Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak nás zachránila ODSka
Autor: Marthas (Občasný) - publikováno 24.4.2013 (16:32:09)


 Marthas (Občasný) - 24.4.2013 > Path Adamski> Path, jak jsem říkala, na tento žánr jsem se vykašlala, jelikož mi má tvorba v tomto žánru přišla taková dětinská a poezii mám ráda, takže jakmile jsem vypadla ze školy, kde se sem tam hodilo mít pár témat anebo pár zážitků připravených dopředu, tak jsem to psát přestala!!! Momentálně nemám ani zážitky ani trpělivost to psát, jelikož, jak víš, je psaní tohoto žánru, přeci jen záležitostí delší doby.
Jinak jsi se trefila! Já měla vždycky takový ty nápady, a když jsem ten nápad dostala, snažila jsem se ho, co nejrychleji hodit na papír, abych to nezapomněla, problém byl vždycky v tom, že jsem to nedokázala vyladit!!
PS: Tím pádem pochybuju, že bych něco dalšího splodila, jak jsem říkala, většinu mých nej výtvorů si rozebrali učitelé na češtinu, a já teď nemám sílu, takové dlouhé věci psát a taky jsem nikdy nedokázala psát fejetony na okolní témata, třeba taková ta politická nebo tak a nejsou ty zážitky - žádný nápady, žádný osvícení se nekoná a mám ráda básničky!!!
PS2: Kdybych ale přeci jen něco zpotvořila, tak to sem hodím ale nebylo by to nic moc, jelikož jsem fejetony nepsala už 5 let!!
Zdraví a děkuje Marthas
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Marthas
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter