Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Oplatka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 21851x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Studuju žurnalistiku, ráda čtu Skácela a Kunderu a moc ráda se bojím.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Příspěvky od vybraného autora
 
 Řadit podle:datapoznámekzobrazeníuloženídoporučeníbodůprůměru 
RubrikaDne AutorNázev příspěvkuPozná-
mek
Zobra-
zeno
Doporu-
čeno
Film:21.5.2003
30.6.2003

Oplatka
Nevěrné hry >>
Úspěšná režisérka animovaných filmů Michaela Pavlátová vstoupila do světa filmu hraného v roce 1999 epizodou Absolutní láska z povídkového filmu Praha očima...Až v letošním roce se ale odhodlala k prvnímu celovečernímu snímku.
p6z8656×
Poezie
Všehochuť:
26.11.2010
Oplatka
O hadu a třešních >>
Snad po letech jsem napsala básničku... Neberte to nijak vážně, jen taková legrace. A třeba to ještě trochu rozšířím...
p18z8260×d3×
Film:26.2.2003
14.3.2003

Oplatka
Nebe >>
Naskýtá se vám možnost srovnat, jak si s jedním a týmž filmem poradí dvě recenzentky...
p14z8250×
Film:10.10.2007
Oplatka
Fast Food Nation >>
Některé filmy ze zámoří opěvují spokojenou americkou společnost. Jiné se dívají na její méně příjemné stránky. Mezi ty, které kritizují s nadhledem i trochou humoru, patří Fast Food Nation režiséra Richarda Linklatera.
p3z8165×
Film:26.3.2001
26.3.2001

Oplatka
Oběti a vrazi >>
Film debutující režisérky Andrey Sedláčkové se v mnohém vymyká současným trendům českého filmu. Bezpochyby je tomu tak i proto, že režisérka a scenáristka v jedné osobě, ač je absolventkou FAMU, žije již delší dobu hlavně v Paříži.
p10z8116×
Film:12.2.2007
Oplatka
Eragon >>
Alagaesie byla kdysi místem, kde vládla skupina moudrých dračích jezdců. Jeden z nich, Galbatorix, ale ostatní zradil, pobil a stal se neomezeným krutým vládcem. Venkovský mladík Eragon po náhodném objevení dračího vejce zjišťuje, že právě on má být tím, kdo vyvede zemi z poroby, novým dračím jezdcem...
p6z7874×
Film:23.4.2007
Oplatka
Horší už to nebude >>
Co kdyby se ukázalo, že vnitřní hlas, který nám každému občas radí, je hlasem někoho zcela konkrétního? A pokud je pravda, že vše o nás už je předem napsáno, jaký spisovatel to o nás vlastně píše? Tahle myšlenka stála u zrodu komediálního filmu Marka Forstera.
p4z7674×
Film:27.8.2009
Oplatka
Hodinu nevíš >>
Režisér Dan Svátek se ve svém novém filmu Hodinu nevíš rozhodl využít nedávného případu známého „heparinového vraha“ Petra Zelenky.
p3z7671×
Film:28.2.2005
5.5.2005

Oplatka
The Aviator >>
Jméno Howarda Hughese už není v současné době příliš známé. A to přesto, že se tento neuvěřitlně univerzální člověk výrazně zapsal jak do dějin amerického filmu, tak letectví, kde provedl několik důležitých vylepšení a založil velmi úspěšnou leteckou společnost. A přesto, že tomuto excentrickému, mentálně ne zcela stabilnímu režisérovi ležely svého času u nohou takové hvězdy, jako Katherine Hepburnová či Ava Gardnerová. Nejnovější snímek Martina Scorseseho splácí tomuto mimořádnému člověku dluh.
p5z7482×
Divadlo
Recenze:
13.3.2006
Oplatka
S Rosamundou se dobře pobavíte >>
Jiří Suchý si v nové hře Divadla Semafor Pension Rosamunda zopakoval takzvanou metodu „nerealizovaného scénáře“.
p2z7475×d1×
Film:9.10.2005
Oplatka
Doblba! >>
(rozšířená verze článku, vydaného 25.října v týdeníku Naše rodina) První film Petra Vachlera sliboval zábavnou, mírně morbidní oddychovou podívanou, opírající se o komiky Jaroslava Duška a Petra Čtvrníčka. Naplnit tento záměr se však bohužel tvůrcům nepodařilo.
p12z7407×
Próza:21.1.2010
Oplatka
První věty slavných knih II. >>
Po měsíci znovu testík pro ty, které minule bavilo hádat... Připravila jsem pro vás nějaké lahůdky.
p13z7370×
Poezie
Básnické slovo:
21.2.2006
Oplatka
Ve stínu postele >>
p25z7092×
Film:4.1.2007
Oplatka
Parfém: Příběh vraha >>
Německý spisovatel Patrick Suskind se dlouho rozmýšlel, zda prodat práva ke zfilmování své pozoruhodné knihy Parfém: Příběh vraha z roku 1985. Nakonec tak učinil – a snímek, který natočil Tom Tykwer s mezinárodním obsazením a využitím pražských exteriérů, mu rozhodně dělá čest.
p7z6831×
Film:9.3.2007
Oplatka
Filmový festival Jeden svět >>
Slavnostním vyhlášením cen skončila 8. března pražská část mezinárodního festivalu Jeden svět. Festival, zaměřený na filmy o lidských právech, se nyní přesune do dalších měst v Čechách a na Moravě.
p3z6828×
Soutěže na Totemu
Dým bramborové nati:
27.11.2003
Oplatka
Krvácím s listím >>
z6790×d1×
Film:7.3.2005
20.5.2005

Oplatka
Filmový test - Jak znáte filmy roku 2004? >>
Loni jsem tenhleten můj tradiční test vynechala, ale letos se k němu opět vracím. Přestože jsem si při jeho přípravě uvědomila, že jsem loni mnoho zajímavých filmů (zejména ze zahraniční produkce) neviděla... A předem raději upozorňuji, že jedna otázka je chyták, abyste mně tady potom nekamenovali.
p3z6756×
Poezie
Všehochuť:
4.5.2004
Oplatka
V kávě >>
Onehdy se někdo podivoval, že jsem nikdy nenapsala erotickou báseň. Tak jsem se pokusila a tohle je můj první nesmělý krok na tomto poli...
p15z6672×d1×
Film:27.10.2006
Oplatka
Kráska v nesnázích >>
Jana Hřebejka jsme si zvykli vnímat především jako režiséra humorných, lehce nostalgických snímků z doby dávno i nedávno minulé. Však také řada jeho filmů vznikla na základě knih humoristy Petra Šabacha
p10z6528×
Próza
Úvahy:
18.1.2002
Oplatka
Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu >>
Kauza Abrhám a Šafránková verus Super v médiích / Toto je původně můj referát na předmět Mediální kritika u Milana Krumla. Měli jsme za úkol vzít si nějakou mediální událost za poslední rok a vysledovat, jakým způsobem o ní referovala vybraná média. Možná by to mohlo zajímat i někoho dalšího.
p24z6480×d1×
Soutěže na Totemu
Podzimní depky (poezie):
22.11.2005
Oplatka
Bojím se... >>
p17z6475×
Film:5.5.2005
7.6.2005

Oplatka
Kousek nebe >>
Padesátá léta. Období strachu, útlaku, represí. Období těžké zvláště tehdy, když vám otce, statkáře, popravili jako třídního nepřítele, a vy jste se pokusili pokračovat v jeho práci. Když na vás těsně po skončení dospívání čeká mnoholeté uvěznění. Ale když jste mladí a máte sílu do života, dá se všechno přežít. A za mřížemi se dá najít i láska...
p3z6432×
Próza
Povídky:
7.4.2003
Oplatka
48 hodin >>
Téma povídky znělo Poslední volba. Po přečtení mě napadlo, že by to docela dobře mohla být rozhlasová hra...
p19z6327×
Próza
Povídky:
22.5.2003
Oplatka
Májový výkřik >>
Titulek povídky se shoduje se zadáním. Tentokrát jsem se pokusila o povídku opravdu krátkou.
p19z6092×
Soutěže na Totemu
Podzimní depky (poezie):
29.11.2005
Oplatka
Podzimní (Bez lásky) >>
p9z6013×d1×
Poezie
Všehochuť:
9.11.2004
Oplatka
Mládí (Sedmnáct) >>
Napsáno ve výše zmiňovaném věku. Myslím, že jsem to tehdy docela vystihla...
p29z5964×d1×
Divadlo
Recenze:
6.3.2006
Oplatka
Jekyll & Hyde zpívající >>
Kdo by nikdy neslyšel o doktoru Jekyllovi a panu Hydeovi? Slavný román Roberta Louise Stephensona vyšel už v roce 1886 a od té doby zůstává inspirujícím příkladem dvojakosti lidského charakteru.
z5905×
Próza
Životní příběhy:
20.2.2004
Oplatka
Můj týden s Totemem >>
Reference o tom, jak jsem prožila a (stěží) přežila minulý týden...
p14z5873×d1×
Film:8.10.2002
4.11.2002

Oplatka
Musím tě svést >>
- nový film Andrey Sedláčkové
p9z5853×
Film:14.2.2003
19.3.2003

Oplatka
Harry Potter a Tajemná komnata >>
Rok se s rokem sešel a v našich kinech se objevila další adaptace románu J.K.Rowlingové. Adaptace druhého dílu Harryho Pottera, natočená opět Christopherem Columbusem se shodným hereckým obsazením, se vyznačuje stejnými neduhy jako film první.
p9z5811×
  <<< novější 
Další příspěvky
 starší >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter