Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROTI PATRIARCHÁTU NA VŠECH ÚROVNÍCH z kolekce Proti patriarchátu na všech úrovních
Autor: Kirké (Občasný) - publikováno 16.4.2003 (22:34:22)
další v kolekci>


čtenář Gino Hasler - 19.4.2003 > Filipe, mas naprostou pravdu, pouze s tim rozdilem, ze ja hovorim o tom co se tady smi a nesmi, nikoli o tom, jak by se civilizovany clovek mel nebo nemel vyjadrovat. Pral bych ti byt ne den, ale jen hodinu na dopravnim inspektorate, kde pracuje moje manzelka a posluchat, co musi s usmevem spolknout od ilegalnich mexickych emigrantu, kterym odmita prijmout padelane dokumenty. Nadavky typu "You fucken bitch", "White bitch" a podobne jsou ji uz tak bezne, ze to prechazi a jen odpovi: "You have a nice day too". Byl bys nemile prekvapen poznanim, jak se k sobe lide na ulici chovaji. O tom co na sebe mezi sebou ridici krici, ani nemluve. Slova "nigger" se take doslechnes, i kdyz uz mene; neni vyjimkou, ze cernoch vytahne pistoli a dotycny ma po nadavani.
To ze urcite projevy netolerujete je pochopitelne.Tady je take rada veci, ktere nechceme tolerovat, ale nemuzeme nic delat nez prihlizet. Na priklad pochody KKK v Alabame; jsou zakonem povoleny a probihaji za pritomnosti policie, ktera chrani pochodujici pred davy cernochu...
A to co na sebe navzajem krici, ty nejhorsi nadavky, by te moc prekvapilo.
Kdyz se jednou zeptali pana Churchilla proc dava prednost demokracii pred totaliarismem, odpovedel, ze demokracie je "lesser evil". V demokracii ma kazdy pravo vyjadrit sve citeni aniz by za to byl stihan. Jakmile nekomu zakazes svobodu projevu, at je ti jakkoli neprijemny, nebo ho za totez trestne stihas, pak ja konec demokracie. Skinheads ti vadi ( a mne take), ale komunisty, kteri s vami mavali 40 let, trpite vesele dal .(Uniklo mi snad neco?) To je prave zaporna stranka demokracie, proste chce-li jeden byt kucharem, musi snaset vedro kuchyne.
Slova buzerant jsem snad nepouzil 20 let, jen si ho pamatuji; tady to jde tezko pouzivat, nikdo tomu nerozumi...Jsem take Evropan, tady pouze ziji, takze rovny s rovnym, a v Texasu se, bez urazky prosim, nerika queer, ale...radsi ne, ty by sis to zase vzal jako moje skryte napadani. Az tam budes ty nekde na benzince, tak se nenapadne zeptej.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter