|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
K moci nastoupila nová vláda, ale problémy nemocných a handicapovaných se vůbec neřeší. Odebírání invalidních důchodů pokračuje beztrestně dál. Současné pravici i levici je úplně jedno, že ti znevýhodnění a opravdu potřební jednoho dne skončí pod mostem, navíc budou vybírat odpadky z popelnic, aby se mohli nějakým způsobem uživit.
Genocida v ČR pokračuje, i když se změnila vláda! Zničeno je víc a víc lidských životů. A tak se často zneužívá situace, v níž se nemohou nemocní a handicapovaní bránit. Ani Evropská unie nezakročí proti tomuhle zlu, protože jí situace v našem státě – i přes věčné kritizování a prudění – naprosto vyhovuje.
Nová vláda, i když je kombinací pravice i levice, mi připomíná fašistický režim. Ještě chybějí koncentrační tábory a plynové komory pro likvidaci nemocných občanů! Kam jsme to došli po 25 letech?! Opět se vracíme do nelítostného kapitalismu, kde o výsledcích státního hospodaření rozhoduje jen úzká hrstka vyvolených představitelů!
Řádní a poctiví občané jsou v našem státě za svou slušnost krutě trestáni, kdežto kriminální „kmotři“ si žijí vysoce nad poměry. V dnešní době pochybuji o jakési spravedlnosti na pozemském světě. To by se musel národ probudit, „intenzivněji“ volit a demonstrovat proti bezpráví, které tady zavádějí prospěcháři, jimž humanita a pomoc bližním absolutně nic neříká.
Dobro je dennodenně zesměšňováno a šikanováno – zlo zas vyzdvihováno a podporováno! Pokud by současný invalida zamířil po odebrání svých jistot na Úřad práce, nic by mu to nepomohlo, neboť i zdraví lidé mají problém sehnat zaměstnání.
Jen se podívejme na nabídky volných pracovních míst, jejichž absurdní a nesmyslná skladba mi připomíná devastovanou a nesoběstačnou krajinu i společnost, kde likvidace nevinných lidí beztrestně probíhá dál. Jak tuhle zapeklitou a nezáviděníhodnou situaci vyřešit?
Veškeré reformy musejí začít odshora, nikoliv odzdola. Občané tak musejí sebrat všechnu svou odvahu, aby razantně vyčistili ten Augiášův chlív a aby vyhnali ty, kdož škodí našemu národu! Majetek „tunelářů“ musí být rovněž zabaven ve prospěch státu. Teprve pak může naše společnost i ekonomika – s čistým štítem - nastartovat směr vedoucí k prosperitě.
Václav Kovalčík
|
|
|