Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Padlý anděl vlastním jménem koks.
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 22.1.2013 (15:06:13)


 guru1 (Občasný) - 24.1.2013 > Toník Zvoník> Toníku,
vážím si lidí co s tím přestanou a dokáží to. Vím, že je to útrpná cesta z pekla ven a málokdo to dokáže proto před takovými lidmi smekám a obzvlášť, když se o tom nebojí mluvit. Bohužel je jich málo a nebo maj smůlu na okolí co jim nedokáže pomoc. Je to svinstvo tvrdé drogy a hlavně je svinstvo na tom vydělávat. Zneužívat děti a slabost jiných. Pro mě je to druh pasáctví a hlavně je hrozný, že ochrana nad distribucí drog sedí vždy velmi vysoko a jsou chráněni imunitou. Znal jsem jednoho policajta co proti tomu bojoval a vzdal to, neboť těm hajzlům nahoře nemohl nic dokázat. A pak, když mu vyhrožovali a on pochopil, že ta mafie ma ochranu z míst kde by to člověk nečekal vzdal to a šel od policie pryč. Říkal je to marný boj. Jsou v tom miliardy a oni si díky ziskům můžou koupit všechny od soudu, advokáta počínaje a nahoře končeje. To by si měl každý uvědomit, že na jeho zdraví vydělávají jiní co si za ty prachy žijou jak prasata v žitě a hlavně se dožijí delšího věku než chudák co do drog spadnul. Ono se to jednou projeví to užívání drog a většinou ve věku kdy to člověk už vůbec nepotřebuje a co pak? Díky tomu, že krmil svými penězi za drogy ony pasáky lidského zdraví tak nemá nic, ale oni mají. Oni si mohou dovolit léčbu, neboť jim na to vydělal. Takhle se musí přemýšlet a vysvětlovat lidem co z drogami laškují. Jim nepomůže ty ty ty drogy jsou svinstvo a ani obrázky mrtvích. Třeba právě z jiné strany co jsem popsal se nad tím zamyslí a pochopí, že z jejich peněz se jiným daří dobře a lépe.
Zdraví
Guru
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli guru1
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter