Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bohnice 2010 2.část
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 19.8.2010 (03:26:27)


 Navždy už bez tebe (Občasný) - 19.8.2010 > Montrealer> 

Tak to je mi moc lito.

 

O te detox - by me zajimalo, v cem ta jejich spociva. Da se delat ruznymi zpusoby.(Uz zase mudrcuju!!)

 

Ta pracovni terapie by me taky zajimala - co je na ni tak narocneho?

 

Ale ty navstevy? Myslim, ze pokud by clovek chtel, aby za nim prisel nekdo z nejblizsich(ci kdokoli, jehoz navstevu by si prál) melo by se mu to umoznit.

No, vidis, me zrovna napada, ze bych tam nekdy mohla za tebou prijit...tedy pokud bys opravdu chtel. Rada bych ti nejak pomohla, ale... bohuzel se mi v zivote kolikrat stalo, ze kdyz jsem pomohla, aniz bych dotycnou osobou byla o pomoc pozadana, dostala jsem jeste na frak. V kazdem pripade ale trvám na svem - zalezi jen na tobe, jak se rozhodnes.

 

 

Tak drzim pesti ve vyberu bílejch plástu(tak jim "duverne" rikam:-)

 

 

- pokud bys tam sel.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Navždy už bez tebe
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter