Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZÁZRAKY (NEN) ++ zdravotní sestra mluví o úmyslné vraždě pacienta kvůli covidu!
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 7.12.2021 (21:57:43)
Když tak přemýšlím o životě, tak kdy jsem byl vlastně šťastný? Jestli vůbec někdy, tak jen pár chvil na které si už ani nevzpomenu. Po tom, co jsem slyšel od těch budoucích diktátorů naší nastupující vlády, tak vím, že konec mého života a patrně dlouhá léta vašeho, je pryč, je ztracený čas. Opět platí, že ti méně přemýšliví, kteří se umí podvolit násilí, ústrkům, šikaně a teroru, budou šťastnější, než ti druzí. Nesoudím... povahu člověka nezměníš, odvahu buď máš, nebo ne, obávám se, že za sebou ještě prásknu dveřmi, protože já ovce nikdy nebyl.

Báseň je o tom, že zázraky se nedějí a je marné na ně čekat, což je ovšem názor depresivního realisty, nazdar!



~ZÁZRAKY~



Do noci civím, a vím!
Tentokrát jsem to vážně přešláp...

Někdy si toužíš pomoci sám;
někdy Bůh praví:
„Neprominu!“

Je zatraceně těžké žít život
samý přešlap.
Žít život plný malérů
a tíhy bolestínů.

Stejně zas ráno procitneš
a neuneseš vinu!

~

O.K.

Už vůbec nic se nestane
a zázrak nepřichází...
Někdy se sami trestáme,
„cesta“ je anabází.

Pravda je krutá pro muže,
když zázraky se nedějí,
darmo je čekat na růže,
v poli, kde ptáci nepějí...

~

Jak šeptával mi Šalamoun:
„Život je marnost nad marnost“;
a já bych řekl: „Na prd.“

Je bláhové a zbytečné
chtít přelstít vlastní smrt!


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 8.12.2021 > Krása
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.12.2021 > Kubek opět sabotuje pravdu!

Pravda o vakcíně...

https://www.facebook.com/100000188045305/videos/4555908787855842/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.12.2021 > https://fb.watch/9MoYsuHkxk/

vraždění lidí s časovým zpožděním...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.12.2021 >
08.12.2021 10:26:56 j.f.julián
ČISTÁ KREV

"Pamatujte si, že pokud jste stále neočkovaní, přežili jste největší psychologickou válku v historii lidstva." Už desítky let vymysleli zlý plán. Dokážete si představit, kolik času, kolik zdrojů a kolik práce to stálo? Zkoumali všechny možné způsoby, jak zotročit vaši mysl a nechat vás očkovat. Snažili se vás demoralizovat tím, že všemi možnými způsoby korumpovali společnost. Snažili se vás pomlouvat. Snažili se vás nalákat penězi, dárky a odměnami. Snažili se vás zmást a přimět vás zpochybnit svou vlastní realitu a identitu. Snažili se vás přimět pošlapat své vlastní zásady, hodnoty a morálku. Podařilo se jim dokonce poštvat vaše blízké proti vám. Cíti to téměř každý. Většina z nich pak zkolabovala. Ale ty ne. Jen se zamyslete nad tím, jak velkou strastí jste prošli a překonali. Nikdy jsi se nezhroutil. Stále nejsi očkován. Stále máš čistou krev. Všechny jejich triky nefungovaly. Všem, kteří se nenechali očkovat, proto posílám „Dobre, vy čestní! Stůjte pevně https://t.me/absurdnisvet..



Ještě dodám, že v Austrálii, která totálně propadla covid fašismu nyní hledají poslední nenaočkované muže, kteří by darovali smerma, protože ti očkovaní jsou již bezcenní a jejich děti, pokud by se vůbec narodily budou defektní ap., nechci strašit, ale tohle je oficielní stanovisko lékařů! A samozřejmě, že zloději a vrazi, kteří muže připravili o to nejcennější, proč na Zemi jsou toto zlehčují, asi jako Babiš, který národu veřejně slíbil, že očkování nebude v žádném případě povinné.

(Tudíž, děvčata, brzo se tato situace bude opakovat i u nás! Jsem připraven-měl jsem 10 zdravých dětí, jestli mi rozumíte... samozřejmě, zadarmo to nechci!)

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2021 > j.f.julian> 

S tou Austrálií - dívám se na pořad na seznamu "jak nás vid svět". To je o našich jídlech, jak je ochutnávají a hodnotí cizinci.

Australani žerou jenom hranolky, kečup, maso - zejména asi kuřecí steaky a avokádo.
Co není kečup, maso, avokádo, nebo hranolky, to nesnáší, pomlouvají, nechutná jim to.

Austrálii jsem v duchu zašlápla, když chtěli dát kečup do španělského ptáčku.
Za pár dnů tam propukly ty destruktivní požáry.

Ty lidi jsou prostě vypatlaný.
není se co divit, že tam mají na plno covidfašismus.
Jsou to vypatlanci nakrmený prefabrikovanými hnusy, nemůžou myslet, ani to dokázat.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.12.2021 > Já chápu, že všichni nemohou mít intuici jako já, ale myslel jsem, že jim to dojde. A JE TO VENKU!

Vakcíny způsobují COVID 19!!! říkám to od první chvíle, že vakcinovaní jsou pro zdravé nebezpeční! Tak se nám to nějak obrátilo, že...

https://aeronet.cz/news/a-je-to-venku-vedlejsim-nezadoucim-projevem-ockovani-proti-covid-19-muze-byt-prave-propuknuti-nemoci-covid-19-varuje-posledni-britska-studie-a-apeluje-na-ockovane-osoby-aby-se-v-pripade-symptomu/?fbclid=IwAR13gYOXnfVnA6whROuKNbQsCqeridkuFmamKvBHwhiLvPzRfyUfGzGbTjc
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.12.2021 > já už to nesleduju, je to snůška namyšlených trotlů
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2021 > j.f.julian> 

Myslím, že teď u nás nenávidí Australany kvůli tomu pořadu docela dost lidí :-)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.12.2021 > https://www.srdcedomova.eu/umrti-po-ockovani-opet-pribyva-urad-zpracovava-uz-9-379-hlaseni-na-nezadouci-ucinky-s-temito-lide-nejvice-bojuji?fbclid=IwAR3iD2szdFCHnVnfjzJvFT6Dw1BhLiG8bEz4_srs3n5oRzW7p1RXLfEbKaI

ještě dýcháte? Slavte, brzo bude konec-nene, brzo může být i za 3 roky...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.12.2021 > https://fb.watch/9NXRBcEKZt/



tohle je PRAVDA, vše ostatní je fašismus, totalita!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.12.2021 >
11.12.2021 14:01:00 j.f.julián
https://fb.watch/9QmwY-y-o8/

svoboda slova? demokracie? vlastní názor?

10 let natvrdo! Pověsit ty hajzly u Lidových soudů do hodiny po rozsudku!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.12.2021 > https://fb.watch/9QoIbP3Ims/

11.12.21 dobře poslouchejte skutečné lékaře!!!

Tohle je PRAVDA, Voříšku, nic jiného!!!

Tedy, jen pro ty chytřejší, vy ostatní jděte na nádraží a až budete např. ochrnutí, tak si tam můžete položit karimatku jako bezdomovec!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 12.12.2021 > https://www.facebook.com/100001260242150/videos/234853618728809/

Tohle je příspěvek především pro vaxery, pana Voříška a další nelogické schvalovače experimentálních roztoků, neprávem nazvaných vakcína! Toto je slovo odbornice! A jak pozná i dement, že paní dokrorka Soňa Peková je ta správná osoba hovořící PRAVDU? Nu, přeci tak, že jí dehonestují covid média, vy hlupáci s dlouhým vedením!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.12.2021 > https://c.tenor.com/R6OnxXkS9CUAAAAM/smart-cat.gif

tohle jsou vaxeři v praxi v metafoře!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.12.2021 > https://otevrisvoumysl.cz/neverila-jsem-tem-konspiracim-ze-tohle-neni-o-nasem-zdravi-dokud-jsem-nezazila-tohle/?fbclid=IwAR1y2QwXLfW67nYqbs3UjU6w-4Fh24bfRiFEmc_dKUtQAp0cQf8aoEJxyM8

lékař už vám po očkování nesmí pomoci, jediná cesta je - NEOČKOVAT SE, zachránit zdraví, svůj život a Diplom lékaře!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.12.2021 > https://www.biosferaklub.info/svedsko-zakazuje-povinne-ockovanie-aj-z-dovodu-vaznych-zdravotnych-problemov-deti-po-ockovani/?fbclid=IwAR2vDIySVS0pQB5GTDc854tGIEVkHwtpEdrDXqgfeUkXC-D8Cg1c3AUsAeQ

zatímco Švédsko očkování dětí zatrhlo, tak čeští bulíci, aby mšli klid, je pošlo klidně na smrtelnou dávky CYKLONU B!

Gratulujeme!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2021 > j.f.julian> 


Očkování dětí je hnus. Ono i to očkování důchodců je hnus, ale u dětí je to mega odporné.
Zatím to schytaly děti "slušných" "zodpovědných". Jsou prý školy, kde rodiče burcují, že někteří rodiče odmítají testovat neočkované děti a trvají na dodržování covid pořádků.
Ty děti jsou už podlomené oběti, které se z toho nedostanou.
Doslova vymřou genetické linie "slušných" a "zodpovědných".

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.12.2021 > Jaromíre, dík za upozornění na tvou staronovou báseň JSI ZBYTEČNÝ! Vidím, že jsi přitvrdil a ještě vylepšil metrum, ale zachovals to svoje a to je dobře!
Bohuňa si pošušní, a to ještě neví babochlapa, že jde me zejtra třeskutě chlastat jak se na tvou gloriolu sluší...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.12.2021 > Smrtící látky. Ode dnes musíš mít 4 dávky na covid a 3 dávky na Omikron. Takže, jestli umí vaxeři počítat, když nebudete mít 7 dávek jedu, tak nebudete bráni za očkované! Tady povídání odborníka, ale vy Tondové, kteří jste sežrali covidové hovno, vy to žerte dál! POUČNÉ!!!

https://fb.watch/9UmWjvOVJd/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.12.2021 > Říká vám něco termín Chimerická DNA? Neboli rekombinantní DNA? Jde o uměle vytvořenou mutaci DNA. Když vezmete DNA opičího adenoviru a spojíte ho s DNA zabitého lidského plodu, dostanete recombinantní složku vakcíny Astra Zeneca s názvem "ChAdOx1-s recombinant". Takže pokud se necháte očkovat, necháváte si vpravit do těla mutovanou DNA opičího chřipkového adenoviru, který údajně umí zastavit MERS či Malárii, který byl kombinován s lidskou DNA, která byla extrahována ze zabitých nenarozených dětí. Nevím jak vy, ale toto nejenže nemohu přijmout do těla protože nejsem naprostý debil (i kvůli dalším účinkům mRNA vakcín), ale ani moje svědomí by mi toto nedovolilo. Již jen ten fakt, že se vakcíny vyrábí s pomocí zavražděných živých dětí, je pro mě absolutně nepřípustné. Je neuvěřitelné co vše si mohou korporace dovolit provádět za hrůzné počiny, ve jménu "zdraví". Toto barbarství podporujete, pokud se necháte očkovat vakcínou AZ. Tak si na to vzpomeňte, až půjdete do Burešova vakcinačního centra, stoupnout si do fronty na smrt!
https://en.m.wikipedia.org/wiki/ChAdOx1
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Recombinant_DNA
https://www.who.int/.../chadox1-s-recombinant-covid-19...
https://odysee.com/.../Skute%C4%8Dn%C3%A1-fakta-o-o%C4...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.12.2021 > Snad se zablýsklo na lepší časy!!!!

Nejvyšší soud USA ruší obecné očkování Billem Gatesem
„Velké vítězství pro lidstvo a svobodu:
Nejvyšší soud USA ruší obecné očkování Billem Gatesem a dalšími světovými predátory USA: Nejvyšší soud - Jako velké vítězství svobody zrušil Nejvyšší soud univerzální očkování.
Americký specialista na infekční nemoci Bill Gates, Fauci a Big Pharma prohrál případ Nejvyššího soudu USA a neprokázali, že všechny jejich vakcíny jsou bezpečné pro občany zdravotní péče za posledních 32 let !!
Soudní proces podala skupina vědců vedená senátorem Robertem F. Kennedym Jr., která uvedla:
„Nové vakcíně Covid je třeba se za každou cenu vyhnout.“
Naléhavě vás upozorním na důležité otázky v souvislosti s dalším očkováním proti Covid-19. Poprvé v historii očkování nejnovější generace takzvaných mRNA vakcín přímo narušuje genetický materiál pacienta, a proto mění individuální genetický materiál, což je genetická manipulace, která již byla zakázána a dříve byla považována za trestný čin.
Vakcína proti koronaviru není vakcína, buďte opatrní !!
Co vždy byla vakcína? Vždy to byl samotný původce - mikrob nebo virus, který byl zabit nebo oslaben, tj. Oslaben, a byl zaveden do těla za účelem produkce protilátek.
Není to ani vakcína proti koronaviru!
To vůbec není!
Je součástí nejnovější skupiny mRNA (mRNA), které jsou údajně „vakcínami“.
V lidské buňce mRNA přeprogramuje normální RNA a DNA a vytvoří další protein.
Jinými slovy, nemá to nic společného s tradičními vakcínami!
Jinými slovy, je to nástroj genetického vlivu. Je to genová zbraň!
Jinými slovy, zničili by pozemšťany a přeživší by se stali GMO! Kvůli bezprecedentním vakcínám mRNA již očkovaní nemohou pokračovat v léčbě příznaků vakcíny.
Očkovaní lidé musí čelit následkům, protože se již nemohou vyléčit pouhým odstraněním toxinů z lidského těla, např. B. osoba s genetickou vadou, jako je Downův syndrom, Kleefelderův syndrom, rnerův syndrom nebo genetické srdeční selhání, hemofilie, cystická fibróza, Rettův syndrom atd.), Protože genetická vada je věčná!
To jasně znamená:
Pokud se po očkování mRNA objeví symptom očkování, nemohu pomoci ani já, ani jiný terapeut, protože poškození způsobené tímto typem očkování je geneticky nevratné.
Frans Daems "
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.12.2021 > https://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/pravnik-promluvil-o-drzosti-a-nezakonnosti-vyhlasky-ohledne-povinneho-ockovani/?fbclid=IwAR2ItGPXaP84jMjyguwVGs2LP64gA7HxQNZHOh0aPhMmQ8K3eklp1eZQnOk

Nová vyhláška o povinném očkování v očích právníka...
HNUS!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.12.2021 > https://www.facebook.com/100001455238840/videos/279071227532231/

Poslouchejte do konce!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.12.2021 > analfagot> přesně tak, poslal jsem to obvodní lékařce s tímto komentem...

Dobrý den, paní doktorko, stále čekám na odpověď, kladnou, na svůj poslední mail.
Protože vím, že potřebujete podpořit proti Bílé mafii, tak vám posílám video, které by vás mohlo a hlavně, mělo zajímat.
Byla jste rozhořčena, že jsem se vyjádřil ve smyslu, že svůj život budu bránit proti lidem, kteří se mně snaží ublížit...
Tady je důkaz, že v tom nejsem sám, myslím, že zejména pro lékaře, kteří slepě plní příkazy Zločinného spolčení by
tento příspěvek měl být varující a napovídající, aby se již nikdy nedivili pacientům, kteří budou o svůj život bojovat za jakoukoliv cenu.
Přeji krásný víkend, já stále chudý a v zimě, i díky vám!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.12.2021 > Lék na covid? Již 50 let existuje a poslanec Volný ho zmiňuje již rok. Je to isoprinosine, jak říká prof. Beran. To jen až coviďák chytne Bohuňu za gule...

https://forbes.cz/lek-na-covid-19-mozna-uz-existuje-padesat-let-rika-znamy-cesky-vakcinolog/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.12.2021 > https://fb.watch/a1UMBdczXy/

než napícháte své děti...

<reagovat 
 Čtenář - 21.12.2021 > analfagot> ...raději si nasaďte kondom.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.12.2021 > pro jistotu...

https://cz24.news/jak-planuji-zabit-miliardy-obycejnou.../


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.12.2021 > Umírá tisíce lidí po vakcíně! Fakta jsou-naše vláda NIC! HNUS-TEROR na občanech-podrobně vám to podá odbornice MUDr. Soňa Peková!

A tohle si do sebe pícháte, dokonce opakovaně?!! Gratuluji-zkuste ZÁVĚŤ, jestli to ještě stihnete...

https://www.facebook.com/1414284009/videos/299458705439073/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.12.2021 >
31.12.2021 10:09:30 j.f.julián
https://fb.watch/aewsFGtXe-/

NOVÁ fakta o očkování genovou látkou, která vás 100% zabije!

Gratulace lékařům, covidistům i ...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.1.2022 > 8. 1. 2022

je potřeba šmejdy pověsit, snad už to dojde každému, co tvrdím od prvního dne...

https://www.facebook.com/100000471079962/videos/459212508993914/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.2.2022 > https://fb.watch/a_nN6ipaoO/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 8.2.2022 > účinky smrtících vakcín, které si lidé dobrovolně nechají aplikovat... samo, že toto jsou jen vrcholky, které jsou vidět, již zemřelo přes milion lidí po vakcínách, což uvádějí oficiální zdroje, a jak známe manipulace s čísly od těchto zaprodanců, tak je nám jasné, že jich je násobně více, a POZOR-to se vakcínky ještě tzv. neprobudily-to nás-VÁS čeká v následujících letech! Je to smutné, ale DNY natečkovaných jsou v podstatě sečteny... Snad tedy zázrak, ale kde není soudnost, tam ani zázrak nemá šanc, sorry!



https://www.facebook.com/100067636060848/videos/715090686145112/
Doporučil 
<reagovat 
Palach (Občasný) - 8.2.2022 >
Autor Velkého RESETU Klaus Schwab přiznává, že mají všechny politiky, vědce atd. koupené!

Takže už s tím tečkováním smrtící vakcínou laskavě přestaňte!

https://www.facebook.com/groups/CeskyOdboj2020/permalink/1183033515838676/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2022 > Palach> 


To je to nejhorší svinstvo ze všech. Prodejná věda, prodejná pravda.
Už toho mám dost, co si člověk vytrpěl, kolik mozkových bolestí musel prožívat, když se musel "vyrovnávat s pravdou", která byla evidentní lež.

Já to vnímala hlavně v odmítání mystiky a jejich principů do vědy, popírání mimozemských civilizací.
Co se děje kolem covidu a magnetických vakcín, no comment.

Takhle dokáže lhát hmyz, ani blbý reptiliáni to nedokážou.
A pak to dokážou úplatní vědci.
Na ty mám paradoxně nejzuřivější vztek - dokonce větší než na hmyz a reptiliány.
Jednou si ty kurvy "vychutnáme".


<reagovat 
Čtenář - 10.2.2022 > https://www.facebook.com/100036800771486/videos/453079296483235/

jak nás masky dusí... podle politiků a covid mafie prý to je to nejmenší co můžeme udělat! Zkusili si to 12 hodin denně, zločinci!?!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.2.2022 > https://fb.watch/b6qLr8FE2o/

Válek DEMISI!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.2.2022 > tohle je vyloženě krása-slovníček covid mafie...

https://fb.watch/b6rvn30PBj/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.2.2022 > https://fb.watch/b6rvn30PBj/

slovníček covid mafie + pravdivé údaje o mrtvých po vakcínách-už prohlédněte a zachraňte své děti!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.2.2022 > Soroš-choroš-donedávna všichni byli proti Orbánovi a jeho výhradám proti tomuto deviantovi. Média tvrdila že je to dezinformace a hoax. Ale copak to, dnes se pravda ukázala-nezdá se vám, že se tu spojují a vyplouvají napovrch všechny lži, které do vás hustí liberílové, devianti a 5SA?! Teda, až je popraví, to bude opravdu světová oslava, co myslíš Mimozemšťanko, dočkáme se toho??? https://fb.watch/b6t9VSPCLg/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.2.2022 > tak tohle se na VÁS chystá od WHO... hrůza, totalita, fašismus celosvětově budou řídit Farmaceutické firmy a jejich majitelé!

https://fb.watch/b93CtCNiXN/
<reagovat 
Čtenář - 14.2.2022 > Pro očkované, kteří se do mě pustili, ale přitom důvodem je jejich ignoranve a neinformovanost!

Říkal jsem, že je dokázáno, že ve "vakcínách" je oxid grafenu, tedy jed, který vás v čase zabije. Pro ty, kteří nemají čas si poslechnout více info doporučuji, aby alespoň poslouchali od 37 minuty! Gratulujeme k "posilujícím dávkám 3, 4, 5, které jsou již připraveny a namíchány pro covid pomatence a dezinformátory, jakožto ovečky jdou cí za svými pasáky, zloději a vrahy!

https://fb.watch/b9ODYuV_U2/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.2.2022 > https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sr-cka-Pfizer-Trestat-Cesky-doktor-se-urval-a-rekl-vse-693617?fbclid=IwAR2tvnFU9L8E8crTbnlSuktPVWVscfbiFHL9zrjwVe2JSTNkZ-Ohs9ZJdPk

názor skutečného odborníka, který je zakázán, blokován a umlčován samozvanými demokraty, ve skutečnosti fašisty z 5SA a ANO s ČSSD, velmi zajímavé.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.3.2022 >
02.03.2022 05:58:52 j.f.julián
https://www.facebook.com/100006620805828/videos/257986226498586/

tohle nám ČT 24 nepouští, což je trestuhodné! Takhle nás EU chce dusit a donutit si píchnout nebezpečnou "vakcínu"! DEMISI těch šmejdů a zaprodanců covid mafie. Japa to, že Fiala neprotestuje? Proberte se lidi!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.3.2022 > SVOBODA SLOVA

https://fb.watch/bKQRyec0IK/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.3.2022 >
CHARTA 2022

Pojďme změnit politický směr liberálních fašistů ve volbách!

https://fb.watch/bSZOT8Wgo0/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.3.2022 >
20.03.2022 16:40:56 j.f.julián
Na vaši žádost... https://www.facebook.com/100000764824144/videos/456270152909396/

pravda, která se válečným štváčům nehodí!

Ať žije CHARTA 2022 - ve VOLBÁCH vyhrajete! Já už sice ne, ale věřte, že jsem opravdu šťastný i za národ, za prosté lidi, za Česko - Slovensko, že se konečně našla síla, která je schopna převálcovat tuhle fašisticko-covidistickou vlastizrádnou vládu!

https://fb.watch/bSZOT8Wgo0/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.3.2022 > j.f.julian> 


Koller je dobrej - ale do Radiožurnálu už si ho jen tak nepozvou. Piča ta redaktorka, nemůžu se dočkat doby, kdy tyhle kundy začnou buď kvákat přesný opak, nebo budou ve vězení, nebo popravené.

A podle V.K (aeronet.news) už není možné nacifikované obyvatelstvo porazit ve volbách.

Jsou dvě možnosti, jak se jich zbavit - válka, nebo začnou rychle chcípat na vakcínku.




<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.3.2022 > https://www.facebook.com/SerbianInfoWarriors/photos/a.101191242420276/137501138789286/
tak těmhle mi pomáháme z našich důchodů!

Manželka bývalého poslance Nejvyšší rady - Igora Kotvického vyvezla z Ukrajiny 28 milionů dolarů a 1,3 milionu eur.
Celní služba Ukrajiny nedělala problém (asi korupce a podplácení)
Při vstupu do Maďarska však byla požádána, aby nahlásila měnu
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.4.2022 > Né že bych to covid ovcím a očkovaným včas neříkal...

https://www.facebook.com/100005349886464/videos/468352738125751/

čekám jejich omluvu, víme, KDO mi nadával!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter