Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nad Prahou
Autor: Miroslav Václavek (Občasný) - publikováno 15.2.2010 (07:16:58)


tichotam (Občasný) - 16.2.2010 > Zajímavý text. Začátek bez výhrad. "Uvědomujíce si svoji" je dost ošklivé a těžko vyslovitelné. Předznamenává to navíc další problémy se kupením zájmen: "ti chtěl svléci ten podzemní vítr" - oč snazší by bylo napsat "chtěl svléci podzemní vítr". ke komu se to má vázat už bylo řečeno na začátku předchozího řádku "tvé šaty", netřeba připomínat "ti". Že je vítr rodu mužského netřeba zdůrazňovat "ten". "Ten" mělo asi vzbudit dojem, že se mluví o "tom starém notoricky známém pražském podzemním větru". Ale takový výtr není a pokud by snad měl tento mýtus právě touto básní vznikat, tak nevzniká. Ujeté vlaky na konečnou jsou ovšem už klišé, bohužel, dosud měla báseň přecijen svůj vlastní potenciál. proti závěru opět nic nemám, snad jen to, že aby zapůsobil, musel by střed básně zafungovat daleko lépe.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli tichotam
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter