Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vlci z Cally
Renee R. Wilfling (Občasný) - 24.1.2006 > Já jsem tu knížku četla, ale tenhle obraz prostě nechápu, a to už na něj civím slušnou chvíli:((
U příspěvku:studie jablka
Renee R. Wilfling (Občasný) - 23.1.2006 > Na talentovkách se fakt musí kreslit jabka?
U příspěvku:Ruce
Renee R. Wilfling (Občasný) - 21.1.2006 > Tak když jsi takhle dobře zvládla ruce, se zbytkem figury už bys neměla mít sebemenší problémy:)
U příspěvku:Vlasy
Renee R. Wilfling (Občasný) - 20.1.2006 > nevím proč mně záběr takhle zblízka na vlasy vadí..
U příspěvku:o o o o buble o o o o
Renee R. Wilfling (Občasný) - 20.1.2006 > jéééé.... líbí moc, taky nejvíc ta druhá.. ty barvičky! To můžu, vážně:)
U příspěvku:moje!
Renee R. Wilfling (Občasný) - 19.1.2006 > Úlek!!!!
U příspěvku:Oči
Renee R. Wilfling (Občasný) - 17.1.2006 > br, fuj.. nemám ráda záběry na mastný obličeje.. nemluvě o tom obočí..
U příspěvku:Dajen
Renee R. Wilfling (Občasný) - 16.1.2006 > pobavilo:)
U příspěvku:Vráť sa ...!?
Renee R. Wilfling (Občasný) - 15.1.2006 > Já nevím, mně nepřijde že to psisko kouká smutně.. spíš tak mírně zaujatě, po čem by tak skočilo..
U příspěvku:Čekající
Renee R. Wilfling (Občasný) - 15.1.2006 >
U příspěvku:Obludárium Mlado Boleslawske.
Renee R. Wilfling (Občasný) - 13.1.2006 > To je paráda.. takhle vidím vždycky když mi dá doktorka silnější brýle..:)))
U příspěvku:Čokl
Renee R. Wilfling (Občasný) - 9.1.2006 > Krásný zvíře s perfektním pohledem...:)
U příspěvku:Portrét 2
Renee R. Wilfling (Občasný) - 7.1.2006 > Br, dredy.. její vlasy vypadají jak nohy tlustýho pavouka..
Ale jinak se holčina krásně kření..
U příspěvku:johny
Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.1.2006 > On se tváří nějak trpitelsky:)) Jak tak na něj dlouho koukám, tak mi to tak připadá.
Zase, to stínování, perfektní..:)
U příspěvku:dean
Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.1.2006 > Moc se mi líbí tvoje stínování, i výběr tématu (James Dean, uá...:))
U příspěvku:po ránu (po flámu)
Renee R. Wilfling (Občasný) - 4.1.2006 > Hele, tohle je nářez. Líbí moc!!
U příspěvku:jorik
Renee R. Wilfling (Občasný) - 3.1.2006 > Hele, lebčička! Lebčička se mi líbí!
U příspěvku:kay [sunshine_14/12/2005] fleda
Renee R. Wilfling (Občasný) - 15.12.2005 >
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
Renee R. Wilfling (Občasný) - 14.12.2005 > kill art> Ironii jsi nepochopil?

Namám zájem si dávat s tebou jakoukoli práci.. mně odrazuje to jak se tu projevuješ. Nejde teď o tvý věci a díla, spíš o tvý průvodní kecy. Další totemáckej egoista, že?
Mír, měj se.
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
Renee R. Wilfling (Občasný) - 14.12.2005 > kill art> Prosímtě, killarte... tak už nám nějaký ty svý super věci ukaž.. zatím tady ukazuješ akorát velkou hubu a ohraný kecy... fakt chceme vědět co ty jsi za existenci! Všichni jsme tady na tebe strašně zvědaví, ty první světová skupino!!!

Tak, a třeba mně sežer:)))
U příspěvku:VESMÍR
Renee R. Wilfling (Občasný) - 9.12.2005 > kill art> Asi halt ten humor vidím trochu jinak.
U příspěvku:VESMÍR
Renee R. Wilfling (Občasný) - 9.12.2005 > Já mám pocit že vesmír je spíš pěkná řiť, ale rozhodně bude mít tenhle příspěvek nejvíc zobrazení a možná i komentářů dne..
U příspěvku:VESMÍR
Renee R. Wilfling (Občasný) - 9.12.2005 > kill art> Fakt podivnej názor..
U příspěvku:ZASE ALESEK...
Renee R. Wilfling (Občasný) - 8.12.2005 > z dredů bliju (nejen z Aleškovejch, takže to neber osobně), ale ta fotka celkově se mi docela líbí
U příspěvku:Emoce
Renee R. Wilfling (Občasný) - 7.12.2005 > Tohle se mi líbí.. je to jako když současnost potká sedmdesátý léta, tak nějak.. moc pěkné!
U příspěvku:hon za mouchou
Renee R. Wilfling (Občasný) - 7.12.2005 >
U příspěvku:ALESEK
Renee R. Wilfling (Občasný) - 6.12.2005 > Alyna> No, ale ono to nudí, víš? A nemluvila jsem o výrazu tý fotky, ale o výrazu focenýho chlápka...
A nebuť tak chytlavá hnedka...:)
U příspěvku:ALESEK
Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.12.2005 > Alyna> Mně to nepřijde úchylný, spíš zoufalý, ten jeho výraz....
U příspěvku:ALESEK
Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.12.2005 > drfaust> Prosímtě, už se na to vykašli...
U příspěvku:ALESEK
Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.12.2005 > drfaust> Co sem pleteš děvče? jednoznačně, na tom obrázku je chlapec! A celkem pěknej.. a ty ponožky má na nohách.. jsou v odrazu zrcadla...
U příspěvku:Co umí jen on
Renee R. Wilfling (Občasný) - 5.12.2005 > perfektní!!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter