Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Adele vs. Gustav Klimt II.
Autor: mystikus (Stálý) - publikováno 11.4.2015 (09:09:26)


čtenář vrtomica - 1.12.2019 > Θα ήθελα πολύ να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας. έτσι μπορείτε να το μάθετε και να το χρησιμοποιήσετε για να λύσετε το πρόβλημά σας, αν υπάρχει. Ονομάζομαι Verónica από το Los Angelis.
Η καρδιά μου ένοιωσε και η καρδιά μου θρυμματίστηκε όταν ένα μεγάλο πρόβλημα προέκυψε στο γάμο μου με τον σύζυγό μου πριν από επτά μήνες. τόσο φοβερό ότι πήγε στη δίκη για διαζύγιο. είπε ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει ξανά μαζί μου και ότι δεν με ήθελε πια. Έτσι, έφυγε από το σπίτι και με έκανε και τα παιδιά μου υποφέρουν από έντονο πόνο. Δοκίμασα όλα τα δυνατά μέσα για να τον ανακτήσω μετά από πολλές προσευχές, αλλά όλα άσκοπα και επιβεβαίωσε ότι είχε πάρει την απόφασή του και ποτέ δεν ήθελε να με δει ξανά. Έτσι μια νύχτα επέστρεψα από την εργασία και συναντήθηκα με έναν παλιό φίλο που ζήτησε από τον σύζυγό μου. Τον εξήγησα λοιπόν σε κάθε πράγμα και μου είπε ότι ο μόνος τρόπος για να πάρω πίσω τον σύζυγό μου είναι να επισκεφτείς ένα ξόρκι που ονομάζεται Dr.Pellar γιατί πραγματικά δούλεψε γι 'αυτόν. Αν και ποτέ δεν πίστευα στην ορθογραφία, δεν έχω άλλη επιλογή παρά να ακολουθήσω τις συμβουλές του. Στη συνέχεια μου έδωσε το email του επισκέπτη συγγραφέα. Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έτσι το επόμενο πρωί έστειλα μια επιστολή στη διεύθυνση που μου έδωσαν και ο συγγραφέας με διαβεβαίωσε ότι θα επέστρεφα τον άντρα μου μέσα στις επόμενες 48 ώρες μόλις το έκανα. Τι υπέροχη δήλωση !! Ποτέ δεν το πίστευα. Έτσι μου μίλησε και μου είπε όλα όσα έπρεπε να κάνω. Στη συνέχεια, εργαζόμενος για μένα και 48 ώρες αργότερα, έκπληκτος ο σύζυγός μου, ο οποίος δεν μου τηλεφώνησε τους τελευταίους 7 μήνες, με κάλεσε να με ενημερώσει ότι έρχεται πίσω. Τόσο υπέροχο !! Έτσι επέστρεψε εκείνη την ημέρα με αγάπη και χαρά, ζητώντας συγγνώμη για το λάθος του και για τον πόνο που είχαν προκαλέσει τα παιδιά του. Στη συνέχεια, από εκείνη την ημέρα, η σχέση μας ήταν ισχυρότερη από ότι ήταν με τη βοήθεια του Dr.Pellar. Γι 'αυτό σας συμβουλεύω αν έχετε κάποιο πρόβλημα, έρθετε σε επαφή και σας παρέχουμε 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει.
Στείλτε e-mail σε αυτήν. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: drpellar@gmail.com
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter