Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ztráty a nálezy
stefan (Občasný) - 7.7.2003 > hezke, co do slohu a tak..jen.. neco malo mi tentokrat schazi..( ale sam nevim, vlastne co.. a minusy se tu nedavaji,..(
U příspěvku:Takový všední obyčejný den..
stefan (Občasný) - 7.7.2003 > Jsem rad, zes cetl tak pozorne, i kdyz ti to asi nic moc nerika.-) Jsme zrejme naladeni na jine strune. Ohledne te zhustenosti na zacatku, proc by mely ty veci na sebe navazovat?? Proste jsou vnimany jednotlive, tak jak jsou.. kdyz se kouknes treba dolu na mravence a hned nato nahoru na mraky, nenavazuji na sebe taky-))
A co do te TV.. preci na zacatku o ni bylo..-) ale to jsi asi nepochopil.-( Pokud jde o Novu, o te toho rozhodne zrejme vis vice nez ja..-)
A jestli ti jde Capek proti srsti, s tim holt nic nenadelam..vubec mi ale neni jasne proc.. Ja se k nemu preci neprirovnavam, naopak. Ze ses ani neopousmal me mrzi, ale alespon, ze jsem zapusobil mile necim.Pokud jde o vareni, to si treba tedy priste necham poradit, ..-).. Nemas nejakou tu svoji "kucharku" k disposici??_)
U příspěvku:Posvěcený pivo
stefan (Občasný) - 5.7.2003 > viz nahore.. libi se mi Tve obraty, ktere hodne vytihuji ( hlavne pro milovniky piva_..-) a chybi prro mne jen malicko do 5..
U příspěvku:Vstoupit do Anglie...
stefan (Občasný) - 5.7.2003 > ..-)) to nedelej..( s tim zustavanim JEN u poesie.-) Ta atmosferka asi rika spis vice tem "pametnikum"a vystihujuje situaci dost presne. jen nevim je-li to s tou Anglii tak jak pises, tedy vseobecne..-)
U příspěvku:Nenechejte maličkých přijíti ke mně...
stefan (Občasný) - 5.7.2003 > pravda, pravdouci a nejde ale jen o matky..-) s tim hrobem.-) Tentokrat ti ale nekde trochu zavrzal rytmus??
U příspěvku:Nepijte víno nalačno...
stefan (Občasný) - 5.7.2003 > -)) roztomila obmena..-) vcetne toho kostela v sale.-)ale ma do sebe asi neco i hlubsiho, nebo se pletu??
U příspěvku:Takový všední obyčejný den..
stefan (Občasný) - 4.7.2003 > dik za cteni.. ty take ctes i toto??_) Rad se pozdeji podivam na to co tam davas..a proc to je tam, kde to je.. sam uz nevim..-) Rad ze se libilo a doufam ze jeste nejake takove dny budou..-)
hezky weekend.
U příspěvku:Krajina
stefan (Občasný) - 2.7.2003 > asi porad mi to pripomina trochu to " Stuj noho posvatna mista jsou kamkoliv kracis"..-))no offence.-)
U příspěvku:(bez) EXIT
stefan (Občasný) - 2.7.2003 > tem navalum se chce tak nepodavat..-)a uvedomovat si, ze dnesek bude zitra uz vcerejskem.. a co teprve pozitri.-)Jinak ti v postate ale tu obrazotvornost zavidim.Jen to padani vlasu bych nemusel.. uz ted.-)
U příspěvku:Blátivé cesty
stefan (Občasný) - 2.7.2003 > konec hezký, chytrý.. i ten pocit a atmosfera je fajn, ale trosičku mi něco vadí, asi po formalní stránce ?
U příspěvku:Krajina
stefan (Občasný) - 2.7.2003 > ježííš.. kde je ta dívka..??zase jsem něco prošvihl..
ale jinak.. kdo je slepý? horizont, nebo ty coby on..
a jestě jinak..docela líbí..)))
U příspěvku:Střevlík
stefan (Občasný) - 2.7.2003 > a kruci.. na tohle asi mám budˇ málo vzdělani anebo obrazotvornosti.. ale věřím, že s tim tady URCITE prorazíš, takže hodnotit body raději nebudu, abych Ti něco nepokazil, ju??
U příspěvku:Hodina entomologie aneb Pojmenuj své můry
stefan (Občasný) - 1.7.2003 > a kde je obraz ve tvem zrcadle, kdyz odejdes??-) neprehanej -))hlavne ty hnijici rany..-)Co je KV, P,a T?_)
U příspěvku:(bez) EXIT
stefan (Občasný) - 1.7.2003 > trochu moc..-(( i kdyz nektere metafory neco rikaji..-)
U příspěvku:Okamžiky 05
stefan (Občasný) - 1.7.2003 > pripojuji se s hodnocenim.. Velmi dobre.-)
U příspěvku:Mušky, moucha a pavouk
stefan (Občasný) - 1.7.2003 > tak ted s tim bodovanim mam nejaky trochu zmatek, takze radeji bez nej..ale asi musim trochu souhlasit s kelly.(
U příspěvku:Takový všední obyčejný den..
stefan (Občasný) - 30.6.2003 > mrzi mi, ze jsi se s tim zdrzovala.( vim, je trotrocu obehrana nota.))a stara.)
U příspěvku:Takový všední obyčejný den..
stefan (Občasný) - 30.6.2003 > mrzi mi, ze jsi se s tim zdrzovala.( vim, je trotrocu obehrana nota.))a stara.)
U příspěvku:Horký den
stefan (Občasný) - 30.6.2003 > huž jem se vylekal.. tech LItek!..=)a nic proti tomu charakteru a nalade.. jen se mi zdá, že se ta měřítka podsunuji až moc, jen kvuli tomuto..))
Je továžně letni koncert Naty . A neslevujes?
že je to dost prijeme, je fakt.. ale???
proti gustru, žadný disputat.=((
ale pokud se bude vydavat za dobre! jako jednicka, asi s tim bodovanim neni neco v richtiku.
U příspěvku:"obraz"(ze života) prostitutky
stefan (Občasný) - 30.6.2003 > ne, ze nbych jich tolik mel,. ale nejak mi to s tim zaspisnikem te dotyvme nesedi..( trochu nas ruzovo, co neni.(
U příspěvku:Slova
stefan (Občasný) - 30.6.2003 > trochu utika vyznam, nebo nejsem jisty, ale asi Tobe to rika vic.)
U příspěvku:Co ty nato Tomane?
stefan (Občasný) - 30.6.2003 > hlavne, ze vam to nrpipomnelo, to sv cim jsem pocital._))
U příspěvku:Staccato
stefan (Občasný) - 29.6.2003 > Život je ka-ba-ret
nekoukej do ka-ret
králi ni střelci..
že už jsme velcí
je spíše minusem
raději poklusem
vrátit se nazpátek..
konec či začátek?
hamlovské otázky
raděj nech ostatní
tahat ty provázky
ve věčné života
i smrti ruletě
nehledej, užívej
jen jednou
jsme na světě..)

Ja vím, to není pořádná kritika, ))
take tedy jinak..
LIBI




U příspěvku:A o čem chcete pořád psát?
stefan (Občasný) - 26.6.2003 > tech myslenek, ktere by zasahly je asi opravdu uz pomalu, tedy tech novych..a nekdy i kdyz jsou,je nakonec i malo tercu..-)
Ten fejetonek je OK.. ale treba by potreboval take mimo te jedne,docela vystizne, trochu vic..?
U příspěvku:Marná potkávání
stefan (Občasný) - 26.6.2003 > budu muset asi tu svou latinu nejak odrezit, co??_)
a my v Canade na duchy nebelievujeme..-))
U příspěvku:Leť jak ptáci létají
stefan (Občasný) - 26.6.2003 > to prepoeticno by mi ani tak nevadilo, spis trochu rytmus..
U příspěvku:Marná potkávání
stefan (Občasný) - 26.6.2003 > zajimave.. jen nevim co je genius loci a ty mraky mi jako skrine jeste nikdy take nepripadaly.. musim se poradne priste podivat.-)
U příspěvku:Pustina
stefan (Občasný) - 26.6.2003 > jeste ze jsi ty orgie s debilem opravdu nezazila..-))
U příspěvku:Okamžiky 02
stefan (Občasný) - 25.6.2003 > "jaji"??? ma to dost do sebe, ale nejak mi tam jeste neco schazi, sam nevim co.(
U příspěvku:Samí milí lidé
stefan (Občasný) - 25.6.2003 > Mne se take zdaji ( ted nevim abych temi blbostmi neurazil.-)), ale takovy sen ani nezavidim..-), i kdyz desatero take nemusim,.-)
U příspěvku:její balada
stefan (Občasný) - 25.6.2003 > tato divka i kdyz je to k neviiiiire,
jeste vcera byla labuti
umtata, umtata..
povidam si copak je to za zvire,
ze to na mne mava peruti..-))
nic ve zlem..ale nejak mi ty asociace nedaj.-)
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter