Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZÁZRAKY (NEN) ++ zdravotní sestra mluví o úmyslné vraždě pacienta kvůli covidu!
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 7.12.2021 (21:32:03)


j.f.julian (Stálý) - 8.12.2021 >
08.12.2021 10:26:56 j.f.julián
ČISTÁ KREV

"Pamatujte si, že pokud jste stále neočkovaní, přežili jste největší psychologickou válku v historii lidstva." Už desítky let vymysleli zlý plán. Dokážete si představit, kolik času, kolik zdrojů a kolik práce to stálo? Zkoumali všechny možné způsoby, jak zotročit vaši mysl a nechat vás očkovat. Snažili se vás demoralizovat tím, že všemi možnými způsoby korumpovali společnost. Snažili se vás pomlouvat. Snažili se vás nalákat penězi, dárky a odměnami. Snažili se vás zmást a přimět vás zpochybnit svou vlastní realitu a identitu. Snažili se vás přimět pošlapat své vlastní zásady, hodnoty a morálku. Podařilo se jim dokonce poštvat vaše blízké proti vám. Cíti to téměř každý. Většina z nich pak zkolabovala. Ale ty ne. Jen se zamyslete nad tím, jak velkou strastí jste prošli a překonali. Nikdy jsi se nezhroutil. Stále nejsi očkován. Stále máš čistou krev. Všechny jejich triky nefungovaly. Všem, kteří se nenechali očkovat, proto posílám „Dobre, vy čestní! Stůjte pevně https://t.me/absurdnisvet..



Ještě dodám, že v Austrálii, která totálně propadla covid fašismu nyní hledají poslední nenaočkované muže, kteří by darovali smerma, protože ti očkovaní jsou již bezcenní a jejich děti, pokud by se vůbec narodily budou defektní ap., nechci strašit, ale tohle je oficielní stanovisko lékařů! A samozřejmě, že zloději a vrazi, kteří muže připravili o to nejcennější, proč na Zemi jsou toto zlehčují, asi jako Babiš, který národu veřejně slíbil, že očkování nebude v žádném případě povinné.

(Tudíž, děvčata, brzo se tato situace bude opakovat i u nás! Jsem připraven-měl jsem 10 zdravých dětí, jestli mi rozumíte... samozřejmě, zadarmo to nechci!)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter