Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 12.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:VÝLET DO TICHA
Cid (Občasný) - 14.5.2001 > Hodně přemýšlivé s dobrými metaforami. Ten konec je moc hezký. Je to zpověď, odvážná zpověď malá Bludičko.
U příspěvku:Minulost
Cid (Občasný) - 14.5.2001 > Četl jsem to třikrát. Je to dobré. Pojala jsi to jako vzpomínky vyjádřené pomocí obrazů, které jsi volila možná náhodně, ale jak říká velký Zborník je to prožité.
U příspěvku:Hračka
Cid (Občasný) - 14.5.2001 > Citlivé, forma spíše chybí. Jako pohlazení moc dobré.
U příspěvku:Sonet
Cid (Občasný) - 14.5.2001 > Sonet to je. Ta forma existuje již 700. let a jejích podob je již dost. Toto je dost podobné anglickým sonetům z alžbětínské doby. Jenom je mi to nějaké povědomé.
U příspěvku:Vtělení
Cid (Občasný) - 14.5.2001 > K tomu nelze nic říci.
U příspěvku:Hrátky
Cid (Občasný) - 11.5.2001 > To rafinované rýmování mě potěší. Jsi stejně skvělá básnířka Martina.
U příspěvku:Tma
Cid (Občasný) - 11.5.2001 > Terezko, já již tě dlouho nečetl, ale toto je nádherné. Ty pětiveršové stryfy jsou krásným nápadem. Nevím, proč by tma nemohla být konkrétní. Ale to již je filosofie.
U příspěvku:Pro tebe
Cid (Občasný) - 11.5.2001 > Hlavě zamilovaná. Moc dobrá báseň.
U příspěvku:Chudobky
Cid (Občasný) - 2.5.2001 > Je to hezky poetické. Vážim si na tom především té skutečnosti, že vidíš poezii ve všem.
U příspěvku:V kleci smutku
Cid (Občasný) - 2.5.2001 > Jedním slovem ohromné.
U příspěvku:Kouzla úsměvu
Cid (Občasný) - 23.4.2001 > Zase kus filosofie v básni. Díky, že tady píšeš.
U příspěvku:Důkazy boží existence
Cid (Občasný) - 23.4.2001 > Tolik hlodů jako uvedl romann se jen tak nevidí. Kupříkladu Bůh byl stvořen. Jak geniální. Ale kdo stvořil Boha? A vesele se motáme v kruhu. To totiž není odpověď, ale odložení řešení o jeden krok. Ale romann je vůbec veselý člověk, který sežral všechnu pravdu světa, jenom si z ní namíchal veselý sektářský koktejl. Tak hezkou opici.
U příspěvku:Velikonoce, jak vznikly a jak jsou slaveny
Cid (Občasný) - 23.4.2001 > Slovo pesach znamená vyjití, vykročení.
K ukřižování Ježíše Krista došlo den před Velikonocemi.
Květná neděle nesymbolizuje následování Krista člověkem, ale jeho triumfální vjezd do Jeruzaléma.
Mše svatá se neslaví na Velký pátek. Na bílou soboru naopak ano.
Tedy na pár chybiček dobré.
U příspěvku:Snění o lásce
Cid (Občasný) - 17.4.2001 > Souhlas s Cobainem, možná mi postrádám trochu více hloubky, ale já jsem starý jezevec.
U příspěvku:Mlha
Cid (Občasný) - 17.4.2001 > Já mám mlhu moc rád. Toho ďábla jsem v ní nikdy neviděl. Jinak se jedná o volné verše s pěknými metaforami.
U příspěvku:AnDěLé
Cid (Občasný) - 17.4.2001 > Je to velmi milé, ale co to jemno v posledním verši. Doufám, že to je básnická ironie na sebe sama.
U příspěvku:Neplačte mé obrazy
Cid (Občasný) - 17.4.2001 > trpí x nesplní to mě překvapilo, ale nevadí mi to. Taky nejsem žádný básník.
U příspěvku:Opus Magnus
Cid (Občasný) - 13.4.2001 > Děkuji Sestřičko.:)) Latina je krásná, ale mě neznámá.
U příspěvku:Abstrakt4
Cid (Občasný) - 12.4.2001 > Sorry z biblistiky za pět. Všíchni jsme synové a dcery Adamovi. Ale jinak mi to připomíná jeden strašnej šetřič windows. Ale je to lepší, vážně Flynne.:))))
U příspěvku:SNY
Cid (Občasný) - 12.4.2001 > Ta poslední definice je nejlepší.
U příspěvku:Karneval
Cid (Občasný) - 12.4.2001 > Myslím, že to bylo psáno v rychlosti, ve víru představ. Je to dobré jako cvičení metafor a rychlé reflexe. Jinak souhlas s Madmanem.
U příspěvku:Sněhová vločka
Cid (Občasný) - 12.4.2001 > Stará ruská lyryka se vrací. Díky Bohu.
U příspěvku:Marnost
Cid (Občasný) - 12.4.2001 > Jo hloubku to má. Není co dodat.
U příspěvku:Opus Magnus
Cid (Občasný) - 12.4.2001 > Inu nevím, zda to lze nazvat Velkým opusem, ale je to bráno, jako smutný výsměch této společnosti. Poněvadž jsem blb tak nevím, co je Puella pulchra s puerem pulchrem. Nu snad to přežiji, jinak je to věrné zrcadlo části dnešní společnosti. Podrtuhuji části.
U příspěvku:Plamen vášně
Cid (Občasný) - 12.4.2001 > Jakube nejlepší mi přijdou první dva verše. Ve druhé strofě bych zaměnil K za V, ale možná nerozumím, co jsi chtěl říci.
U příspěvku:Vzpomínky v kamenech
Cid (Občasný) - 11.4.2001 > Jen tak mimochodem Hodináři, není to ani asonance, alespoň není typická a rušuvě stejně nepůsobí. K Té básni o ničem. Jeden můj oblíbený autor říkával jednu podivuhodnou větu: "Pokud neumíte číst knihy pro dospělé, čtěte knihy pro děti, ale zdržte se své kritiky." To sice není případ této básně, ale zamysli se nad tou větou.
Jirka
U příspěvku:Stařec a pes
Cid (Občasný) - 5.4.2001 > Výborná balada na dnešní dobu.
U příspěvku:Děkuji Eloise
Cid (Občasný) - 5.4.2001 > "Ten zpěv medové královny krásy
zostudil i nelepšího z cvrčků " - vynikající obrat. Jinak psáno srdce a rychle.
U příspěvku:LABYRINT DUŠE
Cid (Občasný) - 5.4.2001 > Je to zajímavé hlavné po stránce básnické myšlenky. Pojetí je baladické a začátek dokonce mystický, ale já bych to více propracoval. Nebo začal psát od začátku na podobné téma, pokud se totiž báseň stále přepracovává, pouze se zhoršuje.
U příspěvku:Vzpomínky v kamenech
Cid (Občasný) - 5.4.2001 > Celkově je to dobrý básnický postřeh. Zvlášní rým je zakleté x minulé, ale vůbec nepůsobí rušivým dojmem.
U příspěvku:Svit luny
Cid (Občasný) - 5.4.2001 > Popěvek. Ty jsou většinou milé.
  <<< předchozí 
12.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter