Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ráno /90x192/
výtvarnice (Občasný) - 14.12.2005 > fanýs> Myslím si, z mého pohledu, že právě ten barevný kontrast dává obrazu větší plastičnost a i když v předchozích obrazech byla struktura obrazu více sjednocená, tohle je dobré.
U příspěvku:Ráno /90x192/
výtvarnice (Občasný) - 14.12.2005 > Alyna> Osobně si myslím, že na dokonalý obraz se nedá dívat dlouho, brzy se okouká a zevšední. To co je na něm zajímavé je, že je jiný, realitu máme všude kolem, ale dát jí takový rozměr není vůbec jednoduché. Malé nesrovnalosti, které jsem nebrala za chyby, mne baví.
U příspěvku:za rozbřesku
výtvarnice (Občasný) - 14.12.2005 > nostalgie, romantika, kontrast.... pěkné
U příspěvku:Ráno /90x192/
výtvarnice (Občasný) - 14.12.2005 > Moc se mi líbí tvůj styl.
U příspěvku:Les IV
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > Janahe> Jsem zvědavá jak bude vypadat ten poslední :) A těžko říct jestli se držím tématu nebo stylu :)
U příspěvku:LINEFACE
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > jeremy> Fajn, jsem ráda. Beru to, a říkám, kdyby mne to netrklo, nic nepíšu. Docela mne pobavilo že tu tvář, konkrétně nos už jsem někde viděla :) http://www.timurova.com/zobraz_fotku.php?id=178 Pozdravuj :)
U příspěvku:Letem nebem
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > Vždycky, když někde cestuju a z auta pozoruju tyhle scenerie, taky si říkám, že by to stálo za fotku :) Čechy krásné, barevné, zvlněné a naše :)
U příspěvku:Les IV
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > Když já jsem z toho smutná, mě se to líbí, ale už jsem toho přejedená, chtělo by to změnu. Promiň.
U příspěvku:LINEFACE
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > Já nevím, je to nedotažené, na tebe světlé a spíš to na mne působí jako značka. Něco mi tam chybí. A když píšu k příspěvku, tak zaujal, neber to zle.
U příspěvku:do dálky
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 >

Za symetrii a barvy, líbí....

U příspěvku:two in desert
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > Moc povedené, nahoře vychází zajímavý efekt rozostření, chybí jen kousíček jiného odstínu.... Líbí....
U příspěvku:zbohom...
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > numeno> Nemusíš děkovat, ona realita dělá z fotografie momentku, která do života patří. Kdyby bylo v naší moci odstaňovat to co se nám nelíbí, možná by byl svět za chvilku prázdný a to by bylo smutné. Takhle to prostě je.
U příspěvku:U F O ?
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > :)
U příspěvku:Voda v led
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > Balcarka> Děkuji, ty řady pus mají svou myšlenku. Jsou to nevyřčená slova, na které už nezbyl čas.
U příspěvku:zbohom...
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > c212h> Těší mne, že to vidíš stejnýma očima :)
U příspěvku:Historka
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > Mám moc ráda legrační historky, mladý pán vypadá trošku jako kouzelník..... (jeho ruce na stole).... Když vidím tuhle fotografii, přemýšlím co si asi povídají, je to evokující, jako rozsvícené okna na Štědrý den. Slečna s dlouhými vlasy tančí Labutí jezero a tmavovláska si zakrývá ústa aby nevyprskla lahodný nápoj, krásná práce :)
U příspěvku:zbohom...
výtvarnice (Občasný) - 13.12.2005 > Dům nebořit a auta nechat, je to z civilizace a poetické. Krásné barvy podzimu....
U příspěvku:Les III
výtvarnice (Občasný) - 12.12.2005 >

Má to hloubku.....

U příspěvku:*
výtvarnice (Občasný) - 12.12.2005 > dobrý nápad...
U příspěvku:chorobná fantazie
výtvarnice (Občasný) - 12.12.2005 > Moc dobré.
U příspěvku:*MRÁZ*
výtvarnice (Občasný) - 10.12.2005 > onestone> Na druhou stranu to tam do té krajiny patří a když si obraz ještě trošku rozostříš, vzniknou společně s kovovým zábradlím a stromy v pozadí železniční pražce. Je to poetické zátiší poblíž tratě.
U příspěvku:To si nedám za rámeček
výtvarnice (Občasný) - 10.12.2005 > dobrej úlet :)))
U příspěvku:*MRÁZ*
výtvarnice (Občasný) - 10.12.2005 > Krásný :)
U příspěvku:Emoce
výtvarnice (Občasný) - 9.12.2005 > čtenář> To je jedině dobře, takovým lidem, kteří nepřemýšlí a dělají předčasné závěry říkám "rychlokvašky". Ale díky za tvůj čas.
U příspěvku:Řeka
výtvarnice (Občasný) - 9.12.2005 > Emotivní....
U příspěvku:VESMÍR
výtvarnice (Občasný) - 9.12.2005 > Nápad dobrý, vše se na světě točí okolo sexuality, provedení dost "odfláknuté". Chybí jakákoliv originalita.
U příspěvku:Susan z vody vstávající
výtvarnice (Občasný) - 8.12.2005 >
U příspěvku:nic zahnané do kouta
výtvarnice (Občasný) - 8.12.2005 > Právě to rozostření nedělá tu fotku statickou, takhle je to fajn.
U příspěvku:Šaman
výtvarnice (Občasný) - 7.12.2005 > Spíš mi příjde, že je to dělané z fotografie nějakého sukulentu nebo kaktusu....
U příspěvku:Tam, kde teď žiju
výtvarnice (Občasný) - 6.12.2005 >
U příspěvku:čtverce
výtvarnice (Občasný) - 6.12.2005 > Působí to čistě a zároveň je to plné "myšlenek". Jako pirát na moři, který celou cestu vymýšlí co si za uloupené peníze koupí. Přemýšlela jsem o tom, jak nazvat sluneční cestu plnou materiálních vjemů "tak na mne působí ty čtverce, jako bubliny (myšlenky), které dostávají čtvercovou formu a tudíž mají pevný základ".
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter