Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Padlý anděl vlastním jménem koks.
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 22.1.2013 (15:06:13)

 

Padlý anděl vlastním jménem Koks.

 

 

Jsem padlý anděl vlastním jménem Koks,

jó lidi, život je tvrdý, tvrdší nežli box,

vykopli mě z nebe, měli mě  už dost,

blbci! nesnáší sníh, bílá je tam pouze kost.

 

 

Je tam nuda, vůbec jim tam nesněží,

na můj bílý sníh tam nikdo nevěří,

lidi vy jste jiní! zasněžím vám celý svět,

a ty malá do očí mi přitom hleď!!!

 

 

Ach lidi mám vás tak strašně hodně rád,

jsem váš bílý ,věrný a lstivý kamarád,

zbavím vás vaší deprese, trápení i otěží,

tak nastavte dlaň, ať vám do ní nasněží.

 

 

Je tu se mnou i můj bratr, anděl smrti,

miluje, když dlaň se s jehlou krásně vrtí,

působí tu totiž i jeho tvrdý, ale věrný syn,

má též zvláštní jméno, jmenuje se Heroin.

 

 

Lidi! milujeme dobré jídlo, obzvlášť tu mozkovou kůru,

vznášíme se s vámi přitom tak lehce vzhůru,

vždyť fetuje už skoro celý svět, i vaše vlády,

ty mají obzvlášť výnosy ze sněhu tak tuze rády.

 

 

Je to zde tak překrásný, létající, bílý svět,

sníh milují všichni, otec, matka i starý děd,

mě i andělu smrti se tu skvěle daří,

když děravým zákonem strestán je, kdo naše dílo maří!

 

 

Jsem padlý anděl vlastním jménem Koks,

jó lidi, život je tvrdý, tvrdší nežli box,

zůstanu vám věrný i můj bratr anděl smrti,

milujeme vás! vy zvláštní lidi a vezmem si i vaše děti.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 22.1.2013 >
Body: 3
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> Děkuju Petře.
Guru
<reagovat 
Čtenář - 22.1.2013 > já zas nemám rád měkký drogy, protože nosí malý smrtě, takzvanej spánek. ale číst to nebudu
<reagovat 
 vkl (Občasný) - 22.1.2013 > čtenář> :-)
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > čtenář> Četnáři,
já myslím, že nejde jakou smrt kdo nosí, ale myslím si, že život se dá promrhat i jinak. mě vadí, že drogy se prodávaj dětem a, že jiní z toho bohatnou na úkor lidskí neschopnosti se ze bživotem pořádně poprat.
Guru
<reagovat 
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 22.1.2013 > Drogy jsou špatné, áno, protože jsou špatné, áno. Takhle to říkal učitel dětem v seriálu Městečko Southpark, co dodat.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > Toník Zvoník> Toníku,
já myslím, že pan učitel měl svatou pravdu.
Guru
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 23.1.2013 > guru1> Před zhruba 2 hodinami jsem požil měkkou drogu, ale proti těm oba,jak se zdá, nic nemáme.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 23.1.2013 > Toník Zvoník> Toníku,
dnes se považuje za drogu i alkohol a cigarety. To první používám s mírou a to druhé cigarety tak kouřím dost, ale jiné drogy neuznávám a sám jse je nikdy nevyzkoušel. Samozřejmě třeba tráva má i , když se rozumně bere léčebné účinky a je to měkká droga nicméně všeho s mírou a nic se nemá přehánět. Tak to jsou pro mě měkké drogy, které ještě tak akceptuji, ale jiné vůbec ne.
Zdravím
Guru
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 23.1.2013 > guru1> Správně, nad trávou přísně pro léčebné účely a vzhledem k mému věku (jistě ti neunikly mé šediny) se snad dá ještě mávnout rukou, uznej. Ale za svůj dlouhý život jsem se setkal s řadou lidí, kteří u měkkých drog nezůstali. Ovšem je i jeden člověk, kterého si velmi vážím a který se ze silné závislosti na heroinu dostal. Nebudeš ho nejspíš znát, já ho znal jen krátce, to jsem měl po vojně - husar, to bylo ještě za časů Monarchie, v době temna. To tehdá, právě když přituhovalo, co se týče poměrů, jsem musel zavřít svůj tetovací salon, svého času jediný v monarchii. Jako posledního zákazníka, spíš vagabunda, jsem obsloužil jistého Tyrše. Nevím proč mě to jméno utkvělo v paměti, snad kvůli té jeho říkance. On si nechal ode mne vytetovat na hruď sokola, podotýkám - úplně sjetej. Tehdá se tetovalo ještě injekční stříkačkou naplněnou tuší. A on furt vykřikoval: Tělu tuš, héru služ. A pak jsem o něm po letech, ani jsem ho pořádně nepoznal, četl v novinách, že se z toho dostal, a že seká dobrotu.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 24.1.2013 > Toník Zvoník> Toníku,
vážím si lidí co s tím přestanou a dokáží to. Vím, že je to útrpná cesta z pekla ven a málokdo to dokáže proto před takovými lidmi smekám a obzvlášť, když se o tom nebojí mluvit. Bohužel je jich málo a nebo maj smůlu na okolí co jim nedokáže pomoc. Je to svinstvo tvrdé drogy a hlavně je svinstvo na tom vydělávat. Zneužívat děti a slabost jiných. Pro mě je to druh pasáctví a hlavně je hrozný, že ochrana nad distribucí drog sedí vždy velmi vysoko a jsou chráněni imunitou. Znal jsem jednoho policajta co proti tomu bojoval a vzdal to, neboť těm hajzlům nahoře nemohl nic dokázat. A pak, když mu vyhrožovali a on pochopil, že ta mafie ma ochranu z míst kde by to člověk nečekal vzdal to a šel od policie pryč. Říkal je to marný boj. Jsou v tom miliardy a oni si díky ziskům můžou koupit všechny od soudu, advokáta počínaje a nahoře končeje. To by si měl každý uvědomit, že na jeho zdraví vydělávají jiní co si za ty prachy žijou jak prasata v žitě a hlavně se dožijí delšího věku než chudák co do drog spadnul. Ono se to jednou projeví to užívání drog a většinou ve věku kdy to člověk už vůbec nepotřebuje a co pak? Díky tomu, že krmil svými penězi za drogy ony pasáky lidského zdraví tak nemá nic, ale oni mají. Oni si mohou dovolit léčbu, neboť jim na to vydělal. Takhle se musí přemýšlet a vysvětlovat lidem co z drogami laškují. Jim nepomůže ty ty ty drogy jsou svinstvo a ani obrázky mrtvích. Třeba právě z jiné strany co jsem popsal se nad tím zamyslí a pochopí, že z jejich peněz se jiným daří dobře a lépe.
Zdraví
Guru
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 23.1.2013 > Dobrá rýmovačka.
Jen dvě gramatické poznámky:
1.Když velké písmeno v "Heroin",tak by mělo být i v "Koks"
2."Se mnou" se píše zvlášť
Body: 4
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 23.1.2013 > P.V.Ctihodný> Díky Pavle,
za ohlas a upozornění na chybu. Opravím.
Guru
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 24.1.2013 > guru1> To jsem ani nečekal, že dáš na mé rady...
(Proč se domníváš, že se jmenuji Pavel?)
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 25.1.2013 > P.V.Ctihodný> P.V.Ctihodný,
omlouvám se, že tě tituluji Pavel přišlo mi to na mysl. Já si samozřejmě rad vážím vždy´t od toho taky ten portál je, aby se diskutovalo, kritizovalo a pomáhalo jiným se nad něčím zamyslet. Nemůžu slíbit, že se mi to vždy podaří, ale budu se snažit. Práve jsem dokončil náseň na téma tunelář a nosím ji sebou už dva dny, abych si jí vícekrát přečetl a dopiloval ji. Tak se to snad povede, aby to mělo rytmus. No ona je to spíš jakoby píseň. Ale uvidíme až jí sem vložím.
Přeji hezký víkend.
Guru
<reagovat 
Čtenář - 25.1.2013 > "generace s uceleným vedením" je správně, zapomněl jsem tam při úpravě jeden zápor
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 25.1.2013 > čtenář> Čtenář,
bylo by krásné mít generaci s uceleným vedením, ale to vedení by muselo mít v sobě lásku. Muselo by lásku dávat i jiným a jít morálním a nesobeckým příkladem. Nesmíme však propadat iluzím. Lidstvo se musí konečně probrat i ohledně jiných věcí co zde škodí jako je vztah jeden k druhému, vztah k přírodě, novodobému otrokářství, bohatnutí na úkor jiných atd. Ale myslím, že se lidé proberou pouze šokem až budou opět všichni na jedné lodi a všem půjde o kejhák a to dokáže jen Bohyně země Gaia tedy příroda. Smutné je, že ten proces už nastal a brzo ho pocítíme i my zde v Evropě.
Guru
<reagovat 
Čtenář - 23.1.2013 > nedám na koks dopustit ale musí se to umět to neni pro každýho no
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 24.1.2013 > čtenář> Čtenář,
no to je tvůj názor. Já si myslím, že život může být zajímavý i bez toho. Ostatně ona se ta daň projeví později ve věku kdy to bude člověk nejméně potřebovat. Myslím si, že názor něco beru rozumně je jen alibismus a určitá slabost se s něčím vyrovnat a nebo taky rozežranost kdy už nevíme co dělat.
Promiň za ty tvrdá slova, ale v tomhle ohledy neberu.
Guru
<reagovat 
 čtenář lacko atd - 25.1.2013 > guru1> podle mě jsi zaujatý. člověk využije všeho, aby uzpůsobil svůj stav. lékem na tělo nebo duši, proč rozlišovat? dneska drogy spíš škodí, dobře. zneužívají jich slaboši, obchodníci pro zisk, politici pro strašení a floidi na tupou restrikci. ale blíží se jiná doba. generace s neuceleným vedením při práce se všemi psychoaktivními látkami. lidi nebudou blbý navždy. a já jsem tedy průkopník, pionýr na vlastní úkor mnohdy, obětující se pro vzestup a zkušenosti budoucích uživatelů. a nezáviď jo, pokud ty máš jen na cigára a chlast.
<reagovat 
 čtenář lacko II - 25.1.2013 > čtenář> "generace s uceleným vedením" je správně, zapomněl jsem tam při úpravě jeden zápor
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 25.1.2013 > čtenář> Čtenář Lacko,
já nejsem vůbec závistivý člověk. Tohle slovo v mém slovníku nenajdeš. Zabývám se esoterikou, pyramidami, duchovním napojením na ty co odešli do jiného světa a taky pomáhám lidem pomocí přírodních bylin. Takže těch negací mám málo. Samozřejmě nejsem dokonalý a ani světec, ale díky tomu, že jsem se před léty změnil za pomocí svých duchovních učitelů, snažím se rozdávat pozitivní energii.
Myslím, že dobrým lékem na duši je příroda, pozitivní energie, sebevzdělávání svého suchovna a pochopení proč jsme vůbec tady na světě. Určitě ne pro to, abychom 80 let jen tak promrhali. Když si vezmeme co je 80 let ve vesmíru tak to není nic. Jen mžik, jen mrknutí oka. Lidský život je krátký, ale i dost dlouhý na to, abychom pochopili svou cestu a nebo se na ní od někoho dali navéct. Vím, že na to spousta lidé nevěří hlavně to co žijí jen pro materialismus, ale ten se s příchodem naší smrti rozplyne. Ten si sebou do jiného světa nevezmem. Tak tedy co zde po nás zůstane? Vily, baráky, konta plná peněz? Tohle vše nám příroda jedním mávnutím ruky nějakou globální katastrofou může v okamžiku vzít. A co pak, když by přestal materialismu existovat? Nebylo by čím a komu platit? Nebyla by elektřina a jiné věci? Pak by lidé museli začít žít znovu a jinak. Tak jak ještě dnes v Amazónech žijí tamní indiáni. Najednou by potřeboval jeden druhého. Přítel by potřeboval nepřítele, neboť by lidi pochopili, že v jednotě a v lásce je síla a ta síla dokáže vše. I přežít globální pomstu přírody.
Nad tím snad stojí za to uvažovat ne? A neléčit si tělo a nebo ho neuzpůsobvat drogami .
Přeji hezký víkend.
Guru
<reagovat 
 čtenář lacko - 25.1.2013 > guru1> Věř mi, i já se snažim. Jen jinak. Poctivě jsem pochopil fyziku, nei pro mě alternativa. PAK nebudu cejtit nic. Práskni mi za hlavou atomovku a nedostanu ani ten zlomek, abych si svý dosavadní činy sám se sebou vypovídal. Proto bude za života vždycky přehánět. I při nebezpečí toho, že přeženu nevratně. Nepotřebuju, abys mě chápal. Ale přiznávám, že by mi to udělalo radost. Petr
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 25.1.2013 > čtenář> Lacko,
snažímse pochopit a vtomto případe platí žít a nechat žít.
Guru
<reagovat 
lstejskal (Občasný) - 29.1.2013 > "Drogy jsou špatné, áááno?" Ale to neznamená, že o nich musíme psát i špatné básně.
Body: 2
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 1.2.2013 > lstejskal> Istejskal,
každé dílo je věc názoru. Nemusí se vše hned všechno každému líbit, ale označovat něco za špatné???
Na toto téma se nedá napsat báseň ve stylu pana Seiferta anebo tak. Právě proto, že drogy jsou špatné nehodí se o tom psát honosnou báseň. Já to pojal levně, aby to každého trklo a bylo to srozumitelné. Tak promiň.

Guru
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 4.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 4.2.2013 > lada34> Děkujin Lado.
Guru
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter