Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 13.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Svit luny
Cid (Občasný) - 5.4.2001 > Popěvek. Ty jsou většinou milé.
U příspěvku:Policejní
Cid (Občasný) - 4.4.2001 > Honzo Ty by jsi měl založit rubriku historických vtipů.
U příspěvku:Svět tepe dál . . .
Cid (Občasný) - 3.4.2001 > Ten motiv umírání je zpracován s velkým citem. Možná by to chtělo více svázat do pevnějšího celku. Takto to vypadá jako přehlídka volných myšlenek.
U příspěvku:Můzy chcíply
Cid (Občasný) - 3.4.2001 > Au.
U příspěvku:Okouzlená
Cid (Občasný) - 3.4.2001 > Tajemně, tajemně. :)))
U příspěvku:Pochodoval jsem pro život
Cid (Občasný) - 3.4.2001 > Thomasi máš zde můj názor, já vůl Tě nezaškrtnul.
U příspěvku:Pochodoval jsem pro život
Cid (Občasný) - 3.4.2001 > Thomasi vždy mě dojme Tvá poctivost. Ovšem zde jsi ve stejné výhodě, jako já v diskusích o grafice. Musím se zastat pana biskupa Otčenáška. Ty ho znáš z doslechu, jako já znám z doslechu výtvarníky. Ve druhé polovině 20. století u nás jen málo lidí dokázalo mít tak pevné osobní postoje. Mohl si zvolit jinou cestu (kupříkladu exil ve Vatikánu), ale zůstal u svých oveček. Je to staromódní, ale hezčí označení neseženu. Podezřívat tohoto člověka, že je manipulován a dělá věci proti svému svědomí je stejná hloupost, jako říci, že Fabius Maximus byl zbabělý voják. (Mimochodem našlo se dost římanů, kteří to o něm prohlašovali.) Ale činu obou mužů jsou jasnou odpovědí.

Ani já nemám moc rád katolické poslance. To co teď provedli Cyrylovi Svobodovi je sprostá hnusárna. Ale ne všichni jsou takoví. Zrovna Svoboda je čestnej chlap, taková milá vyjímka naší politiky.

Ale není pravda, že nemůžu (jako věříci) říci něco jiného. Jistěže mohu a dokonce musím, pokud by se děla nějaká nepravost. Zde k tomu ovšem nedochází. Mohlo by se zdát, že pouze křesťané jsou proti potratům, ale ujišťuji Tě, že členové Academie, či staří stoikové měli stejné mínění. Zde nejde pouze o střet staromódních katolíků a uvědomnělých žen. Toto je střed civilizací a ještě nikdo nepodal důkaz, že ta stará civilizace je ve svém jádru špatná a ta nová dobrá.

Honzo ten sloh je dost otřesný. :)))
U příspěvku:Na smrt a na život
Cid (Občasný) - 2.4.2001 > To právě není klasická Sarken. Pozná se jenom podle nevšedních obratů a milých metafor, podle míry talentu. Tato báseň mi přijde jako rychlokvaška. Ten konec je takový useklý, jako by se již nemohla vytočit a nevěděla, co říci. To se nám asi stává všem.
U příspěvku:Naděje
Cid (Občasný) - 29.3.2001 > Skvělé. Terezko Ty mě málokdy zklameš. Pouze čtvrý verš druhé strofy mi zazněl divně.
U příspěvku:?******?
Cid (Občasný) - 28.3.2001 > Stručné a oprvdové.
U příspěvku:Život zmítán smrtí
Cid (Občasný) - 28.3.2001 > Zde se osvědčílo, že jednoduchost je nejlepší cesta ke čtenářovu srdci. Jenom bych zase otravoval s dělením do strof. Je to přehlednější.
U příspěvku:Atomová revoluce..
Cid (Občasný) - 28.3.2001 > Máš nepochybně talent a dobrou vůli. Ale zvaž několik věcí.
1.)Není únavný rým typu aabb, nebylo by lepší střídání rýmů?
2.)Je možné udržet pozornost při tak dlouhém baladickém a neděleném textu? Nebylo by lepší ho rozdělit do strof? Po čtyřech, po šešti, či po osmi verších. Uvědom si, že na obrazovce je tato otázka mnohem naléhavější.

Jinak určitě pokračuj. A hledej svou formu, svůj styl. Hodně štěstí.
U příspěvku:TUŠENÍ SOUVISLOSTÍ
Cid (Občasný) - 28.3.2001 > Ten počátek mi nesedí, ale poslední verš mě dostal. Máme stejný koníček.:))
U příspěvku:Ptám se Tě
Cid (Občasný) - 28.3.2001 > Dost pochmurná pravda. Proč jsou všechny názvy a jména s malými písmeny kromě Salome? Asi má zvláštní místo.
U příspěvku:Každý krok
Cid (Občasný) - 28.3.2001 > Je to dobré zamyšlení má v sobě pěknou dynamiku. Zaujalo mě, že štěstí jsi psala s malým š, kdežto ostatní slova podobného významu s velkým.
U příspěvku:MILENCI I.
Cid (Občasný) - 28.3.2001 > Přijde mi to trochu nedopracované, ale ten postřeh je fantastický.
U příspěvku:V hyperprostoru extáze
Cid (Občasný) - 28.3.2001 > Opět jsem si uvědomil, jak si chybně myslíme, že Bůh je naplněním toho, co nám chybí, ale On je zcela jiný, nepoznatelný. Pokud je Bůh neposnatelný o čem je tato meditace? Vyprávíš o něčem, co sám nemůžeš poznat? Slohově zvláštní. Přijde mi to jako hromádka nahodilých vět na určité, i když na téma hodně rozmlžené.
U příspěvku:Proč?
Cid (Občasný) - 27.3.2001 > Jako vyprávění je to neobyčejně dobré.
U příspěvku:Děsy
Cid (Občasný) - 27.3.2001 > Neobyčejně bohatý jazyk, krásné výrazové prostředky, obsah je těžko komentovatelný. Děkuji
U příspěvku:Ferda - ten se nedá...
Cid (Občasný) - 27.3.2001 > Myšlenka příliš dobře ukrytá. Ale poeticky dobré.
U příspěvku:Uzavření
Cid (Občasný) - 27.3.2001 > Zde musím pochválit neobyčejnou pravdivost propletenou hezkými metaforami.
U příspěvku:Lampiónkově bílá
Cid (Občasný) - 27.3.2001 > THomas se dal na filosofii. Jinak kráse Martine, trošku nový styl. Farářskej na Tebe opravdu hluboce zapůsobil, pozná se to podle druhého verše. :)))
U příspěvku:První den
Cid (Občasný) - 27.3.2001 > Četl jsem to několikrát a je to živé.
U příspěvku:Zima
Cid (Občasný) - 27.3.2001 > Je to milý popěvek, který sám sebe bere s něžnou lehkostí. Myšlenka určitě stojí za hlubší zpracování.
U příspěvku:Říkali mu Shane...
Cid (Občasný) - 23.3.2001 > Je to kouzelnej kluk. Jenom bych chtěl vydět jeho záda, ale ta teplota se mi zdá přehnaná. Nejsi již v oblasti legend Martínku?
U příspěvku:Tvůj příběh
Cid (Občasný) - 23.3.2001 > Je to krásné. Ohromující hloubka myšlenky. Stylem je to vlastně skupina postřehů svázená jemnou nití vyprávění do celkového rámce. Děj skoro není a přeci ten příběh je stále prožíván. Líbí se mi, že se nebojíš hlubokých témat.
U příspěvku:Obraz
Cid (Občasný) - 22.3.2001 > Na Tvých básních je nádherná myšlenková hloubka. Těžko to mohu komentovat.
U příspěvku:Kristus
Cid (Občasný) - 22.3.2001 > Martino jsi první člověk, který pro mě napsal báseň. To se cení a proto nejsem schopen objektní, ba dokonce žádné kritiky. Děkuji. Jinak mě zaujala změna, která nastává v posledních dvou strofách. Kdy se od toho ohromného tajemství dostáváš do problémů praktického života.
U příspěvku:Millenium
Cid (Občasný) - 22.3.2001 > Je to výborně vystižené. Myšlenková hloubka, která si příliš neláme hlavu s tím, jak bude vypadat báseň po formální stránce, ale zde se to bohatě vyplatilo.
U příspěvku:J. L. Racek
Cid (Občasný) - 22.3.2001 > Moc se mi to líbilo, jenom mě trápí, že nevím, kdo byl Jonathan Livingston Racek. Což je asi klíčové pro celou báseň. Nebo se pletu Martinko.
U příspěvku:Lekce z tolerance
Cid (Občasný) - 21.3.2001 > Jedním slovem strašné, pominulí že se jedná o normální prózu, která je pouze podivně zalamaná v řádcích.
  <<< předchozí 
13.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter