Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROTI PATRIARCHÁTU NA VŠECH ÚROVNÍCH z kolekce Proti patriarchátu na všech úrovních
Autor: Kirké (Občasný) - publikováno 16.4.2003 (22:34:22)
další v kolekci>


Gino Hašler (Občasný) - 18.4.2003 >

FS - 1/ Byl jsem zneuzit HOMOSEXUALEM - gayem, ktery zil  se svym pritelem a cela vesnice o tom vedela. Nejsem zase tak blbej, abych nevedel rozdil mezi pedofilem a homosexualem, ty jsi ho snad znal, ze delas tak rasantni zavery?

2/tve znalosti a jistoty v oblasti gay-porna jsou mozna pravdou, ale jelikoz me gay porno a ani normalni porno vubec nezajimaji,

   nemusis my vysvetlovat co kdo komu v tomto prumyslu plati, zda je opravdu gay nebo ne... me to vubec jakozto ne-gaye nezajima a muze mi to tudiz byt ukradene.

3/Bod nejdulezitejsi - ja nevim moc o ceskych zakonech, a ty nevim moc o americkych, tak neplacej blbosti. Antidiskriminacni zakon v US se vztahuje na odepreni zamestnani nebo obsluhy cloveka kvuli jeho rase, nabozenstvi, politicke afiliaci nebo sexualniho zamereni. Nadavat a hrozit muzes komu chces (pokud chces) od rana do vecera, to je ti zaruceno konstitucnim pravem svobody projevu. I kdyz to zni paradoxne, policajt te nemuze zatknout treba jenom proto, ze nekomu vyhrozujes, ze ho zabijes. Pokud na neho nevztahnes ruku, slovo neni povazovano za zbran. Zakon o hanobeni tady neexistuj  ( pokud se jedna o verbalni projev, pokud to das do novin, je to neco jineho),  na rozdil od ceskeho muzes klidne rici i prezidentovy, ze je vul.

Tak si to laskave vzdycky napred zjisti, nez neco kecnes.

Nadavat ti jde, bezne sovinisticke prase je lepsi nez ta predtim, schvalne jestli to jeste trumfnes?Kdybys ale zil tady nechala by te maminka za trest snist kus mydla, aby sis vycistil pusu.

Ale jsi zabavny, to ti musim nechat.A k obrazku, ne kazdemu se libi vsechno, nemam nic proti fellatiu, ale mezi dvema muzi, to mi zveda zaludek(to mohu rict?).Holt to vidim jinak nez ty, tak to proboha pochop, nebo zazaluj muj zaludek kteremu nemohu poroucet.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Gino Hašler
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter