|
| Ladoňka: Václav Kovalčík > Moje názory a pohledy 2: Václav Kovalčík - MírZemi - 8.11.2020 Maluje, ladí, květina mládí, ladoňky jezero, ladoňky...
| >> |
|
| mezi dnem a nocí, touhy - Morgaine.le.Fay - 8.11.2020
| >> |
|
| mezi dnem a nocí, touhy - Morgaine.le.Fay - 7.11.2020
| >> |
|
| Vypadám jak Delon, proto mi holky řikaj Belmondo - oddělení 13Xy - 6.11.2020 Aneb, kurva, kdy už bude další číslo věhlasného totemového časopisu? Myslím, že na něj dnešní tři uživatelé budou stačit. A jak uvádí titulek, jednalo by se nejlépe o humoristický speciál. Vtipy nudla, vobrásky zendrich, redakce egil, propagace petula, distribuce rýp atd. Ano ano, totem si to zaslouží. Sem s tím!
| >> |
|
| mezi dnem a nocí, touhy - Morgaine.le.Fay - 6.11.2020
| >> |
|
| ČERNÁ HVĚZDA > Příležitostně - Ivan ŠVEC - 3.11.2020
| >> |
|
| Zavazadlo - Irena s racky - 3.11.2020
| >> |
|
| POEZIE: Zlý Julián šepce hebce, že Čumuko mu straší v lebce. Však se brzy shledají a Egilům to nandají! (a pá že nejsem básník pičo:)))
- Zachránce A - 3.11.2020 Aneb jak si tři roky nějakej čurák třicetiletej hrál na Bohunku, julda s čumkovou mu to žrali, ve snech o ženě jim aspoň nadávající žili a jak to všechno bedlivě pozorovali moudří redaktoři a jak to nakonec takhle dopadlo. TAK O TOM BY TO BYLO, KDYBY TO TAM BYLO.
| >> |
|
| SLAVÍME! - majitel-redaktor - 1.11.2020 Dnes je to na den přesně dva roky, co někdo na
totemu naposled Doporučil jiné dílo než vlastní. Jistě si na to všichni vzpomínáme, jak sám veliký redaktor emil, převlečený za redaktora martina, ohodnotil velkým Dé VeleDílo j.f.nudliána "Umírám, takže mě koukejte politovat, i ty, posraná Bohuno, jinak vám už žádnou básničku nenapíšu". Vzpomeňme toho památného dne, neb ano ano, všichni si to zasloužíme. Děkuji.
| >> |
|
| Klíčová otázka zní: kdo se postaví již prověřeným redaktorům? Kdo s emilem a martinem zapadne do osvědčené stoperské(mazací) dvojice? Dá majitel důvěru někomu ze tří nadějných mladíků? - majitel-redaktor - 31.10.2020 aneb MAMRD je slovo které vymyslel jfj, tvrdí nám tu o pár řádku vedle jfj, vlastním jménem Jouza FimfrfňJous)! :))) No uznejte, není to v posledních letech mega-prdel? Zlatej totem! Ale ještě něco přidáme...
| >> |
|
| VO TOM SI SÁDELNATÁ BOHUŇA NEMŮŽE ANI ZDÁT😃 - ZDŠ Litovel 9A - 31.10.2020
| >> |
|
| POEZIE JE PRO MĚ ZPŮSOB, JAK VENTILOVAT SVOJE EMOCE - Franta Baďura - 29.10.2020 Jirka Tomeš mě zaujal svou osobností bez přetvářky, osobností, která upřímně hledá své místo v životě. A hledá dobro v lidech, ve které věří. Protože věří v Boha. Poznal jsem ho ve slánském antikvariátu přes našeho společného přítele.
Jirku a mě spojuje poezie; a také výrok Svatého Otce, který svým nedávným prohlášením o smysluplnosti LGBT svazků dal naději stovkám miliónů lidí na světě. A Jiří jako katolík, který nežije mou životní zkušenost, přijal papežovu myšlenku s nadšením a s nadějí, kterou teď potřebujeme jako soli.
Přečtěte si rozhovor s mladým básníkem Jiřím Tomešem.
| >> |
|
| Furt stejně, tudy vede cesta ke štěstí - Jaro/mír - 29.10.2020
| >> |
|
| S přáteli od lesa - ZemiMír - 29.10.2020
| >> |
|
| Odvolávám názor o podobě totemu podle partičky - učitel a redaktorka - 27.10.2020 Dnes všech deset míst na žebříčku obliby zaujímá už jen jeden a ten samý člověk. Tomu říkám úspěch a jsem rád, že žádný chytráček redaktorská nehodlá nudlova ocenění zpochybňovat. Takže sem jsme došli (ahoj babi)
| >> |
|
| KAŽDÝ POŘÁDNÝ KULTURNÍ SERVER MUSÍ MÍT SVOJI TVÁŘ. TOTEM PATŘÍ EGILOVI, PETULE, JULOVI NEODPANĚNÉMU A ZENDRICHOVI. TOHLE FAKT NENÍ ŽÁDNÁ MASKA, ALE ORIGINÁLNÍ, JEDINEČNÁ PODOBA. TAKŽE SEM JSME DOŠLI. DĚKUJEM - učitel a redaktorka - 26.10.2020
| >> |
|
| PRYMULA - ZDŠ Litovel 9A - 26.10.2020 pro Zeandricha...
| >> |
|
| VELRYBÍ PLÁČ - j.f.julian - 26.10.2020 Uznávám, že Julián mé původní dílko Bohém ve mně vylepšil k dokonalosti, pokusím se vylepšit jeho Velrybí pláč se kterým nebyl spokojen...
Dílo je to zejména pro citlivé, pro milovníky zvířat-savců, pro aktivisty a zelené, a pro Greenpeace, tak snad budou spokojeni i zdejší rýpalové z Pirátů!
| >> |
|
| 1906 svetydefpret - APV - 25.10.2020
| >> |
|
| takhle to má BohuŇa - Místyflus - 23.10.2020
| >> |
|
| ZÁZNAM Z VYŠETŘOVÁNÍ - Jan Ámos Komenský - 23.10.2020 (Vyšetřování začíná a jak jinak než pekně zvostra, pěkně po emilovsku). Vyšetřovatel emil: „Tak ukaž žákovskou knížku!“ Vyšetřovaný žák Rambousek: „Nemám. Zapomněl. Doma.“ Vyšetřovatel emil: „A jakpak to, že nejsi přezutej? To je hrubé porušení Školního řádu, to vypadá na - řiditelskou důtku!“ Vyšetřovaný: „Né, proboha né! Zabijte mi rodiče, vemte všechny hračky, jen né důtku. Co by si o mně jednou pomysleli potomci, takto že bych navěky znemožnil svůj rod? Ne, to se nesmí stát. Prosím, odpusťte mi.“ Vyšetřovatel emil: „Nevím nevím. Snad jedině kdybys vstoupil do kroužku mladých kladívkářů, pak možná-“ Žák Rambousek: „Co?! Nikdy! To radši umlaťte ty rodiče, kokoti učitelský.“ (atd)
| >> |
|
| FRŇÁK BOHUŇI II. - ZDŠ Litovel 9A - 22.10.2020
| >> |
|
| Náš ufňukan Jula perlí na Písmáku:))) - víla Kulturajda - 21.10.2020 "Po minulém neúspěchu, kdy jsem zprvu ni zdruha nevěřil, že básni neporozumíte a neoceníte ji, tady se bojím už napřed a veřejně! 1-není čtyřřádková 2-je to báseň, tudíž není pro jednoduché čtenáře, nýbrž pro čtenáře-poety s fantazií 3-protože je to klasická báseň s "mým" metrem... (již jsem několikrát vysvětloval, opět nikdo nepochopil) 5-PROTOŽE MĚ NEMÁTE RÁDI!!!! 6-(vtip?)
| >> |
|
| ASI NĚJAK TAKHLE, BOHUŇO - Místyflus - 20.10.2020
| >> |
|
| Přidejte se k nám - redaktorka Emilka - 19.10.2020 TOTEM HLEDÁ NOVÉ REDAKTORY, zejména pro rubriky FOTO, VÝTVARNO a PRÓZA (vodborníků na poezii je nás už dost)
Náš e-mail: redakce.totemu@volny.cz
| >> |
|
| JAK SE STÁT BÁSNÍKEM (drž se pilířa pičo) - redaktorka Emilka - 18.10.2020 Jsi li v tvorbě nejistý, opři se o mě. Jsem pilíř poezie a zním: báseň nemá mít smysl, otázka O ČEM TO JE je nemístná. Poezie, literatura sama, jsou o kráse (šutrů, fajfem a pod). Důvod psát ať si hledají vědci, my jsme umělci a MÁME PRÁVO, ba co dím, POVINNOST, mektat o růžovejch hovnech. Tak pravím já, váš ústřední redaktor posledních deseti let, věhlasný Ládík Kladívko. A zítra vám osvětlím pilíř číslo dvě, to si taky pošušňáte.
| >> |
|
| MRTVÍ v ČR statistika - j.f.julian - 17.10.2020 STÁLE DOPLŇUJI FAKTA, stačí nebýt líná ovce!
Zrovna jsem uvedl fakta o Prymulovi na kterého podal minulý měsíc Kennedy jr. trestní oznámení za zničení životů milonů životů ve spolupachatelství za jinou vakcínu! Je to tedy ten odborník, kterému máme podle zpovykanců z vlády a médií věřit???
ANI HOVNO, tenhle šmejd udělá pro prachy všechno, proto musel odejít Vojtěch...
| >> |
|
| už to jede... - Miroslavek - 17.10.2020
| >> |
|
| Vargoška Bohuňa - ZDŠ Litovel 9A - 17.10.2020
| >> |
|
| Pojďme se posmívat šilhajícím dětem. Jsme přeci totem, tady se smí!
- redaktorka Emilka - 17.10.2020 Obvyklý komentář: "Bohuňo, my se smějeme všichni TOBĚ a když jsi šlapala za Husáka na E 55,tak už se pochcáváš a posráváš, nezkoušej nás dojmout stará hajtro, ty ses posmívala starejm, Gottový i mrtvejm dětem juliána, ty píčo zkurvená vargošská, tak drž hubu!"
| >> |
|
| Lidi jako Bohuňa - ZDŠ Litovel 9A - 16.10.2020
| >> |
|
| Stařečkova vylitá ústa šepcou: život je jak dítě na oprátce. Ha! Sláva básnění alá egil! - redaktorka Emilka - 14.10.2020
| >> |
|
| /Ne/dokončené miniatury 24 - František Vyrut - 2.10.2020
| >> |
|
| !!!VOLBY!!! - Miroslavek - 30.9.2020
| >> |
|
| HNUSÁCKÉ FOTKY NA TOTEMU - totem zítřka!! - 28.9.2020 Léta chodím na totem, ale nechutnosti jako dnes jsem si nikdy nedovedla představit, že by vůbec mohly být tolerovány. Ale jsou. Nevím, jestli je omluvou, že jsou dílem pouze jednoho autora pod deseti nicky, napadá mě spíš jiné. Není tohle NEJUPŘIMNĚJŠÍ demonstrace stavu dnešní doby a její „kultury“? Obávám se, že ano. Pak se ale hrdiny stávají místní redaktoři. Zdá se, že pochopili, že je to sice hnusné, ale pokud existující a pravdivé, je třeba se povznést nad osobní názor a nemazat nic. Opakuji: REDAKTOŘI TOTEMU jsou lidé na svém místě, važme si jich.
| >> |
|
| O tom, jak se jednatel Klubu anonymních pedofilů stal nejslavnějším básníkem a amatérským redaktorem - Spasitel Jaromír S. - 26.9.2020
| >> |
|
| Návrat k starým dobrým časům - Spasitel Jaromír S. - 25.9.2020 VÝZVA: NEREAGUJTE NA BOHUNU! JISTĚ PRÁVĚ O TO USILUJE, STÁT SE PROBÍRANOU NA VEŘEJNOSTI. ZJEVNĚ SE CHYSTÁ PŘES TOTEM AŽ DO ARÉNY JAROMÍRA SOUKUPA. NEMĚLI BY JSME JÍ NA TO SKÁKAT A V ZLÉ NEKULTURNOSTI PODPOROVAT. OBÁVÁM SE ALE, ŽE PRÁVĚ TENTO PŘÍSPĚVEK SE OTÁČÍ PROTI SVÉMU SMYSLU. BERTE JEJ TEDY PROSÍM JEN JAKO VÝZVU K ZTMELENÍ SE NÁS VŠECH, DOBRÝCH TOTEMANŮ, PROTI DESTRUKČNÍ SÍLE, S KTEROU NEHNE ŽÁDNÝ CIT, DOKONCE ANI OHLEDY K UMÍRAJÍCÍM. NASTAL ČAS. ANO POJĎME BOHUNU SKUPINOVĚ SEJMOUT. NASTAL ČAS, JAK PRAVÍ ZENDRICH, VRÁTIT SE K PODSTATĚ TOHOTO SERVERU, TEDY PŘEDVČEREJŠÍM, LETY PROVĚŘENÝM BÁSNÍM A OBRAZŮM. COPAK TO NECÍTÍTE? DOBA SI TO ŽÁDÁ! DOBA SI TO ŽÁDÁ! KURVA.
| >> |
|
| ZKOUŠKO!!! - j.f.julian - 20.9.2020
| >> |
|
| bOHUŇO, PRÝ UŽ NECHCE ŽÍT! - Miroslavek - 11.9.2020 -Bohuňo, ukrad jsem úplně něco jinýho, ale snad tě to nEUrazí...?
| >> |
|
| Řeřicha v obraze > Řeřicha v obrazech: Václav Kovalčík, jaro 2018 - MírZemi - 10.9.2020
| >> |
|