:Zrádná láska
Cid (Občasný) - 16.5.2001 > Jak se odvažuješ mě kritizovat za rytmus - maličký Zborníku. Jakobys nevěděl, že v mých básních rytmus nehraje prim. Patřím ke škole, která tvrdí, že báseň by měla mít hlavně melodii. Miluji Řím, ale nejsem Říman.
U příspěvku:Peříčko
Cid (Občasný) - 14.5.2001 > Ta druhá strofa Ti opravdu kulhá děvčátko. Jsou to vlastně dva různé styly a to je těžké prolnout.
U příspěvku:POPRVÉ
Cid (Občasný) - 14.5.2001 >


Kdy poprvé jsi darovala úsměv,

kdy poprvé něčí srdce hřál,

kdy pro lásku jsi zapomněla na hněv

a Bůh pak dílo dokonal?
U příspěvku:VÝLET DO TICHA
Cid (Občasný) - 14.5.2001 > Hodně přemýšlivé s dobrými metaforami. Ten konec je moc hezký. Je to zpověď, odvážná zpověď malá Bludičko.
  <<< předchozí 
11.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter