|
U příspěvku:U Akademika |
g morr (Občasný) - 15.10.2009 > Podřadné. |
U příspěvku:Kauza ponížení |
g morr (Občasný) - 15.10.2009 > |
U příspěvku:J.V.Sládek:Pardál |
g morr (Občasný) - 15.10.2009 > Raimund> Já se opíjím pouze destruktivně, nemůžu si pomoct. |
U příspěvku:Jeho lásky z tanečních 1 |
g morr (Občasný) - 15.10.2009 > Janele z Liků> To je opravdu fuj! |
U příspěvku:J.V.Sládek:Pardál |
g morr (Občasný) - 14.10.2009 > Gogin> Cože? |
U příspěvku:J.V.Sládek:Pardál |
g morr (Občasný) - 14.10.2009 > Na Letné býval štamgastem jiný JVS :) Rudý plátno bylo též, i když úplně tu rudost si člověk na statuji musel dopředstavit (ale musel). Ale mužství si halil normálně kabátem, jako kažý exhibo.
Má to ovšem opravdu sládkovský rytmus a spád. |
U příspěvku:... a cukrová vata |
g morr (Občasný) - 10.10.2009 > g morr> Aha. Tak už to z anglické wikipedie vím, nesolí se solí, ale přímo chloridem amonným, tedy tím elektrolytem. Proto je to asi tak dobrý. Fujtajksl :)) |
U příspěvku:... a cukrová vata |
g morr (Občasný) - 10.10.2009 > ariel> J8 můžu i žužu, ale lékořici miluju. A úplně nejvíc osolenou. Finové tomu říkají salmiakki, Švédi asi salmiak. Proč zrovna takhle a jestli to jméno má co do činění s tím elektrolytem, to nevím, ale je to super. |
U příspěvku:Udeřily, bacily |
g morr (Občasný) - 9.10.2009 > Evadela> Vždycky doporučuju cestu do knihovny. Tam pak třeba Menší poetický slovník v příkladech od P. Ruta. Je to zábava i poučení. A pak si to občas zkusit ;)
Řada těch věcí se pak dá opravdu použít; říkat, že jsou to triky je asi poněkud znevažující, pohybujeme-li se v hájemstvích poézie... někdo by nerad i slyšel, že existují stavební postupy... že pak ta poézie není dost osobní, bezprostřední, upřimná... Ale to já pískat nebudu :) |
U příspěvku:Malý simulant |
g morr (Občasný) - 8.10.2009 > ariel> :) |
U příspěvku:Udeřily, bacily |
g morr (Občasný) - 8.10.2009 > ariel> I to "výplňové" věru tam pro mě má funkci. Ale asi jenom pro mě, při zpěvu to možná bude i vadit (a bude potřeba to změnit), mně se totiž líbí to ru-ry, ru-le. |
U příspěvku:Udeřily, bacily |
g morr (Občasný) - 8.10.2009 > ariel> Díky za připomínky i nápady, ale totál nesouhlas. Ta struktura není těžká, dává to "refrénu" rytmické napětí, synkopy. Neměl by se v tom ztratit ani blbeček. A to věru rychle, věru lehce v tom rytmizování ještě pomáhá, opakování odhaluje tu matrici. (V polici je navíc ještě schovaný ozvuk toho -ce-, které je tam na x dalších místech...) |
U příspěvku:Malý simulant |
g morr (Občasný) - 7.10.2009 > ariel> Včera jsem to revidoval. U domku už je něco jiného. Asi v malém, nevím přesně. To druhé není moc gramatikolam. Kdyba tam byl někdo jiný, dal by ruku. A já bych dal svoji (i jsem tam už opravil to i na korektní, celé jsem to spravil do spisovna, však i to mojem...). To vystřídání... asi takhle smysl nemá. Ale má to být písnička a chtěl jsem tam prostřídat hlasy. Zhruba jako nejprve to dojde ostatním, pak to musí uznat i hérdina. |
U příspěvku:Dnů chod s lenochodem |
g morr (Občasný) - 7.10.2009 > Věza> Výstihlo to i tebe? No však jsem si nemyslel, že by to bylo jenom o mně :) |
U příspěvku:Š Í L E N S T V Í |
g morr (Občasný) - 25.9.2009 > jeremy> Akorát to každej honí na jinou stranu... Nedivil bych se, kdyby se Canon inspiroval.
A ta fotka je vážně skvělá. I tvoje interpretace... |
U příspěvku:Š Í L E N S T V Í |
g morr (Občasný) - 25.9.2009 > V životě mě nenapadlo, že jsou si s Karlem tak podobní:
|
U příspěvku:Š Í L E N S T V Í |
g morr (Občasný) - 25.9.2009 > Earl! |
U příspěvku:TIK XXX |
g morr (Občasný) - 25.9.2009 > lukáš b.> No... já jsem měl nějaký už uložený :) |
U příspěvku:Totální zatmění |
g morr (Občasný) - 23.9.2009 > šedé> Cheche. |
U příspěvku:TOVÁRNA NA TRAKTORY-díl prvý |
g morr (Občasný) - 23.9.2009 > Strašně se mi líbí ten název. Jinak je to prostě přehnaný. Myslím jako v tom, že líčíš jenom bitvy. To se nedá zvládnout, zkus to občas něčím proložit, udělat přesun, nechat kluky v zákopu zakouřit si a pohovořit; udělej z nich lidi, takhle je to jenom souboj kanónenfutru a kanónenfutru... |
U příspěvku:Totální zatmění |
g morr (Občasný) - 22.9.2009 > |
U příspěvku:Byl to blues? |
g morr (Občasný) - 21.9.2009 > Ale houby. Tohle:
|
U příspěvku:Tebe |
g morr (Občasný) - 21.9.2009 > nevím |
U příspěvku:05 |
g morr (Občasný) - 15.9.2009 > To je klíšťat :) |
U příspěvku:Hyperventilace |
g morr (Občasný) - 15.9.2009 > Nevidím ty případy nutně jako lepší nebo horší. Některé jen dávají smysl, jiné tolik ne. Některé nedávají smysl, ale dávají radost. A někdy, nepochybně, čtenář najde něco, co tam vložily astrální bytosti :)) |
U příspěvku:Kočka a pavouk |
g morr (Občasný) - 15.9.2009 > ariel> Mně se to rozhodně nezdá na Plesku dost dobré. Nejspíš ani na ranějšího Vodňanského. Srdečně doufám, že toho prvně jmenovaného nečeká takový kvalitativní sešup, jaký přišel u druhého. |
U příspěvku:Hyperventilace |
g morr (Občasný) - 15.9.2009 > ariel> Viz miroslawkova odpověď, resp. ne její obsah, nýbrž intence: proč bychom měli chtít hledat odpovědi, když každý nejenom může, ale snad i musí mít svou (odpověď). Pro mě osobně je tenhle způsob poezie studený, poněvadž jako čtenář mám pocit, že autor se se mnou nesnaží domluvit a cokoli mi předat. Rád to trochu přeženu: neriskuje nic za mne, ale jenom za sebe. Především demonstruje svoji suverenitu (a tím, pro jistotu dodávám, nemyslím nespornou "básnickou zručnost"). Doufám, že to bylo trochu k tvému tématu :)) |
U příspěvku:Hyperventilace |
g morr (Občasný) - 15.9.2009 > ariel> nebo nechceme. |
U příspěvku:Hyperventilace |
g morr (Občasný) - 14.9.2009 > Lyryk> No ty vogo. Takže ono to nakonec podléhá nějakým ekonomickým pravidlům? |
U příspěvku:Hyperventilace |
g morr (Občasný) - 14.9.2009 > miroslawek> Mě to zajímá. Jen jestli paradoxně tohle osvícení věci nezatemňuje.
Aby to neskončilo tak, že v imaginativním psaní bude nejdůležitější neshoda mezi verbální kompozicí a popisovaným objektem. Ačkoli – existuje tam ještě nějaký popisovaný objekt? |
U příspěvku:Nebo niekedy pozná obľúbencov |
g morr (Občasný) - 13.9.2009 > čtenář> Cheche. "Rozhovor mi přijde jak z filmu" může znamenat totální odsudek, protože tím můžeš klidně myslet Svatbu na bitevním poli, ale stejně tak i pochvalu autorovu dramatickému talentu :))
Mně konečně přijde nepřirozené i pravidelné střídání nepřízvučných a přízvučných slabik... ale docela se mi to v poezii líbí :) |