Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
1
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 5.12.2020 (18:49:12)


 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> "Máš tam chyby ve shodě přísudku a podnětu".

To je kurva podmětné pokárání. Autorka ovuluje. Judlo, její vajíčko je ready. Kdy jindy než teď. Přikrč se jako šelma a -- skoč! Tvá hříva vlaje. Pokud již nemáš, vzduch si prorážíš mužně vyhlížející pleší. Jí je to fuk, ona ovuluje a čeká na ten správný sexuální podmět.

Ten podmět jsi ty, Judlo, a ona je ti přisouzena. Ona je tvůj přísudek. Brzy tě odkáže na příslovečné určení místa, které tak dobře neznáš. Judlo, tam tě čeká předmět. Ten předmět musíš najít. Není to lehké, ale nezaváhej. Ovulující ženy preferují rozhodné asertivní chlápky. Tady nastupuješ ty místo zženštilých hezounků. Takže své tápání prodej jako cílenou stimulaci vsedliny a poševního okolí. Tápej s nasliněnými prsty. Pozor, sliny přestaň pouštět, jakmile ty prsty olízneš. Neslintej ani o vteřinu déle, než je nezbytné. Kdybys náhodou nepřehlédl poštěvák, můžeš jí na něj flusnout, ale nesmí to působit buransky. Musíš jí na frndu flusnout jako básník.

A ty jsi básník, Juliáne, ty jsi básník.

Pak nám o té šukačce napíšeš báseň, která konečně bude působit autenticky, pokud se v ní pochlubíš Kateřininým orgasmem, při kterém ti vůbec nevadilo, že jsou to vlastně chcanky.

Ty ji popliveš, ona tebe pochčije. To je láska, Juldo, to je láska.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter