Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Gino Hasler
(muž)
Občasný
Na Totemu: 7413x
Napsat zprávu
Autorův WEB

V roce 1964 jsem absolvoval FAMU. Jinak jsem autodidakt. Vsechno ostatni jsem se naucil sam tak jak sel cas a tak jak jsem to potreboval, malovani, grafiku, fotografii, truhlarinu, jakoz i automechaniku. Maluji kazdy den, kdyz ne na kseft, tak pro sebe.Pro me je to dulezite, protoze prichazim na nove triky a napady a hlavne clovek musi \"delat\". Snazim se udelat z kazdeho dne svuj jeden maly zivot abych kdyz si jdu vecer lehnout mohl rici, ze jsem to neproflakal a neco udelal. Jo holenkove, (jak rikaval muj pritel Zdenek Sirovy) jak je clovek starsi, cas leti...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hlavy
Gino Hasler (Občasný) - 9.4.2004 > Obliceje fajn, ruce potrebuji opravit anatomicky. Palec je jako klada a ten prstik, co vykukuje vlevo nad prostrednikem dej pryc; obe ruce jen se tremi prsty ti budou lepe kompozicne fungovat. Celkove, jako napad se mi to libi.
U příspěvku:Jaro
Gino Hasler (Občasný) - 9.4.2004 > Mne se libi, kdyz nekdo ukaze prirodu v nezvyklem, originalnim pohledu. Podarilo se ti to, umis se divat. Sneslo by to trochu utazenejsi zaber.
U příspěvku:velikonoce
Gino Hasler (Občasný) - 9.4.2004 > Heinz catsup rules! :))))))
U příspěvku:tesaříci
Gino Hasler (Občasný) - 23.3.2004 > Vyborne
U příspěvku:okynko k srdci
Gino Hasler (Občasný) - 5.3.2004 > Libi se mi neobykly pohled do kvetu tulipanu vcetne nasviceni, skoda jen toho polamaneho listku i kdyz na druhe strane docela funguje a cleni plochu. Kyc v tom nevidim...to je ostatne na kazdem jedinci, pokud chce nekdo v necem videt kyc, tak ho tam uvidi.
U příspěvku:hory
Gino Hasler (Občasný) - 6.2.2004 > Klasicka CB fotografie, skvele. Myslim, ze barva by to prisladila a ubrala na celkovem dojmu.
U příspěvku:Král zvířat
Gino Hasler (Občasný) - 30.1.2004 > Cedrik  -  Pokud to co rikas je pravda, pak je to velice "nefer" vuci autorovi. Radeji to reknu popravde, nez abych v nekom budoval falesne sebevedomi...kamaradstvi je jedna vec, umelecka hodnota tvorby druha. Pokud ma nekdo zajem o kritiku, musi ji take umet prijmout. Kdyz chce mermomoci slyset chvalu, at svou praci ukaze mamince...
U příspěvku:Král zvířat
Gino Hasler (Občasný) - 29.1.2004 >

Cedrik  -   "Body přece neurčí kvalitu díla a doporučení také ne."... podle toho co rikas nema tedy bodovani a doporucovani zadny smysl; proc tady tedy je? Co se tady tedy boduje, kdyz ne kvalita prace??

U příspěvku:Král zvířat
Gino Hasler (Občasný) - 29.1.2004 > Je v tom videt snaha, ale s rukou na srdci, na 5 bodu tomu jeste chybi hodne prace...jak to muze dostat tech samych 5 bodu jako treba malba od Nika nebo Popelky, tomu nerozumim. Kam se podela zdrava soudnost? 5 bodu je nejvyssi hodnoceni, ktere si podle mne zaslouzi jen naprosto dokonala prace.
U příspěvku:Řidičák
Gino Hasler (Občasný) - 29.1.2004 >

I kdyz to pripada jako vtip, je to skutecny ridicak.Nekdo jen vymazal ciselne udaje. V Jersey je to mozne (!), ale tady v Kalifornii musi byt videt oblicej. Byl tu nedavno podobny pripad, arabka odmitla ukazat oblicej (nabozenske duvody), ale soud ji naridil jej na fotografii ridicaku odhalit. Presto odmitla, tak ji ridicak vystaven nebyl a sla domu...

U příspěvku:zapad
Gino Hasler (Občasný) - 22.1.2004 > Gradace oblohy je supr.
U příspěvku:Co přežije
Gino Hasler (Občasný) - 22.1.2004 > Bone sack ( v americkem slangu "bag of bones") - hubenour, vychrtle telo, rachitik...neco v tom smyslu. Tady by se partne hovori o vychrtle mrtvole pod kterou se schovavala nekde v masovem hrobe.
U příspěvku:Adélka
Gino Hasler (Občasný) - 22.1.2004 > Skvela fotografie, pekne svetlo...jen tu "sladkou" noticku bych dal pryc.
U příspěvku:Fotograf
Gino Hasler (Občasný) - 21.1.2004 > ...zajimalo by mne, kolik lidi uz asi skeclo po par pivech nekam dolu do Nerudovky
U příspěvku:myslivci
Gino Hasler (Občasný) - 21.1.2004 > Myslivci bez brokovnic?  Pripadaji mi jako rybari pred vylovem trebonskeho rybniku...fotka jako takova se mi libi, ma zajimave charaktery.
U příspěvku:Sama
Gino Hasler (Občasný) - 21.1.2004 >

smells of bubblebath and talc...vune koupelove peny a pudru

 

where there´s milk...tam kde je mleko

 

down the hall...opodal v mistnosti

 

Zaver je ve druhe osobe, ale to celkem nevadi. Dobry preklad. Pet bodu G. Scottove (diky za upozorneni HaDe:-).

U příspěvku:Krajina
Gino Hasler (Občasný) - 8.1.2004 > HaDe  -  mas pravdu, jsou to moje krajiny...
U příspěvku:Krajina
Gino Hasler (Občasný) - 8.1.2004 > pokusil jsem se dodatecne pridat vetsi verzi, ale nejak se mi to v "edit" systemu nedari...sorry.
U příspěvku:Hezký nový rok...
Gino Hasler (Občasný) - 6.1.2004 >

Jo, takovehle zapomenute zakouti me vzdycky dostane... libi.

U příspěvku:Vlasatá židle
Gino Hasler (Občasný) - 1.1.2004 > 5 bodu te slecne za jeji vlasy
U příspěvku:Temne mraky
Gino Hasler (Občasný) - 1.1.2004 >

Pekne, tma je v poradku...bez ni by fotka ztratila tu tajemnou atmosferu.

 

U příspěvku:U jezera
Gino Hasler (Občasný) - 15.12.2003 > Jestli Manet to nevim...spise Degas,(divadelnim svetlem) kdyz si primyslim baletky na plose vpravo. At tak ci onak, neporovnavam to s mistry a rekl bych, ze jako barevnou kompozici jsi to zvladla dobre.
U příspěvku:Královna
Gino Hasler (Občasný) - 15.12.2003 > To je moc fajn. Take nekdy pouzivam nahod, ktere se nabizeji. Neco v tom vidim, tak toho vyuziji a dodelam...mozna uz to nekdo tak nazval, ale ja tomu rikam exploitismus.
U příspěvku:dvůr
Gino Hasler (Občasný) - 11.12.2003 > Po dlooouhe dobe obraz, ktery me zaujal svou svezesti i obsahem. Ma to krasne svetlo, jen se rozejit k domu, posadit se na zaprazi a dat si sklenku dobreho vina. Takovy to na me dela dojem...well done!
U příspěvku:Mrzlice
Gino Hasler (Občasný) - 3.12.2003 > Myslim, ze neni co vytknout...
U příspěvku:konemha/low contrst/
Gino Hasler (Občasný) - 3.12.2003 > kompozice je dobra, jen by to chtelo krapet vice detailu v tmavych plochach hlavy predniho kone...b&w je fajn, jen vice "stavy".
U příspěvku:Skříňka s květináčem a pohovka
Gino Hasler (Občasný) - 2.12.2003 >

Libi se mi to...ma to styl. Je to malba, autoruv osobni pohled na realitu, nikoli technicky vykres...perspektiva neni dulezita, dokonce si myslim, ze jeji zkresleni dodava zajimavosti.

U příspěvku:Podzimní listí
Gino Hasler (Občasný) - 28.11.2003 > Myslim, ze tahle fotka je tak nejlepsim prispevkem do souteze.
U příspěvku:Domíci
Gino Hasler (Občasný) - 28.11.2003 > Souhlasim se vsemi shora, ted to chce tak 2x3m zvetseninu a na zed do velke mistnosti.
U příspěvku:Zahalení
Gino Hasler (Občasný) - 27.11.2003 > Poezie jednoduchosti...
U příspěvku:Motýlek...
Gino Hasler (Občasný) - 26.11.2003 > Dobra vec.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter