Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 25.11.
Kateřina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 25.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Štěstí
Cid (Občasný) - 19.10.2000 > Krásné.
U příspěvku:Strom a lidé
Cid (Občasný) - 18.10.2000 > Byla to hezká úvaha napsaná formou jednoduché balady.
U příspěvku:Zimní štěstí
Cid (Občasný) - 17.10.2000 > Po třetím přečtení prvni strofy mi došlo o co jde. Inu zlatá jednoduchost. Ale zase pravý mistr se toho může odvážit. Druhá strofa je naprosto v pohodě. Za naprostou jedinečnost jednička.
U příspěvku:Iluze
Cid (Občasný) - 17.10.2000 > Zase smutek. Ta báseň má spád a provokuje, připomíná mi to prokleté básníky.
U příspěvku:Anděl
Cid (Občasný) - 17.10.2000 > Je to nádherné a je to ponuré. Občas mě napadá, proč je většina andělů v našich básních padlá. Proč je nám bližší Satan, než Gabriel. Mluvím celkově o básních Totemu. Máš talent děvče, pokud mi budeš chtít udělat někdy radost, napiš třeba o andělu, který pečuje o slunce, aby laskavě svítilo.
U příspěvku:Šmouhy na sklenici.
Cid (Občasný) - 17.10.2000 > Je to krásná výpověď o lásce, podaná dost nevšední formou.
U příspěvku:Mamina pieseň
Cid (Občasný) - 17.10.2000 > Moc se mi líbí poslední myšlenka. Take verše jsou hodně originální a jako pocvičení ve vašem jazyce, je to přímo geniální.
U příspěvku:Slza
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Á slečna ráčí být laborantkou. Ale báseň je to milá, i když pohled je poněkud jednostronný.
U příspěvku:Schýza nad psacím stolem
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Dobře Kaulíku, takové dny znám velmi dobře. Skvělé a neotřelé metafory.
U příspěvku:Žalm
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Ta vysvětlivka to trochu prozářila. Je to moc hezké Martine. Ovšem vzal sis velké sousto. Napsat žalm není zrovna jednoduché. To chce mysl básníka a srdce světce.
U příspěvku:TMA
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Spíše bych to nezval Samota. Ta tma mi tam připadala druhořadá, ale popis byl pěkný. Jelikož je to všehochuť, tak nemám co vytknout.
U příspěvku:Sen
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > To je opravdu krásné pohlazení. Pouze jeden rým mě kopnul zasel * čase, ale já sám rád experimentuji, tak nemohu nic vyčítat.
U příspěvku:Bacily.
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Mě se to líbí, ale je v tom tolik myšlenek, že to nějak nemohu komentovat.
U příspěvku:P.S.
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > "Dál je jen mlčení."
Hamlet
U příspěvku:Provinění
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Hm, hluboce moudré, to jediné mohu říci.
U příspěvku:Chvilkové uvědomění
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Dobře vykreslené. Tak krásně sugestivní, že ses mi na chvilku začala hnusit, ale jelikož to byl záměr, tak gratuluji.
U příspěvku:Špatná nálada?
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Podle mého je to spíše všehochuť. Ale myšlenka je to nádherná, prostá a používá také jednoduchých prostředků k vyjádření.
U příspěvku:Proč bych nikdy nehodil po policajtovi bramboru
Cid (Občasný) - 16.10.2000 > Krásný příběh.
U příspěvku:Po špičkách..
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Pokud sem to dobře pochopil, je to nádherné vyznání. Používáš až mistické prvky a to je tu dost vzácné. Děkuji.
U příspěvku:Podzimní
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Další pěkné moudro. Koukám, že Tvá poezie směřuje k moudrosti a to je vždy vítané. Originálních básníků je dost, ale málo je moudrých.
U příspěvku:Riuros
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Také nevím kdo je Riuros. Velmi zajímavé variace na dva verše.
U příspěvku:Barevná píseň
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > To je opravdu hezký popěvek. Moc uklidňující, trochu mi to připomnělo starou čínskou poezii.
U příspěvku:Vidění
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Mě to připadá jako velmi dobrá skyca, chce to propracovat.
U příspěvku:Samota
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Oceňuji grafiku a vylíčení smutku. Poslední verš tu ční jak útes nad mořem smutku.
U příspěvku:Mým národům
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Teda pokus je to nádhernej a má plné pravo rozbít si hubu o svou složitost. Taky se mu to místy daří. Ale metál za statečnost.
U příspěvku:UMÍRÁM NA ČEKÁNÍ
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Je to věrný portrét hrozné samoty, je to skutečná poezie.
U příspěvku:Večírek
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Je to podané s velkou dávkou něhy a je to ze skutečného života. To se velmi cení.
U příspěvku:Mrtvola
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Je to hodně subjektivní, ale je to vylíčeno tak, že to člověka chytí.
U příspěvku:LÍSTEK
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Je to hezké.
U příspěvku:O mořích
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Tak další legenda a milá legenda. Já bych to dal do dětské poezie.
U příspěvku:Kamínek věrnosti
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Je to moc hezké, ale ta poslední strofa. Nějak mi tam obsahově nejdou ty daně.
  <<< předchozí 
25.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter