Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:EPOS O VINĚ A ODPUŠTĚNÍ
Cid (Občasný) - 3.4.2003 > 12 strof, což je délka slavné "La belle Dame sans mercy" od Johna Keatche. Radil bych drahé Večernici, aby si tuto baladu nalezla a přečetla. Existují minimálně dva dobré překlady do češtiny. Dvě strofy jsou naprosto odporné. To není vzpoura, ale pouhé hulvátství. Všechny rýmy jsou typu "láska x páska". Jestli to myslíš vážně, tak zační trochu číst. Ale musím Ti přiznat, že jsi mě dokázala vytočit a to není tak časté.:)))

J.
U příspěvku:A já toužím
Cid (Občasný) - 3.4.2003 > Venity of venities Lord of Time.
Ne, je to dobrý pokus o vyjádření marnosti, ale je zbytečně rozvláčný, moc upovídaný. Pokud jsi to chtěl směřovat tímto směrem, snad jsi měl zvolit spíše báseň v próze. Zdá se, že na to máš. Ta strofa se ti tam opakuje příliš brzo. Pro docílení vyššího efektu se to většinou dává na záčátek a konec. Ber to jako přátelské rady prosím.
U příspěvku:ŠTĚSTÍ?
Cid (Občasný) - 3.4.2003 > Rýmy gramatické a otřelé, verše spojuje snad jedině velká nepravidelnost, ale je to psáno opravdově. Zajímavá meditace, která pomáhá nejvíce autorovi samotnému. Znám to velmi dobře. Příště bych si vybral raději něco kratšího a pokusil se o větší neotřelost.
Ale děkuji, bylo to příjemné číst.
U příspěvku:Tma pro dva hlasy
Cid (Občasný) - 3.4.2003 > Rytmus zdá se mi být poněkud podivný, forma mi ze všeho nejvíce připomíná singularitu. Není to dokonalé. Příště prosím více zapracuj na samoteném stylu.
U příspěvku:Promiň...
Cid (Občasný) - 3.4.2003 > Prožité, zaujalo mě to.
U příspěvku:Mezi palci (u nohou)
Cid (Občasný) - 2.4.2003 > Dryhý Skaflocu já přízrak, mě to lichotit.:)))
U příspěvku:Čas
Cid (Občasný) - 2.4.2003 > Jediné ce mohu vytknout je nepřehlednost textu, možná umyslná.
U příspěvku:Povzbuzení
Cid (Občasný) - 2.4.2003 > Děkuji přátelé. Začínám psát po dlouhé odmlce a připadá mi, že se učím opět chodit. Farišto to jenž tam původně bylo. Já to poté "vylepšil", asi to znáš.
U příspěvku:POSUVY
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > Báseň může být i "proudem myšlení", to zajisté ano. Ale někdy to může být pouze proud slov, ovšem metafory to má dobré.
U příspěvku:snění
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > Hezké.
U příspěvku:Noc svatojánská
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > Je to opravdu nádherné, asi nejlepší věc dneška. Pokud se to podařilo zestručnic a tím i zhutnit, patřilo by to již na trh opravdové poezie. Klobouk dolů.
U příspěvku:Starší zákon
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > Co sloka to jiná část a jiná kvalita. Kvalita postupně klesá. V poslední se objevuje již pouze laciný výkřik, zatímco první je nabytá originalitou a dobrými metaforami. Mezi tímto vrcholem a hlubinou průměru leží vcelku dobrý dialog bez jasného významu.
U příspěvku:Lehce erotická trilogie (Muž/žena/muž)
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > První dvě strofy jsou dokonalé, ta třetí zdá se mi být poněkud rozvláčnou. Problémem je, že mluvící se snaží být i mužem dialogu i hodnotícím a to je možná to vůbec nejtěžší a shrnout to do krátké formy, je jeden z vrcholů skutečné poezie.
U příspěvku:SEN
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > Souhlas s ouvej i farištou. Má osobní rada je nedávej tolik zájmen a zkracuj verše, nebo jdi do originálnějších metafor.
U příspěvku:POLÁRKA
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > Je to moc příjemné pohlazení.
U příspěvku:Situace naprostého zoufalství
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > Je to živé, upřimně prožité, nemohu k tomu ale nelézt klíč.
U příspěvku:Obrázky 45
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > tématicky dobré, formě také nemohu nic vytknout, protože je volná a já tomu ke všemu nerozumím.:)))
Jako báseň se mi to líbí, ale možná bych to rozdělil na dvě strofy (po A ostrá slova)

U příspěvku:Mezi palci (u nohou)
Cid (Občasný) - 1.4.2003 > Hm, tato jemná erotika by se možná uplatnila v sekci vtipy nějakého nejemného erotického časopisu.
U příspěvku:Přibijte pláč můj...
Cid (Občasný) - 31.3.2003 > Báseň je obsahově dotažená. Má spoustu velmi dobrých míst. Jedná se o volnou baladu.
Nalévám horký čaj,
dej Bůh ať dětský jinotaj
ukrytý do potlučených hrnků,
nestráví rachot kol vražedných tanků.

Možná nejsilnější místo básně.

U příspěvku:Je to snad vaše krev?
Cid (Občasný) - 31.3.2003 > Toto je moc hezké. Opravdu. Přemýšlím o tom, zda může neláska krvácet. Pokud ne, pak k čemu otázka? :)))
Jako báseň dle mého jinokulturního pohledu moc dobré.

j.
U příspěvku:Zdravá výživa
Cid (Občasný) - 31.3.2003 > Toto do klasických veršů dát, to je naprostý cynismus. Ale internet je místo pro pakárny téměř absolutní, tak proč ne. Pokud jde o pakárnu. Jako pakárnu to totiž musím hodnit známkou 1
U příspěvku:Obrázky 44
Cid (Občasný) - 31.3.2003 > Ano velmi hezký postřeh ve volné formě.
U příspěvku:Jak chutná spermie?
Cid (Občasný) - 31.3.2003 > Na to nejde reagovat, to se může pouze přijmout.
U příspěvku:Poetická
Cid (Občasný) - 31.3.2003 > Téměř dokonalé. Vidím, že oba procházíme jakousi proměnou. Ale tato cesta se mi zdá být dosti dobrá. Jinak koukni se na mé poslední nezvedence Martine. Opravdu nemám co vytknout.
U příspěvku:S deštěm...
Cid (Občasný) - 28.3.2003 > Ale ne je to milé Naty. Nemá cenu se omlouvat.
U příspěvku:Kámen
Cid (Občasný) - 28.3.2003 > Má forma nebyla, není a nebude pravidelná.
Je to mé využití nynější svobody, ale chápu, že mnozí svá to nemohou přenést. Ale asi nebudu jiný.
U příspěvku:Sám
Cid (Občasný) - 27.3.2003 > To muselo vést hitparádu, ale je to skvělé, skvělé až žárlím.

Jirka
U příspěvku:Vstávání
Cid (Občasný) - 27.3.2003 > To snad do filosofie, ne? Ale fajn postřeh, milá básnička.
U příspěvku:Zimní ráno
Cid (Občasný) - 27.3.2003 > Ano, poznávám Tě hošku.
U příspěvku:Spěch do práce
Cid (Občasný) - 27.3.2003 > Doufám, že jsi se hnal do redakce. :))))
Jinak dílko je to příjemné - a nyní jsem ho pochopil. Tak výborně soukmenovče.
U příspěvku:O tužce
Cid (Občasný) - 27.3.2003 > Pro mě nová cesta. Skvělé.

Jirka
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter