Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky HRA - 5.část (poslední) z kolekce Povídky
Autor: Venda (Občasný) - publikováno 11.10.2000 (10:50:14), v časopise 17.10.2000


Leia (Občasný) - 19.10.2000 > nikde jsem tady nenasla od nikoho poznamku k tvymu dilku. Tak mi doslo, ze je to asi na me. Zacala jsem tvoje dilko cist od ctvrteho dilu, ale precetla jsem asi pulku, abych se rozhodla ho cist od uplneho zacatku. Protoze mam pomale pripojeni a hodne prace se strankama, cele jsem ho precetla za tyden.Ale doma jsem litovala, ze tu nemame tiskarnu, protoze jsem nemohla dockat dalsiho dne na pokracovani. Tohle je to nejhezci, co jsem na Totemu cetla..a kdyz ne nejhezci, tak me to jednoznacne nejvice zaujalo.Konec je zajimavy..i kdyz jsem tajne doufala, ze Filipek se nejakym zazrakem dostane do skutecneho sveta nebo ona za nim..kazdopadne, ze budou spolu. Ale kdyz se tak nad tim zamyslim, jinak to dopadnout nemohlo. To jenom cast me duse verici v zazraky doufala..Dost me prekvapilo nizke hodnoceni, protoze ja bych ti dala (a dam) tu nejlepsi znamku :o)) Jen tak dal..
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Leia
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter