Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 25.11.
Kateřina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 24.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jsem šťastný
Cid (Občasný) - 30.10.2000 > Je to velmi jednoduché, ale to je hlavní síla této prosté básně. Moc si vážím té myšlenky, jsem šťastný. Moc tu to chybí.
U příspěvku:Andante
Cid (Občasný) - 27.10.2000 > Tu kozí tragédii si pojal velmi živě. Chudák koza.
U příspěvku:Cesty
Cid (Občasný) - 27.10.2000 > To je opravdu dobré. A pravdivé.
U příspěvku:Kříž u cesty
Cid (Občasný) - 27.10.2000 > Tak to je vážně síla. Krása. Tady není co říci.
U příspěvku:Snaha
Cid (Občasný) - 27.10.2000 > Je to lepší než včera. Nejdříve musíš najít formu. Místo kam patříš. Jestli chceš vážne rýmovat, nebo chceš psát volné verše. A pak na tom pracuj. Ono to jednou přijde.
U příspěvku:Černobílá křídla
Cid (Občasný) - 27.10.2000 > To je velmi hluboká báseň. Taky vidím, že lidé myslí více na černé anděly. Ale jsou i jiní, nepadlí. Děkuji za příjemnou báseň a hezké zamyšlení.
U příspěvku:Svatý muž
Cid (Občasný) - 27.10.2000 > S tím chlapem bych v jedné místnosti nevydržel. Ten styl je něco mezi Nohavicou a Mládkem. Ale vtip to má. Snad by se to ale mělo jmenovat nový Stachonovec, či tak nějak. Ten nadpis mi moc nesedí.
U příspěvku:Lítám
Cid (Občasný) - 26.10.2000 > Trochu mě to pobavilo, je to milá hříčka a poměrně hluboké zamyšlení. Má to hodně volnou formu, tak nevím zda správně volíš rubriku. Ale fakt milé.
U příspěvku:My
Cid (Občasný) - 26.10.2000 > Je to dobře popsaný moment ve vztahu. Obraty jsou velmi nápadité a celá báseň má spád, pouze jsem proti klasickým veršům. Jedná se o povedenou modernu.
U příspěvku:Mobil
Cid (Občasný) - 26.10.2000 > Pošli to do reklami. Taková TV Nova bude natšená. Jako reklamni slogan je to nadprůměrně dobrý. Jako báseň se to velmi těžko hodnotí.
U příspěvku:Moji milí
Cid (Občasný) - 25.10.2000 > To musel být drastický život. Ale vtáhlo mě to do sebe. Je to živá a syrově jednoduché.
U příspěvku:Hádej - hádej kdo
Cid (Občasný) - 25.10.2000 > Je to roztomile blábolivé, ale to byl jistě účel. Ano, beru to. Taková poezie je zapotřebí.
U příspěvku:Malá, malá
Cid (Občasný) - 25.10.2000 > No, má to spád, ale chce to ještě básnickou vytříbenost. Když člověk píše jako prokletý básník, nestačí jen nadávat, musí mít i lehkost sladkobolného lyrika, jinak to není báseň, ale nadávání. Ale pokračuj. Umíš tomu dát děj.
U příspěvku:Podzimní nápoj
Cid (Občasný) - 25.10.2000 > Je to nádherné, opravdu nádherné. Ani rým řeky * slepil mi nevadí. Člověk nesmí být velký formalista.
U příspěvku:Ona II
Cid (Občasný) - 24.10.2000 > Je to nádherné Cobaine. Pro ženský se stejně dobře píše, viď?
U příspěvku:Obludo, obludo
Cid (Občasný) - 24.10.2000 > Já to asi nepochopil, heč. Jestli to bylo pro Kaligulu, tak to má i spád i myšlenku, ale já nějak nevím.
U příspěvku:Podzimní slunce
Cid (Občasný) - 24.10.2000 > Zase ten trochu unavující a neměnný rým aabbcc. Ale poklona sluníčku je to moc hezká. Rým mrazíky * Afriky mě tahá za uši, ale to zase nevadí.
U příspěvku:Představy
Cid (Občasný) - 24.10.2000 > Je to krásné vystižení okamžiku. Taková povedená momentka.
U příspěvku:Navždy
Cid (Občasný) - 24.10.2000 > Je to velmi upřímné a má to spád. To jsou dvě největší plus této básně. Ale je zde i pár nedostatků. Rým typu aabb je i této poměrně krátké básni unavující. Ve druhé strově rýmuješ nedělá*nedělá, to je buď úmysl, nebo přehmat. Nedá se to považovat za absolutní rým, je to opakování slova, což je v poezii vždy riskantní. Ale ta upřimnost je nejdůležitější.
U příspěvku:Urážka
Cid (Občasný) - 24.10.2000 > Tato báseň mě nezaula svým stylem, ale svou hloubkou. Ta druhá strofa je myšlenková perla. Vlastně perla v koruně této krátké básničky.
U příspěvku:Bez názvu
Cid (Občasný) - 24.10.2000 > Ano pestrost metafor je dobrá, ale celkově mi to připomíná obrázek z nějakého metalového alba. Ale to je možná první dojem.
U příspěvku:Bříza
Cid (Občasný) - 24.10.2000 > Opravdu něžná lyrika. Takový popěvek pro ulehčení života, jak já řikám.
U příspěvku:PODZIME
Cid (Občasný) - 23.10.2000 > Je to hezké, ale jsi vrtošivá holčička. Nejdříve ho chudáka chválíš a pak takový konec. Douvám, že na chlapce jsi milejší.
U příspěvku:Pravda a filosofie
Cid (Občasný) - 23.10.2000 > I já moc chválím Superbe, bude mi radostí s Tebou diskutovat, až na to budu mít sílu. Ale jsem jenom přemýšlivý laik, který neprošel žádnou filosofickou školou.
U příspěvku:Stařec
Cid (Občasný) - 20.10.2000 > Děkuji Lian za upozornění, chyba byla opravena.
U příspěvku:Podzimní
Cid (Občasný) - 19.10.2000 > Ta báseň je nádherná. Asi nejlepší, kterou jsem dnes četl. Je to klasický moderní a nespoutaný verš, jemuž kralují nádherné metafory. Jenom zařazení do rubriky se mi nezdá správné.
U příspěvku:Poklidná domácnost
Cid (Občasný) - 19.10.2000 > Je to takové pochmurně milé. Báseň kde je i zamyšlení o obveselení a nehraje si na úmění, což se cení. Ten stav jsi popsal věrně. Trochu mi to připomnělo Poa. Za to žes nežebral o hlubší kritiku a mile si nám připomněl svět Ti dávám jedničku.
U příspěvku:Ráno v Paříži
Cid (Občasný) - 19.10.2000 > Ta báseň je hodně volná, řekl bych již za branou klasických veršů, ale je krásná. Paříž trochu znám a na chvilku jsem se tam vrátil.
U příspěvku:Skutečnost
Cid (Občasný) - 19.10.2000 > Souhlas s Cobainem.
U příspěvku:JA´
Cid (Občasný) - 19.10.2000 > Je to hezký dialog, či monolog. Poeticky je to postré, i když některé obraty mi přišli již hodně staré. "Šel v lov." Ale jako váhání nad rozpolceností člověka a dokonce dvou lidí je to krásné.
U příspěvku:Štěstí
Cid (Občasný) - 19.10.2000 > Krásné.
  <<< předchozí 
24.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter