Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zezadu
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 5.4.2010 (00:29:11)


 Věza (Občasný) - 7.4.2010 > ouldrič_nouvy> Nic o tom nevíš - promiň, ale rybizus do mě šije už dýl a nejen pod tímhle příspěvkem. Činí tak i v soukromé poště a proto reaguju jak reaguju.. Nejde jen o vyjádření se k fotce, napadá celkově mou tvorbu a snaží se mi diktovat, jaké fotky mám či nemám vkládat a jak často bych měla a neměla příspěvky vkládat. Tohle se prostě nedělá! Dělal to i dost nevybíravým způsobem. To že se ho zastáváš, když o tom nic moc nevíš, považuju za nefér jednání. Mícháš se do sporu o kterém nejsi zcela informován... Myslím že je to mezi mnou a ním a to už právě proto, že ne vše co se odehrálo je tu viditelné.. Díky za pochopní milý zastánče. Mimochodem, když už tak fotkám rozumíš (sám tu nemáš žádné), ráda bych se poučila. Napiš jaké chyby vidíš, můžeme o nich podiskutovat. Díky. Jinak totiž tvoje reakce, působí jen jako řetězová reakce pár kámošů. Rybizus už totiž taky na přivolanou navázal, stejně jako to vypadá i u tebe...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter