Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Význam Česko Slovenska v tranformaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.1.2021 (00:52:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2021 > čtenář> 
Ty jseš fakt otravnej drakonián. A jak jsi vydeprivovaný a zdrcený, tak je to pořád jen vyvracení tvých mystifikací. Už je to otravný. Nicméně přiznals, že jsi iluminát, což nikdo, kdo není iluminát, prostě neudělá.
Díky. To mi hodně pomohlo.

Teď mystifikace.

", ty jsi zátěž, Dobrovolný pacient z bohnic"

Ne nejsem zátěž, chodím do práce, odvádím daně, nikdy jsem nebyla hospitalizovaná, protože považuju psychiatrii za nesmyslný obor ze své podstaty. Ignoruje multidimenzionální inteligentní časoprostor, posmrtný život, existenci duchů, sfér, mimozemšťanů ... prostě všeobecně všech mystických fenoménů a nazývá je bludy.

Jelikož se s nimi filosoficky absolutně neztotožňuju, nikdy jsem na psychiatrii nešla a skutečně tam ani nikdy nepůjdu.


Další tvoje mystifikace
"díky mně roste životní úroveň soudných lidí"

Právěže naopak, prostě se snažíš snižovat životní standardy společnosti působením na veřejných sítích jako trol, který sráží vše, co nazapadá do NWO agitky. Je to prostě pro společnost destruující jednání.

Jak si každý může ověřit, chováš se od začátku naprosto amorálně a dáváš najevo, že "sejmout" lidi, kteří jsou pro společnost neškodní a de facto nevinní, ti vůbec nic nedělá. Tím pádem ničíš společnost.

Lžeš kudy jdeš. Ale jsi iluminát. Přiznals to.
To nikdo normální neudělá.









<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter