Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Příspěvky od vybraného autora
 
 Řadit podle:datapoznámekzobrazeníuloženídoporučeníbodůprůměru 
RubrikaDne AutorNázev příspěvkuPozná-
mek
Zobra-
zeno
Doporu-
čeno
Poezie:23.11.2021
Aaen
Haiku >>
p5z1689×d1×
Poezie
Básnické slovo:
21.11.2021
Aaen
Moje místo >>
Báseň v próze.
p4z1594×d2×
Poezie:20.11.2021
Aaen
O čaji >>
p4z1493×
Poezie:17.11.2021
Aaen
V práci >>
Sbírka miniatur.
z1336×d1×
Poezie:29.9.2020
29.9.2020

Aaen
Zaváté cesty >>
básnická sbírka
p9z3425×d3×
Próza
Povídky:
3.8.2020
Aaen
Kafe >>
Šéf říkal, že kafe musí bejt černý a hořký jako sám život.
p3z2045×d1×
Próza
Povídky:
4.3.2020
Aaen
Automat >>
„Je to tady taková čekárna na výpověď,“ řekl grafik. „Ono záleží, jestli je poslední týden měsíce, nebo ne. Představte si, že včera šel koordinátor si koupit bagetu do automatu a vypadla mu výpověď.“ „Jako místo bagety výpověď? To si děláš prdel, ne,“ dokreslil situaci hovorovou řečnickou otázkou skladník Antonín...
p3z2349×d1×
Próza
Povídky:
26.2.2020
Aaen
Osobní rozvoj >>
V práci jsme se začali soustředit na osobní rozvoj. Kam tohle povede? Semináře, koučové, kurzy mindfulness a cvičení jógy, zdravá strava v kuchyni s terasou, firemní masáže, péče o zaměstnance, firemní psycholog. K psychologovi mě poslali jako prvního, prej jsem na to typ. „Vítejte, pane kolego,“ usmál se psycholog...
p2z2070×
Próza
Povídky:
6.2.2020
Aaen
BÁSNICKÁ MEDOVINA >>
Příběh z pracovního prostředí inspirovaný severskou mytologií
p1z1625×
Próza
Povídky:
4.2.2020
Aaen
Syndrom nezdravých budov >>
Povídka z firemního prostředí, o smradu v kanceláři.
p1z1605×
Próza
Povídky:
28.1.2020
Aaen
Bla bla bla >>
Grafik pojmenovává soubory "bla-bla-bla". V tom aby se prase vyznalo. Aspoň přípona jako eps, indd, jpg by byla dobrá. Soubor "big-brother", soubor "velociped", soubor "harry-poser"... "Big Brother" je třeba vozidlo kategorie L6E. Včera jsem měl narozeniny. Je mi 40. Přišel jsem pozdě kvůli výměně vodoměru a nekoupil jsem dortíky a ani jsem to nikomu neřekl. Jsem extrovert, ale tady jsem radši introvert. Nestojím o formální přání zdravíčka a štěstíčka. Třeba bude i produktový poukaz na 3000 Kč. A třeba ne. A co s ním budu dělat. Nechci na sebe upozorňovat, aktuální datum života mi začíná čtyřkou, je to takový přechod, kvůli rituálu přechodu nosím fousy. „Už jsi viděla Zoufalý manželky?“ ptá se manažerka produktové specialistky. „Myslíš ty na fakturaci?“ odpovídá produktová specialistka.
p2z2169×
Próza
Povídky:
10.1.2020
Aaen
Statická elektřina >>
„Bum!“ zase jsem dostal ránu od statické elektřiny. Všichni jsou tady v kanceláři v pohodě. Já si sednu na židli, dostanu ránu, sáhnu na kliku, dostanu ránu (...) Jdu na své místo, dostanu ránu od stropu. Když bylo zhasnuto, kolegové dokonce viděli malý blesky. Zkouším jiné boty, jiné oblečení, zkouším se dívat do karet, zkouším kontemplovat v přírodě, nic nepomáhá, ani neurolingvistické programování (NLP)!
p1z1611×
Próza
Povídky:
3.1.2020
Aaen
Fousy >>
„Když si někdo nechá narůst fousy, líbí se pak skladnicím,“ řekl grafik. „Jo a máme tu nový vedoucí servisu a servisních poboček,“ podotkla k tématu kolegyně. „Jo, to je zajímavá informace,“ odpovídám. Mám teď fousy, protože je to přechodový rituál, nová etapa života. Personalistka mě přestala explicitně zdravit a kolega říkal, že vypadám víc tvrdě. Napadlo mě, jak to bude s tím firemním kurzem angličtiny – od tý doby, co se to tu řešilo, tu už půlka lidí nepracuje...
p1z1778×
Próza
Povídky:
29.11.2019
Aaen
„Sabotage“ >>
V kanceláři jsme s lidmi nikdy nebyli na stejné vlně; myslím psychicky nebo energeticky, jak říkají ezopíčáci. S kolegyněmi jsme byli na stejné vlně jen fyzicky...
p3z2507×
Próza
Povídky:
21.11.2019
Aaen
Werther´s original >>
Zas ráno v práci v ušmudlané kuchyňce. „Ta konvice to má už za sebou,“ řekla odbarvená kolegyně Markéta. „Copak konvice,“ pousmál jsem se a zalil jsem si z jiné, fungující konvice obilnou kávu. „No a jak to jde, Honzo?“ „Dobrý, ale nahovno. Vašek dal dneska výpověď a jde pryč. Je tu poslední den.“ „A proč? Nelíbilo se mu tady?“ „Líbilo nelíbilo, vždyť víš, to máš těžký. Je to škoda, i když přines chlebíčky a bonbóny.“ „Tak to jo. Jaký bonbóny?“
p3z2910×d2×
Próza
Povídky:
15.11.2019
Aaen
Systémy >>
V práci máme dva elektronické systémy docházky. Jeden systém je ten funkční, ale někdy nefunkční, blbnou v něm někdy hodiny. Druhý systém je pro potenciální kontrolu prvního systému a na rozdíl od prvního je denně aktualizovaný, člověk hned vidí, kdy přišel. Pak ještě ručně vypisujeme tabulky příchodů, odchodů a obědových pauz do Excelu a koncem měsíce to posíláme šéfovi a šéf na účtárnu. Účetní přepisují ručně naše příchody a odchody z databáze do databáze a porovnávají to s námi vyplněnými excelovskými tabulkami, jestli nechybí nějaké vteřiny. Ke každému člověku se archivuje i obsáhlá papírová databáze příchodů a odchodů. Teď přibyl další systém...
p1z2142×
Próza
Povídky:
15.10.2019
Aaen
Lednice >>
„Když dostala Natálie malej bojovej úkol, znamená to, že je malej bojovník?“ ozývá se z kuchyně; já tomu říkám kuchyně, ale je to spíš taková jídelna, se dvěma ledničkami, čtyřmi stoly, dvěma rychlovarnými konvicemi a čtyřmi obrázky s kuchyňským zátiším. Zázemí na 48minutové polední pauzy. „Ta nová přišla do kuchyňky a ani nepozdravila,“ ozývá se z druhé strany z fakturace. „To tam zapadne,“ odpovídá jiný, také ženský hlas.
p1z2107×
Próza
Povídky:
9.10.2019
Aaen
Školení >>
Personalistka na mě mrkla. Nevím, jestli má tik, nebo jestli na mě mrkla; ale spíš mrkla. „Honzo, bude školení!“ rozzářila se...
z1729×
Próza
Povídky:
19.9.2019
Aaen
Dead Man´s Switch (Tlačítko mrtvého muže) >>
Na obědě bylo na jednom jídle napsáno „Truhlář“. Kolega řek, že taky dělal truhláře, a to jídlo člověku, co se jmenuje jako profese, sněd. Myslel jsem si, že mě tady už nic nepřekvapí.
z1667×
Citáty:2.9.2019
Aaen
O nedokonalosti >>
gnóma
p2z2305×
Poezie:5.8.2019
Aaen
Madhin II >>
p3z1628×d1×
Próza
Povídky:
17.6.2019
Aaen
V práci >>
„A Honzo nezívej tady, je to nakažlivý!“ nadechla se a vydechla kolegyně. „Tak to je jasný, abys ode mě ještě něco nechytla.“ „To je hrozný, jak tu lidi furt zívaj,“ nezapomněla na své poslední slovo v diskusi. Ono diskusí bylo dneska asi už 14, ale většina se týkala lidí, kteří tu zrovna nebyli. Někdo pracuje od sedmi, někdo od osmi. Někdy je jedno výhoda a druhé nevýhoda...
p2z2629×
Próza
Povídky:
15.5.2019
Aaen
Na grafickém oddělení 24B >>
„Honzo, prosímtě nemluv tady sprostě,“ vyjádřila se kolegyně Anna. „Vulgarismy jsou regulérní součástí jazykového fondu a standardními jazykovými znaky, jsou tedy v pořádku, píčo
z1567×
Próza
Povídky:
15.4.2019
Aaen
Voda je život >>
„Tak se nám někdo vysral do kopírky!“ řekl grafik. „To snad není možný, to tady ještě nebylo,“ odpovídám mu věcně, ale ...
p3z2724×
Próza
Povídky:
13.2.2019
Aaen
Festival energie >>
Tak a už tam budu, ještě zahnout do téhle uličky. A přede mnou nápis „Festival energie“. Jo, to vypadá dobře. Energii přesně potřebuju jak svině. Jsem vysátej z práce, z lidí, ze sebe!!! Lezu dovnitř prosklenými dveřmi s nějakými mandalami. Třeba mě nabijou. Asi vědí, proč to sem dávají. To nebude jen tak.
z1554×
Poezie:1.10.2018
Aaen
Futhark (poezie o Runách) >>
p4z2708×
Poezie:22.8.2018
Aaen
Dialog >>
Dramatická báseň. Postavy: Víla a Temný anděl.
z1538×
Poezie:3.7.2018
Aaen
Zaváté cesty >>
básnická sbírka
p2z1518×
Poezie:11.6.2018
Aaen
Tao >>
z1443×
Poezie:27.3.2018
Aaen
Večer >>
p6z2796×d2×
  <<< novější 
Další příspěvky
 starší >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter