|
| Bohuňo, to tě brzo čeká! - ZDŠ Litovel 9A - 10.6.2020 https://youtu.be/2OUspSTSGx8?list=WL
| >> |
|
| JE TU ODPORNY SMRAD - vikos - 10.6.2020 jeden stary chory hajzel to tu všetko zamoril
| >> |
|
| Dobře, Litovel! - Miroslavek - 10.6.2020
| >> |
|
| JE TU ODPORNY SMRAD - Morfe - 9.6.2020 jeden stary chory hajzel juliánek to tu všetko zamoril
| >> |
|
| BOHUŇO NEŽÁRLI 👹 - Místyflus - 8.6.2020
| >> |
|
| TEN HAJZEL MUSI Z TADETO ODISŤ PREČ!!! - vikos - 8.6.2020 je to rakovina, treba ho vyrezat - inak sa to tu k lepsiemu nezmeni - JE TU SMRAD, PÁCHNE TU HNUSNÝ ODPORNY HLAZEL
| >> |
|
| JE TU ODPORNY SMRAD - vikos - 7.6.2020 jeden stary chory hajzel to tu všetko zamoril
| >> |
|
| BOHUŇO, nelez mi na Písmák - j.f.julian - 6.6.2020 ...
| >> |
|
| Něco nám kvete před barákem.. - Focus - 6.6.2020
| >> |
|
| AŽ SEM TO DOSPĚLO. FUJ! - Bohunka - 5.6.2020 Lakatoš otravuje s alkoholikem Štěpánkem, straší Gottovo jebkou, to je samej kavka kavka, ale přitom neví, NEVÍ! kdo je vyšetřující redaktor egil. Dnešní Vůdce poetiky českého národa pyčo! Až sem dospěla kultura – nezná egila!!! A může za to zedník lakatoš.
| >> |
|
| VĚNUJI Z LÁSKY GEJZOVI LAKATOŠOVI - Bohunka - 4.6.2020 To zvíře ve mně umírá,
protože nedal sem mu pít,
zda vím co dělám - „u sýra“,
už zase chce se mi blít!
Já dusím se, jsem krysa zlá, černý lakatoš
snad netrápí se moc,
však jeho ústa hrůzou řvou,
chce lék na Dobrou noc!
Můj život - kabát z ostudy;
kéž uschne na troud právě,
zas mozek můj se probudí,
jak v svěží jarní krávě…¨
Co prý mé city, intelekt;
proč najednou jsem zlý?¨¨
Protože jsem kokot!
| >> |
|
| ZKOUŠKO UŽ FAKT NEŽER! - PRASAČKA - 4.6.2020
| >> |
|
| Bohuňa! - Místyflus - 4.6.2020
| >> |
|
| SEDMERO NEVYŽÁDANÝCH RAD - Jaromír Hajzlík - 4.6.2020 RADA DRUHÁ: Jak si snadno a rychle vyrobit čepici Egilku. 1 - sehnat si bobří srst 2 - stáhnout si střih z časopisu Žena a Poezie 3 - pustit se do díla 4 - pustit se díla 5 - radovat se z výsledku - UŠANKA JE HOTOVA!
| >> |
|
| SEDMERO NEVYŽÁDANÝCH RAD - LAKATOŠ - 4.6.2020 RADA PRVNÍ: jak se stát egilem co nejchlupáčovitějším a nezůstat jako já jen v posranejch, kytičkovanejch trenýrkách s třema fousama na umaštěnym ksichtě
| >> |
|
| /Ne/dokončené miniatury 9 - František Vyrut - 3.6.2020
| >> |
|
| Oslavná báseň od lakatoše - Bohunka - 30.5.2020 Zašel strejda Štěpánek, do Slávie na džbánek. Takhle to však dopadlo, zeblil celý divadlo.
| >> |
|
| jdu po tobě miláčku - Místyflus - 29.5.2020
| >> |
|
| Járo z Opičí hory, pojď si to taky zkusit;) - Jaromír Hajzlík - 29.5.2020 Fór je v přiznání, že každý máme druhou, temnější tvář. A její přílišné potlačování nám škodí. Jistě, jsme slušní lidé a ulevovat na druhých se nemá, pokud to však činí druzí (se schválením redakce), proč toho nevyužít? Netřeba být sprostý, stačí jen reálně komentovat nezpochybnitelnou zločinnost egilů a lakatošů. Světu neublížíš, dokonce naopak. A sobě pomůžeš. Vrať se tedy Járo, vždyť každá aktivita, i kdyby snad nedomyšlená, pořád je cennější než lhostejnost a nicnedělání. Ona naše včerejší láska, literatura, tak jako tak odchází. Zabubnujme ji tedy na rozloučenou a - ať to stojí za to! Měj se;)
| >> |
|
| OPRAVDU PĚKNÁ KULTURA (dobrej egil tenhle lakatoš) - svatá Bohuslava - 29.5.2020 Zdejší mocipáni smažou každého, kdo si dovolí třeba jen poznámku o diletantství amatérského redaktorství, ALE pokud jimi oceňovaný BÁSNÍK julek zesměšňuje neznámé lidi zveřejňováním jejich soukromých fotografií, nestane se nic. Takže? Takže všichni jak tu jsme – BUĎME NA SEBE PYŠNÍ! Jůliuše lakatoše si podržíme, Járu z Opičí Hory smáznem. Jen tak dál!
| >> |
|
| Pravda a láska musí (ale to vám povidám - MUSÍ!) zvítězit nad egilizmem a lakatošizmem. A tak se i stane. Howgh - Jaromír Hajzlík - 28.5.2020 Nebojte se dílko otevřít, tentokrát tam FAKT něco je. Ale raději nepřihlášení. Kdyby totiž nebylo, byli by jste kompromitováni a... No, s egilem bych si nezahrával. Koloušci)
| >> |
|
| DOBŘÍ LIDÉ SE VRACEJÍ - svatá Bohuslava - 27.5.2020 Náš milý Myštík mě poprosil, abych již nevyžadovala jeho jménem omluvu obludně prdelatého julka. Bude mu vyhověno. K ukončení trestného řízení mi tedy postačí, když sem lakatoš napíše oslavnou báseň na egila a jeho přínos české poezii a pedagogice. Tak bude učiněno (české:)) spravedlnosti za dost. Nazdar.
| >> |
|
| holčičí věci - Jára z Opičí hory - 27.5.2020 Jedním z mých zaručeně pravých jmen je Kryšpín Vohráblo...
| >> |
|
| defilírka - Jára z Opičí hory - 26.5.2020
| >> |
|
| PORNO - refraktor egil - 25.5.2020 Ukázka z cyklu nejerotičtějších básniček dneška: Emil Egil: Slovenské egilky pod kobercem: Půjdem spolu na Petřín, dudlaj dudlaj dudlajdá, ó to bude o sexu, ó!
| >> |
|
| Jsem něžný! Nikdy na to nezapomínejte, nebo si pro vás přindu. Váš pokračovatel egilí poezie, Jožka Fero Lakatoš - LAKATOŠ - 25.5.2020
| >> |
|
| Hipstermarket pod Opičí horou - Jára z Opičí hory - 25.5.2020
| >> |
|
| PRO VÝSTRAHU VŠEM! - refraktor egil - 24.5.2020 Na věky věků smazal jsem uživatele Jára z Opičí hory. Nikdo tu prostě nebude zveřejňovat fotky, kde jsem JÁ! bez fousů. Domluvil jsem, Váš vyšetřovatel egil
| >> |
|
| Jsem týraný uživatel totemu - LAKATOŠ - 24.5.2020 Ano, rasově diskriminovaný, něžný básník egilýho typu. Ale redaktoři Zednický přidavač a martin se mě zastanou a společně pak škůdce odhalíme, vyšetříme a ztrestáme. Babiččiným hříbkem k látání ponožek, že. Pak teprve přijde láska a zlaté časy milostně pornografické poezie alá egil. To budete čubrnět!
| >> |
|
| Na Opičí hoře 3 - Jára z Opičí hory - 24.5.2020
| >> |
|
| Přiznání Tuponě - ZDŠ Litovel 9A - 23.5.2020
| >> |
|
| Ó jak jsem něžný! Váš Egil - LAKATOŠ - 23.5.2020
| >> |
|
| .. - toono - 23.5.2020
| >> |
|
| Na Opičí hoře 2 - Jára z Opičí hory - 23.5.2020
| >> |
|
| .. - toono - 22.5.2020
| >> |
|
| WHO IS IT? - 1 helen - 22.5.2020
| >> |
|
| Na Opičí hoře 1 - Jára z Opičí hory - 22.5.2020
| >> |
|
| asi takhle... - anička Z - 20.5.2020
| >> |
|
| JEŠTĚ DALŠÍCH PATNÁCT LET BUDE JULEK REPREZENTOVAT TOTEM, JAKO FUNGUS LITERRU. A TAK TO MÁ BÝT! - totem zítřka! - 20.5.2020 Přestože si redaktorské panstvo stěžuje, jak je provoz serveru drahý, je to jinak. Oni nebejt neschopný, zas tak drahej by nebyl. I proto TOTEM bude existovat navěky. Až umřou i naši poslední páni, jejich zpitomělé děti budou provozovat stránku dál. Nikdo sem nebude chodit, jako už dnes vcm nechodí, ale bude to taková pieta, falešná nostalgie a nevědomá omluva za to, jak jsme si leta nedokázali přiznat všechny ty vzájemné podvody, zkryté za „láskou“ k literatuře. Posloužit ale jako odstrašující příklad - i to je přínos pro lidstvo! Mějme tedy ze sebe radost. A egil.
| >> |
|
| SNAD UŽ BYLO DOST SEBEPOŠKOZOVÁNÍ, NE? - Jaromír Hajzlík - 18.5.2020 Tak kde je ta konvalina, kde je zendrich?
| >> |
|