Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
marcelpales
(muž)
Občasný
Na Totemu: 94x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Som Marcelíno Unikát - srdce čo v sebe nosím nie je duplikát. Nikdy nestrácam nádej - tam kde iní končia, ja idem ďalej. Rád sa pozerám do duše všetkého - rád dopĺňam dielo nebeského Veľkého. Píšem o tom, čo mi život posunie do myšlienok, najradšej však úvahy, kde som inšpirovaný určitým úlomkom z môjho dňa, niečím čo ma zaujalo. V poézii najčastejšie z pocitov, ktoré obklopia moje srdce.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Příspěvky od vybraného autora
 
 Řadit podle:datapoznámekzobrazeníuloženídoporučeníbodůprůměru 
RubrikaDne AutorNázev příspěvkuPozná-
mek
Zobra-
zeno
Doporu-
čeno
Próza
Povídky:
13.8.2009
marcelpales
Nočná návšteva >>
Majestátne sa vypínal nad všetkým živým i neživým. Veľký, jasný a vzdialený. Garde mu robilo nespočetné množstvo hviezd a tma. Tá tajomná a nádherná tma. Noc bola teplá a mesiac visel na oblohe tak krásne, akoby ho tam namaľoval sám Boh. Leo bol jedinou bytosťou, ktorá kráčala nočnou ulicou. Čas sa prelamoval z druhej na tretiu hodinu, ostávala ešte slabá štvrťhodinka. Zabočil do poslednej uličky a popri parku sledujúc ten majestátny mesiac sa blížil k svojej ubytovni. S kamarátmi ju nazývali Márnica. Vraj kedysi za vojny to bola nemocnica a jedna miestnosť skutočne slúžila ako márnica.
p2z612×
Poezie
Klasické verše:
10.8.2009
marcelpales
Pro tenhle moment >>
Iste poznáte stavy z radu "nerozhodných", ocitáte sa v situáciách, kedy neviete čo urobiť, cesty sú vždy aspoň dve, no Vy sa bojíte vydať po tej riskantnejšej, ale krajšej. Neviete si predstaviť, čo bude zajtra, ako to všetko dopadne... či už ide o lásku, o životnú zmenu, o pokus skúsiť niečo úplne iné. Myslím, že zajtrajšok nie je istý, preto často volím cestu "teraz alebo nikdy". Verím, že lepšie je vždy niečo risknúť a potom neľutovať, ako si do konca života pomýšľať na premrhaný okamih. V týchto poetických slovách som sa pokúsil zachytiť význam jedinečnej chvíle a vyzdvihnúť podstatu voľby "tu a teraz"...
p1z772×
Seznam rubrik:16.8.2009
marcelpales
Pokecová bájka o Mačiatku a Lišiakovi >>
Modrá v pozadí na oblohe žiarila v ten deň krajšie ako obraz najospevovanejšieho plazmového telkáča vyrobeného v Číne. Slnko tlakovalo svoje volume, vzduch ponúkal takmer saunové podmienky, len ten pokojný vetrík sem-tam príjemne prefukoval všetko živé a robil to teplo znesiteľným. Leto bolo na výslní. V lese, ktorý nám ponúka svoj príbeh, nažívalo, nie len spokojne, ale aj nesvorne, mnoho zveriniek či zverí. Tak ako všade, panovali tu rôzne vzťahy, akási rebríkovitá postupnosť, pyramída. V posledných rokoch sa tam rozmnožili najmä slizké hady, bezcitné hyeny, prefíkané líšky a sprosté sliepky, múdrosť starých sóv strácala svoju hodnotu a takisto spravodlivý lev nestál na čele stáda.
z268×
 
Další příspěvky
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter