Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Letadlo
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 25.11.2008 (09:47:56), v časopise 29.11.2008


 cit-i-zen (Občasný) - 1.12.2008 > plagiátor> ad - frgment dělá báseň / nedělá...to jsou věci podle mého svým způsobem lhostejné. To co jsem psal k šedého textu se týkalo pouze jeho, a chtěl jsem říct jedno, že i když uznávám podhoubí, na které se třeba mimovolně ten text napojuje jako Hruška, nebo ti další autoři, které zmiňuje egil, těch pár řádků pro mě je pořád osamoceným fragmentem, který je součástí většího celku - možná zatím nenapsaného - a teprve ten dělší celek tuhle črtu usouvstažní. Pokud ne, bude to jen takový bobeček. Nejde totiž o to jestli je ta čerta podařená nebo není, nebo třeba ta krátká báseň, ať to nevypadá, že to upírám, jde o metodu, o způsob poznávání a přijmání počitků. V podstatě souhlasím a říkám to samé s egilem, je to trochu málo.

.......................................................

čili, abych ti odpověděl...ty mluvíš o způsobu vnímání, já o konkrétním textu, poezie myslím jistou fragmentárnost a nedopovězenost, střihovost apod. imanentně užívá, je to jeden z prvků, to určitě, ovšem prvek nikoliv jediný, právě o to je větší nebezpečí, že se krtičký úryvek bude ihned pro svou fragmentárnost nazýván básní, byť básní třeba nebude....

....zamyšlení, zastvení v čase, to jsou jistě průvodní jevy některých básní, a teď je třeba se asi zeptat...je to chrakteristické pro každou poezii?

Cituješ toho Douglase Dunna, ale to je pouze úryvek z nějakého většího celku, raději bych byl kdybys to odcitoval celé.

Nemyslím si že úsudek si musí udělat každý sám, myslím že je to především báseň která musí učinit úsudek v hlavě čtenáře.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cit-i-zen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter