Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Rozpravy z kolekce nevidomý svět
Autor: Weronika (Občasný) - publikováno 19.1.2003 (22:24:07)
další>


barlach (Občasný) - 19.1.2003 > Je to - podle mého názoru - moc dobré. Je v tom cítit kritika lidstva, ale - nemyslím to zle - i Tebe samotné, neboť i Ty jsi člověk. Je to dost pravdivé. Jen trochu polemiky - "neberu si, co mi nepatří" jak je to myšleno? Jestli jako motto : já jediná jsem spravedlivá - pak nesouhlasím. Jestli je to znamení, že jí patříme všichni, pak souhlasím ,ale to samé už je obsaženo v předchozí větě (Nepovyšuji se a nedělám rozdíly). Druhá varianta je o poznání surovější, protože s sebou nese následující pointu : Svět je ovládán lidstvem a to se žene do smrti. Ani smrt a člověk není ztělesněním spravedlonosti. Čili se nám vynořuje tolik potřebná (myšleno v úvaze) řečnická otázka. Kde je spravedlnost? A je vůbec nějaká? K čemu se přikloníš?!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli barlach
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter