Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
_JiKo_
(muž)
Občasný
Na Totemu: 7213x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Info o mě najdete na mých WWW http://sweb.cz/jikous jiko@wo.cz

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Válečná romantika
_JiKo_ (Občasný) - 7.5.2001 > Éééééé ... Áčková báseň? not not!
Oceňuji vnitřní rýmování oceňuji záměr obsahu, ovšem ujela ti rytmika veršů oproti sobě, která se navíc ztrácí v délce verše. Zavřel bych oči, ale .. ta spouta pouze gramatických a profláklých rýmů .... uf uf promiň ale NE! (známku dohání obsah)
U příspěvku:MAXIMALISMUS
_JiKo_ (Občasný) - 7.5.2001 > Je to kapku přeplácaný. Spousta fontů spousta barev, ale co dál? Hlavní téma Maximalismus je navíc oříznut, k ořezu písma dochází ještě v jednom případě a ani v jednom případě se mi nepozdává, že by šlo o záměr. Některé nápiy se ti nevhodně kryjí barevně. Uf už nevím prostě málo myšlenky? Nevýrazný obtisk tvého já!
U příspěvku:Menhir
_JiKo_ (Občasný) - 7.5.2001 > Prvně jsem chtěl napsat že je to dlouhé a verše rozvleklé, ale teď po druhém a třetím čtení myslím, že tam je vše co má.
U příspěvku:Drogové opojení
_JiKo_ (Občasný) - 7.5.2001 > Odlehčený konec? Myslím, že právě naopak, je v něm vše. Znamená nikdy si nemysli, že jsi za vodou
U příspěvku:Cesta do podvědomí
_JiKo_ (Občasný) - 7.5.2001 > Flynn: jasný, proto jsem psal že je to subjektivní názor, ta modrá je hypnotická to máš pravdu :-)
U příspěvku:Písně zdí
_JiKo_ (Občasný) - 7.5.2001 > Milá Lů ty smajly nejsou že se u básně řehtám ale že mi prostě zvedla náladu, potěšila mě. Chápeš?
Sedla mi do nálady když jsem to četl
A i přes to téma který zpracovává.

Ta forma mi připoměla jednu knížku - Temná láska neznáš ji? Ta je psaná podobným jazykem v některých pasážích.

Chápu že pro tebe je to spíš osobní ventil vypsání se z pocitu...
U příspěvku:Drogové opojení
_JiKo_ (Občasný) - 6.5.2001 > Jo tací taky jsou včetně mě:-) jenže pokud zkoušíš měl bys znát hranici, závislost nevzniká po jedné dávce. Nicméně tuhle možnost jsem opoměl. Jsou snad tito vinní více?
Myslím že když už jsou je to jedno... otázka viny není důležitá
U příspěvku:Drogové opojení
_JiKo_ (Občasný) - 6.5.2001 > Jo, je to otázkou pohledu. Jsou to jen lidi co neunesli svou momentální sitoaci a šlehli si a teď už v tom jedou, kdo to nezažil nepochopí jak velkou vůli (kterou předtím neměl ani na vyřešení prapůvodního problému) v sobě narkoman musí mít aby přestal a proto podporujme je!

Závěrečná sloka to stáčí kamsi jinam, do roviny obecného apelu. Kdo je lepší ptám se. Tak to na mě působí a myslím, že to je dobrá báseň po stránce obsahové.
Snad jen ty náhlé změny formy, ale báseň je ve všehochuti a kvůli obsahu se dá leccos tolerovat.
Za 1!
U příspěvku:Písně zdí
_JiKo_ (Občasný) - 6.5.2001 > :-)))))))
Ale jinak nevim nevim
U příspěvku:Cesta do podvědomí
_JiKo_ (Občasný) - 6.5.2001 > Barevně pěkné:-)

Když čtu ten název tak pár poznámek, ale jedná se jen o mou subjektivní představu:
Cesta do podvědomí> nikdo vlastně nevíme co to je a tak by měla být znázorněna jako cesta s neurčitým cílem, pomocí zelené která je dominantní a červené která svou orientací přispívá k té doměnce, svažuješ osu pohledu (či cesty) kamsi doprava lehce dopředu. Žádné tajemno, prostě jistota tak tohle ja ONA a já po ní jdu. Budiž ovšem do toho mi nesedí ty modré kruhy které mi přijdou excentrické k ose a navíc jakoby stahují pohled doprava. No tak to je asi všechno :-)

U příspěvku:Samota
_JiKo_ (Občasný) - 6.5.2001 > :-)
U příspěvku:Maruška
_JiKo_ (Občasný) - 6.5.2001 > No něco si koukám na oridžinál musel TH(C) domyslet ;-)
U příspěvku:Ráno na Novém světě
_JiKo_ (Občasný) - 6.5.2001 > Tady je vidět co Oclee vyfotil za noci :-)) Dobrý :-)
U příspěvku:Maruška
_JiKo_ (Občasný) - 5.5.2001 > Super klucíí Máří Magdaléna nejmarijánkovatější bude mít radost :-)
U příspěvku:Týpí
_JiKo_ (Občasný) - 5.5.2001 > Kup si kinedril trubko (nebo co to máš za ikonu)
U příspěvku:Tajemné zákoutí Prahy
_JiKo_ (Občasný) - 5.5.2001 > V Corelu?

Oclee ač k nevíře já mám nejlepší skušenosti s prohlížečem ACD SEE verze 3 se zapnutýma všema optimalizačníma možnostma


ps: dokonce ani Photoshop není nejlepší :-(
U příspěvku:Hratky s paintshopem
_JiKo_ (Občasný) - 4.5.2001 > hezké...
U příspěvku:Čajík nebude...
_JiKo_ (Občasný) - 4.5.2001 > Promiň ale co to je?
U příspěvku:Tajemné zákoutí Prahy
_JiKo_ (Občasný) - 4.5.2001 > Nějak nic moc, už podruhý dnes potřebuju na noční fotku sluneční brejle jaký je tam světlo.
Trochu mě zaráží ta komprimace, máš to kostkatý jak blázen ale velikost tomu neodpovídá v čem jsi to komprimoval a na kolik%?
U příspěvku:"Belha štráse"
_JiKo_ (Občasný) - 4.5.2001 > Už si nazouvám brusle:-))
ale taky si musím nandat černý brejle jak to oslňuje jenže natmavo zase není vidět popředí.. na tebe bych dal za 3 ale vzhledem k ostatním za 2
U příspěvku:Pohled na Brumov city
_JiKo_ (Občasný) - 4.5.2001 > Hmm krásný černý světlo, ale díky tmavšímu pozadí mi tam nějak nejde. A koukám že víska stojí dost z kopce :-)))
To v popředí není marijánkový políčko že ne:-)) Ale pěkně tam máte, to jo...ááách...
U příspěvku:Týpí
_JiKo_ (Občasný) - 4.5.2001 > No vida konečně colory v pořádku.
Mít motiv na středu je vždycky problematické zvláště jsou li na scéně další objekty (teepee) které stáčejí rovinu motivu kamsi do boku. A víš co je další důležitá věc? Vždy se koukat co je za tím co fotíš aby třeba lidem nekoukaly z hlav lampy apod.
Lepšíš se
U příspěvku:COBAIN - jak ho možná neznáte :c)
_JiKo_ (Občasný) - 4.5.2001 > Mám takovou tuchu odkad ta fotka je:-))))))))))))) ps: krásnej růžovej podklad ;-)
U příspěvku:Kachny
_JiKo_ (Občasný) - 3.5.2001 > Uf nevím co napsat základ shrnuli ti dva nade mnou. Absence nějakého světla fotku dělá nudnou bez nálady

ps: Anglické kačeny? Maj na zadku nálepku UK ? :-))
U příspěvku:Ve skalách
_JiKo_ (Občasný) - 3.5.2001 > Myslim, že tohle se ti vydařilo. Colory pěkný kompozice se mi též líbí (snad jen to lehké přeexponování - ta hlína vlevodole nebo zase scaner?:-)))
U příspěvku:Myšlenky
_JiKo_ (Občasný) - 3.5.2001 > A mě se to líbí!!!
U příspěvku:CtrlC+CtrlV
_JiKo_ (Občasný) - 3.5.2001 > Zlom tužku, zahoď ji a odejdi :-)
U příspěvku:Prognosis
_JiKo_ (Občasný) - 2.5.2001 > Jo!! s tím bych doma vytapetoval :-)
U příspěvku:Hrad od kostela
_JiKo_ (Občasný) - 2.5.2001 > Zemědělci by měli radost:-)
Teď mě napadá že u nočního fota je tmavost dost běžná :-))
U příspěvku:1 km
_JiKo_ (Občasný) - 2.5.2001 > Sluneční clona je taková "krytka" či trychtýř na objektiv který zabraňuje průniku paprsků slunce z předoboku, protože díky konstrukci objektivu při osvětlení vpředu vznikají různé odlesky na objektivu..sakra:-)) je to srozumitelný?:-)) Druhá možnost je vyvarovat se focení proti slunci. Ovšem samo pokud odlesky nejsou tvým cílem. Zde vidíš jak odles zesvětluje jen určitou oblast trávy a to není hezké že?
U příspěvku:Značka 1
_JiKo_ (Občasný) - 2.5.2001 > no poskoušel jsem různý věci a zkontroluj si toto jakou máš na scaneru nastavenou hodnotu GAMA? (u některých je možnost nastavit pouze jas)
Ve fotošopu zkus buď zvýšit kontrast i jas současně a nebo zkus použít funkci: Úrovně (obraz/přizpůsobit/úrovně) popřípadě obojí, cílem je dostat na monitor něco co se podobá reálfotu. závěrem jakýchkoliv úprav v grafických editorech by mělo být použití funkce DOOSTŘIT
Jo a ještě při ukládání do formátu JPG není vhodné používat hodnoty pod 80% (8z10ti)
Tak hodně štěstí při dalších pokusech.

PS: za to stírání omluva, to je problém netu že člověk nevidí mimoverbální emoce u druhého a usuzuje občas zle, věřím, žes to nemyslela zle
  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter