Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TOČENÝ UŽ ZEJTRA
Autor: Diaz (Občasný) - smazáno


 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> Viním architekturu současného webu.

Nepapírová média z hysterie žijí, takže ji rozdmýchávají především ony. Clickbait je norma. Síla protichudných píčovin podmaněna jest. Jak donutit nic netušící oběť kšeftů s daty, ať klepne na reklamní leták pod pláštíkem "článku"? Na dostřel titulku typu "Kultura v Česku upadá" je radno umístit titulek jako "Čeští herci si polepší díky dotacím".

Máš jistotu, že idioti, kteří by si zvlášť nepřečetli ani jeden článek, si teď "přečtou oba (titulky)", aby se mohli dosytosti vyřvat ve spravedlivém rozhořčení nad debilitou těch, kdo ty slátaniny píšou, i nad neblahým stavem všeho, všeho!

Spolehlivě přistanou do diskuze, kde pak dalších 5 hodin štěkají na jiné idioty, a médium vlhne dočasně ukojeným mamonem, neb setrvání těch kreténů na článku znamená lepší vývar z reklam i víc dat pro sdílení s obchodními partnery.

Samo sebou, že tenhle hnusný, bestiálně cynicky komerční "ekonomický model" ničí psyché společnosti. Je teda potřeba vymyslet jiný web s jinak monetizovaným obsahem.

Nutno podotknout, že když obviníš novináře z děvkovství, které je vlastně ještě odpornější, než bývalo to ideologické, zahrnou tě obviněními z totalitářského smýšlení, protože je asi chceš cenzurovat a to dělají ubohým novinářům totalitáři a -- fujky, fujky, což jen potvrzuje, jaké bezpáteřní a oportunistické, intelektuálně nepoctivé kundy to jsou.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter