Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Temelín
ich (Občasný) - 19.4.2012 > sadaf> Tak to pardón, v tykání/vykání tu mam trochu maglajs. Každopádně, pokud nechápeš pojem přeostření ani po našich pokusech, odkazech a příkladech, tak asi bude nejlepší, když toho prostě necháme...(definice jsou někdy dobrý k pochopení podstaty věci a její odlišení od zaměnitelnech variant, někdy se to fakt hodí, ale asi jak komu)...
U příspěvku:*
ich (Občasný) - 19.4.2012 > čtenář> jojo to bylo první, co mě napadlo - že je to ukázka pro Sadafa, ale asi by to nemělo ten správný účinek...eště tak možná, kdyby u toho byla ukázka fotografie před zprzněním...
U příspěvku:Temelín
ich (Občasný) - 19.4.2012 > sadaf> Smích moc není na místě, spíše zamyšlení... Je zajímavý, jak se Vám tu už tři lidi snažej vysvětlit něco, co je i vysvětlený a definovaný na spoustě fotoserverů a Vy zarytě odmítáte všechno. Jste přesvědčen, že vám lžeme, nebo že jsme pomýlení? Nebo jen slovíčkaříme?
U příspěvku:Temelín
ich (Občasný) - 18.4.2012 > sadaf> Ano, bude nejjednodušší, když si to opravdu zkusíte, takhle to evidentně nikam nevede....
U příspěvku:Temelín
ich (Občasný) - 17.4.2012 > čtenář> to nic, jsem nezaregistrovala, že už na toto téma diskuse proběhla..
U příspěvku:Temelín
ich (Občasný) - 17.4.2012 > sadaf> není to nelogické, jen asi ne zcela pochopené: Aplikace (filtr) doostření lze použít na každou fotku, kterou otevřete v editoru, kterej to umí - jak to bude vypadat, je otázka jiná - když se pokusíte přehnat doostření na zcela nezaostřenym snímku, tak bude efekt úplně jinej (žádnej program neumí doplnit informaci tam, kde neni), než na ostrý fotce, to snad dá rozum, nejjednodušší bude, když si to zkusíte...(např. Photoshop CS - Chytré zostření)...
U příspěvku:Temelín
ich (Občasný) - 17.4.2012 > sadaf> http://www.digimanie.cz/art_doc-A2FAEEEFA00EB83BC12572490060662D.html
U příspěvku:Temelín
ich (Občasný) - 16.4.2012 > to je focený za jízdy z auta??? (http://www.photoextract.com/cs/foto/16328.html)
U příspěvku:Viridian
ich (Občasný) - 30.3.2012 >
U příspěvku:Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
ich (Občasný) - 30.3.2012 > Hanet> ...je otázka, zda fotka, nebo komentáře...(fotku vidělo jen 11 přihlášenejch uživatelů), čili otázka zní, co to vypovídá?..............
U příspěvku:Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
ich (Občasný) - 29.3.2012 > Hanet> hehe a to ti nestačí? U toho začni, pokud fotíš krajinu s horizontem, tak hlídej, ať je vodorovně, jinak to prostě ruší a může to zkazit i jinak zdařilou fotku. Kompozice na střed je nuda, může to ze zajímavýho motivu udělat tuctovou nezajímavou záležitost, což vyvolává dojem, že byla celá námaha s focenim, tahánim dat do PC a publikováním na netu, zcela zbytečná.... To s tim stínem způsobuje, že hlava psa vypadá tmavá a neostrá. Je taky otázka kolik místa má zabírat pes a kolik pozadí. Taky neni od věci se zamyslet nad motivem, kterej pak zpracováváš a publikuješ pro ostatní - bude je to zajímat? Řekne ta fotka i něco člověku, kterej toho psa nezná? Hele, ještě tu zbylo pár lidí, co jsou ochotný a schopný Tě upozornit na nedostatky (nehledě na způsob projevu), ale neni to škola a nikdo za tebe neoddře to, aby ti nalil do hlavy všechna pravidla, zásady a fígle fotografie. Jestli Tě to zajímá, začni číst a číst a číst a koukej na fotky profíků, zkoušej a zkoušej, přemejšlej nad tim, co fotíš a než něco zveřejníš, tak si to nech nejdřív uležet - je nesmysl vkládat vše a čekat až někdo jednou konečně po tisíci omylech napíše - joo, teď už je to ono.. Pro úúplnej začátek zkus kouknout třebas sem http://www.digimanie.cz/branch.jsp?node=7FAFF153F7AA8AEDC12578C9007AB46D snad to pomůže aspoň pro začátek...
U příspěvku:Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
ich (Občasný) - 29.3.2012 > Hanet> ...a takhle to dopadlo....kéž by to tu bylo samý umělec (ale stačilo by i pár lidí, co se neštítěj řemesla a když ho zcela neovládají, tak aspoň skouksnou kritiku), mě to ale spíš poslední dobou přijde, že se to tu snaží furt někdo "odlehčovat" takovým ne zrovna vhodným způsobem a tam pak vznikají třecí hrany, což je, si myslim, v pořádku (že následuje reakce)...
U příspěvku:Zabíjačka
ich (Občasný) - 29.3.2012 >
U příspěvku:Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
ich (Občasný) - 27.3.2012 > "Honem foť" to je výstižné, je opravdu vidět, že je to foceno na rychlo, což mnohdy nevede ke zdařilý fotce.....
U příspěvku: svítání
ich (Občasný) - 25.3.2012 > Tohle se opravdu nepovedlo, ale o to tu asi nejde, že....
U příspěvku:OHLASY
ich (Občasný) - 1.3.2012 >
U příspěvku:DUCHOVÉ
ich (Občasný) - 26.2.2012 >
U příspěvku:Smích-off
ich (Občasný) - 26.2.2012 > toto u mě áno...
U příspěvku:naiada
ich (Občasný) - 23.2.2012 > To je blaho, díky, to jsem potřebovala..trochu se peru s tim pravy dolním rohem, ale celkově je to supr, i ten booklet v odkazu...
U příspěvku:...o bouřce, která nebyla...
ich (Občasný) - 23.2.2012 > sadaf> Jak je libo, těší mě, že se vracíš...vzhledem k objektu předpokládám, že máme vzpomínky podobný...není nad praskající oheň v týpku a putující hrneček s grogem - nikdy se nesmí podat přes vchod....
U příspěvku:---
ich (Občasný) - 23.2.2012 > Věza> Proč jsi tohle svoje vědecký hodnocení nenpsala rovnou, když ses na ní koukala před tím? Mstíš se za tohle http://www.totem.cz/enda.php?a=295096 , protože seš chudák. Ovšem tohle tvoje divadelní představení neříká nic o mojí fotce, ale spíš o Tvý omezenosti. Když si za svou fotkou stojíš, tak kde máš argumenty? Tady nad mojí fotkou, kterou až teď nemůžeš pobrat, před tim ticho po pěšině......
U příspěvku:weber
ich (Občasný) - 23.2.2012 > Jo, tohle jde, docela se vymyká Tvým ostatním...asi je to správná cesta...
U příspěvku:...o bouřce, která nebyla...
ich (Občasný) - 22.2.2012 > sadaf> nostalgie?
U příspěvku:Noční
ich (Občasný) - 20.2.2012 > ...první, druhá a předposlední jsou mázlé, poslední se fakt nepovedla a ani mezi osatní nezapadá (ale teda nápad fotit kytky potmě s bleskem je..no raději nic...) Stačilo vybrat jednu, která by byla vyfocená správně a tu vystavit, nějak nevim, co si o tom mam myslet, fotky z výletu? Proč není ten zámek (nebo kostel? neni to poznat) vyfocenej celej? Takhle to vypadá, jako když druhá a třetí padá, jak bylo zoomováno, aby se tam toho vešlo co nejvíc....
U příspěvku:LIMBO
ich (Občasný) - 17.2.2012 > přesně, ten je
U příspěvku:Králové
ich (Občasný) - 17.2.2012 > týjo, supr
U příspěvku:pšššššš....
ich (Občasný) - 14.2.2012 > na zdejší úroveň je to velmi zdařilé, nejsem si jistá tou nezřetelnou bradou a jeho pravým uchem, ale kresba jinak působí jistě a proporce předpokládám taky sedí.
U příspěvku:Mostar (v lepším rozlišení)
ich (Občasný) - 13.2.2012 > jojo tečkování, ale kontrast je kontrast, nebát se i když se v určitý fázi tečky slejvaj do divnejch tvarů, takhle je to jak za závojem....
U příspěvku:ovladač
ich (Občasný) - 13.2.2012 > no to je báájo...
U příspěvku:vězení
ich (Občasný) - 13.2.2012 > mirus84> Asi si nerozumíme, je to asi tim, že nevim, jak je to celý myšleno, měla jsem na mysli ty barvy třeba násilně přervat, aby se zvýraznil dojem nějakýho "násilí", jestli to vězení bylo myšlený jen jako "jak to nezvat? co třeba vězení, když je tam kus drátu", pak mě ignorujte...
U příspěvku:vězení
ich (Občasný) - 13.2.2012 > co takhle si s tim trochu pohrát? kontrast, barvy, nebo ČB, formát (?), hlavně uříznout ten vršek, co ruší, nebo ho tam naopak dát víc, takhle mi to připadá takový nedotažený, neurčitá myšlenka, neni moc poznat záměr...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter