Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poslední věty slavných knih
Autor: Francesca (Občasný) - publikováno 19.4.2010 (20:43:15)


 Francesca (Občasný) - 22.4.2010 > Oplatka> Jana Eyrová mi vyrazila dech, vůbec jsem si nevzpomínala, jakými slovy vlastně končí:-)
Rychlost temnoty - jedna z mých oblíbených, známá moc není (teda aspoň u nás), ale stojí za to si ji přečíst. Třeba už jen kvůli úvahám hlavního hrdiny o rychlosti světla a tmy:-) Kdybych ji měla k něčemu přirovnat, napadá mě Keyesova Růže pro Algernon (ale v mnohém se od sebe dost liší).
No a ještě jednu knížku bych doporučila k přečtení, a tu ještě dřív než Rychlost temnoty, vlastně pokud možno co nejdřív - George MacDonald: "Lilith". Předtolkienovská fantasy, naprosto specifická a nezaměnitelná. Žánr je spíš orientační (takže jestli ti fantasy nesedí, nenech se odradit, tohle bude jiné). Každopádně tě to dostane:-) a nemůžu říct čím, jednak to jde obtížně pojmenovat a jednak bych mohla prozradit příliš, a to bych nerada. Známá moc není (na jednu stranu škoda, na druhou stranu možná dobře, při představě, že se námětu chopí Hollywood, mi vstávají vlasy hrůzou na hlavě, bo to by byla katastrofa).
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Francesca
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter