Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SMUTNÁ KRÁSA 2021
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 Čtenář - 5.3.2021 > j.f.julian> Nic, mrzí mě, jestli ti tady někdo někdy ublížil, popř. ubližuje, ale je fakt, že sám již delší dobu naplňuješ tento server (nehledě na to, nakolik ti jeho úroveň připadá pochybná) poněkud hůře snesitelnou atmosférou, kterou jsem se již v záchvatu akutního zoufalství pokusil odlehčit několika říkankami, což se z odstupu viděno nepodařilo, protože na té rovině, kterou zde často otevíráš, se dost těžko dá reagovat nějak odlehčeněji či něžněji atd., aniž by člověku hrozilo, že sám dost rychle zabředne do téhož.
Nevím, kolik vás autorů takto hořkých a často dost destruktivně nabitých příspěvků tady celkově píše (s tím, že doposud optimisticky tak napůl vycházím z předpokladu, že nikdo z toho není např. placený troll nějaké zahraniční mocnosti, ale i kdyby byl, tak stejně by i za jeho pseudonymy existovala opět nějaká živá bytost - k níž by tedy měla tato moje slova dospět), nevím, zda se tu náhodou dokonce po většinu té doby nehádáš především se sebou samotným, nebo zda zároveň i do tebe samotného se někdo dlouhodobě destruktivně pouští, ale je frustrující už jenom to, že zvenku se obě varianty na stávající úrovni komunikace těžko rozlišují.
Rozpoznávám, že by bylo naprosto k ničemu, kdybych se toho sám stával součástí - kdyby mě to i přes veškeré donkichotské pokusy o nějaké svěžejší provětrávání takových komunikačních struktur začalo ve skutečnosti pohlcovat taktéž.
Přeji ti klid a vnitřní pokoj.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter