Open Screen Academy > komentovat Open Screen Academy je (i když to zní anglicky) zatím převážně česká filmová a fotografické škola otevřená všem, jakéholi věku či vzdělání, kteří mají zájem o vytváření audiovizuálních děl nebo se chtějí poučit o dějinách filmu. Kursy probíhají v současnosti formou on-line přednášek, v blízké době budou mít i prezenční formu. Je možné nastoupit do nich kdykoli. Lekce se zpravidla konají jednou týdně v odpoledních hodinách.
|
Open Screen Academy > komentovat Open Screen Academy je (i když to zní anglicky) zatím převážně česká filmová a fotografické škola otevřená všem, jakéholi věku či vzdělání, kteří mají zájem o vytváření audiovizuálních děl nebo se chtějí poučit o dějinách filmu. Kursy probíhají v současnosti formou on-line přednášek, v blízké době budou mít i prezenční formu. Je možné nastoupit do nich kdykoli. Lekce se zpravidla konají jednou týdně v odpoledních hodinách.
|
ZaVozem emocionální občasník > komentovat
|
Exotická příroda > komentovat Jsme cestovní kancelář zaméřena na exotický destinace. Neváhejte se podívat na náš web.
|
Na voru > komentovat Blog fantazie, o nás, o nich, s úsměvem i srdcem, s vráskou i s teskem.
|
Hry bez hranic > komentovat Tyto stránky jsou o deskových a karetních hrách, které vymýšlím. Je tam celkem už asi 10 her a další mám v plánu. Také je tam hodně fotografií a povídání. Hry jsou zdarma a podle stránek si je můžete udělat. Tak ahoj a hodně štěstí ve hře.
|
Markéta Růžičková > komentovat Blog o tvůrčím psaní, na kterém kromě článků a recenzí najdete také mou tvorbu a zajímavé materiály ke stažení.
|
Pisálci sobě > komentovat Unikátní projekt, který si klade za cíl bojovat proti prokrastinaci a tvůrčímu bloku a motivovat k psaní. Spojuje v sobě literární server se sociální sítí.
|
proetry-ass > komentovat má poezie a próza, někdy až příliš nepoetická a neprozaická.
|
proetry-ass > komentovat má poezie a próza, někdy až příliš nepoetická a neprozaická.
|
Aaron.cz > komentovat Tiskové služby pro amatérské i profesionální fotografy
|
galerie Libor Kopecky > komentovat surrealism
|
LIVRO.CZ - levné knihy on-line > komentovat LIVRO.CZ je největší české internetové knihkupectví. Nabízí přes 270 000 knižních titulů, eviduje 147 000 světových autorů a přes 20 000 nakladatelství. Výhodou je cena a doručení knih do druhého dne.
|
Libor kopecký galerie > komentovat Surrealistický malíř Libor Kopecký.
|
Eruditus.cz > komentovat Knižní novinky, poezie, scifi, fantasy...
|
Den poezie > komentovat Kdo máte chuť, můžete se přihlásit opět k účasti na festivalu Den poezie:-)
|
Klaunův řev > komentovat Humoristický blog. Povídky. Příšerná poezie. Fotomontáže.
|
Antikvariát Nákupní zóna > komentovat E-shop Nakupni-zona.cz je kvalitním a spolehlivým dodavatelem parfémů, knih a potřeb pro domácnost a volný čas. Najdete u nás robotické vysavače, odpadkové koše, lokátory, tablety, gps navigace a další.
V našem internetovém obchodě nabízíme také širokou nabídku antikvariátních knih.
|
AAEN – vydaná prvotina + poezie, hudba, magie > komentovat Aaen – poezie, hudba, texty.
|
Tiskový Express > komentovat Tisk a vydávání knih a publikací pro začínající i pokročilé autory, sportovní a zájmové kluby, kulturní skupiny, školy nebo obce. Knihy pro kohokoliv. Včetně průvodce "Jak připravit knihu do tisku". Expresní výroba knih s lepenou vazbou od 5 ks a se šitou vazbou od 10 ks. Vyzkoušejte: www.TiskovyExpress.cz
|
Pište Povídky > komentovat Portál Pište-povídky.cz je prostorem neomezených literárních možností. Neklademe žádné nároky na kvalitu Vaší tvorby. Jsme tu proto, abychom dali prostor všem - amatérským tvůrcům, které psaní především baví a naplňuje, ale také talentovaných autorům, kteří by rádi realizovali své vysněné cíle.
|
Vykladvestby > komentovat Web nabízí rubriku rady a pomoci pro vás ve sférach ztráty financi,očista prostoru od neg.energie atd. Dále nabídka výklad karet, Intuitivní písmo, Spirituální léčení či výklad snů.
www.vykladvestby.webnode.cz
|
hermelínek - literární noviny > komentovat proza, poezie
|
lzička kávová > komentovat Pojďte se pobavit O TOM CO ZA TO STOJÍ
|
Vtipy a obrázky karikaturisty Dwořáka > komentovat Ilustrátor, karikaturista, kreslíř Oldřich Dwořák - vtipné ilustrace a kreslené vtipy pro zasmání i na zakázku: letáky, pozvánky (i svatební), vizitky, přání, oznámení, novoročenky, kalendáře, plakáty, jídelní lístky, publikace, katalogy, omalovánky, etikety, diplomy...
Obrázky i na zarámování na stěnu bytu, kanceláře, čekárny... i jako originální dárek či přání k narozeninám, jubileu.
|
Nábytek pro dům a zahradu > komentovat Umělecko-řemeslné zpracování dřeva.
|
Co je v člověku > komentovat Vše, co se ukrývá uvnitř lidské mysli.
|
Psanci > komentovat literární server jehož zaměřenim je pokoušet autory k básním...
|
Časopis Varietník, katedry germanistiky a slavist > komentovat Na internetu jsem narazil na velmi zajímavý web Katedry germanistiky a slavistiky v Plzni. Začali vydávat i e-časopis Varietník.
|
Vojtěch Fajfr > komentovat Autorské stránky Vojtěcha Fajfra. Básně, básničky pro děti, hříčky.
|
Hnutí Haré Kršna > komentovat Společnost oddaných, kteří si přejí návrat ISKCONu k učení jeho zakladatele.
|
Ateliér Kaneček > komentovat Slečna keramička a fotografka …
|
Katas - Prezentace vlastní tvorby > komentovat Hudba, fotografie, grafika ...
|
JOBlist – vaše nová práce, job, jobs, volná pracov > komentovat personální server pro on-line nábor nových pracovníků a nabídek práce a brigád. Personální server se zaměřuje na odborníky z oblasti IT, obchodu a kvalifikované pracovní síly.nabídky firem a personálních agentur na jednom místě.Celkem více než 6000 pracovních nabídek a přes 2000 brigád. Zasílání nabídek mailem,a nebo SMS.
www.joblist.cz
|
blog kavárenského povaleče s dýmkou > komentovat čistě autorský blog fejetonů, povídek a postřehů
|
Kreslený humor Oldřicha Dwořáka > komentovat Kreslený vtipy, karikatury, vtipné obrázky a ilustrace karikaturisty Oldřicha Dwořáka.
|
Příběhy na padesát slov > komentovat Obsahem tohoto webového magazínu jsou příběhy vymyšlené a napsané tak, aby měly přesně 50 slov. Příběhy píší neprofesionální i profesionální psavci - občas aby si pocvičili pravou hemisféru mozkovou, ale většinou pro radost z vyprávění a z vítězství tvořivosti nad neslýchaným limitem.
Jak takový příběh vypadá? Nejčastěji je to vyprávění nebo povídka. Má skutečný začátek, prostředek i konec, ale celá myšlenka je vtěsnaná do pouhých padesáti slov (přesně 50, nadpis se nepočítá).
Najdete tu prostá vyprávění, seriál s absurdním humorem, story s prvky hororu, nostalgické vzpomínky aj.
Každý pracovní den vychází nejméně jeden nový příběh.
Založeno 1.9.2009
|
Uncanny - Matěj Bystroň | Digital Art | Galerie | > komentovat Uncanny.cz je projektem Matěje Bystroně. Rozsáhlá galerie digitálně upravených obrázků. Najdete zde různorodou tvorbu v úpravě fotografií, Dark Art, 2D a 3D grafiky, tapety na plochu a možnost jejich stažení. Skladby electronické hudby pro poslech na stránkách v mp3. Tutoriály a další.
|
Ozzy Osbourne > komentovat Czech funn site Ozzy Osbourne
|
Atelier Helena > komentovat Obrazy na míru vyzařující pozitivní energii v součinnosti se stylovou a barevnou sladěností s interierém.
|
Blog Petra Miklase > komentovat Něco poezie, něco filozofie, šafránovitě prózy a politiky. Jak kdo chce. Vítejte.
|
Po/hovory > komentovat úvahy, které jsou možná matkou moudrosti odsouvány, a nebo jsou jí podsouvány jiřička2 > 08-26... dnes se vstupem na toto pole neorané jsem předem dostala pokyn: Fotografii k odpuštění hříchu. Přidala jsem k němu komentář, že mnohým odpuštění učiní většího hříchu.
Což nemodlili se také všichni ti, kdo poté vraždili?
Dá se říci:nevědomí hříchu nečiní:
A kde je svědomí?
Ježíši; tvá kázání stejně jako tvých učeníků a tvých předchůdců bylo o milosrdenství božím.
Snad je tato pozemská pouť proto trnitá mnohým věřícím, aby dosáhli milosti osvobození od ní.
Má řeč je teď jistě farizejská.
Čiň a budeš odměněn.
Jak ? Podle zásluh?
Ne, podle lásky; a nebude to hned. Nečekej milosrdenství. Odpouští se viníkům,leč mnozí neopustí svých vin.
|
po/hovory > komentovat když se chci vyzpovídat: z poezie, z četby, ze světabolu, z lásky:....
|
malovat to, co je za snem > komentovat prezentace autorčiny tvorby
|
Michal Šanda > komentovat Web spisovatele Michala Šanda s knihami zdarma ke stažení.
|
ARTween.com > komentovat Webové stránky, kde studenti, výtvarníci i galerie mají svoje profily a prezentují práce. Registrace je zatím zadarmo. Něco jako Totem
|
Cow-back.cz > komentovat Obchod s etnobotanickým materiálem - rostlin využívané šamany.
|
Cestování křížem krážem > komentovat Cestopis o cestě do Indie 2009. Časem přibudou další cesty.
|
Vaše nové WEB místo můžete vložit ZDE |