Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ezo-ufo alternativa nic nechápe, je bezzubá, nerozumí magii, ani mimozemšťanům. Jsou to jenom tupí otroci a pomahači systému.
Právě kvůli tomuto katastrofálnímu stavu této alternativy, vůči které jsem v dost konfliktním stavu, kvůli Křešové a kvůli pravdoláskosraní, není možný žádný kontakt. Ostatně tento příšerný stav této alternativy, kde melou o mimozemšťanech bez vlastních kontaktů, jen odráží příšerný stav většinové populace.

Doufejme, ža už konečně začnou chcípat, ta většinová populace, já s těmi kriply odmítám žít na jedné planetě.
Ty nejhorší kusy třeba asi čtou iDnes premium, tedy placené články, kde neustále jedou nacistickou propagandu a velice často se zaměřují na nejrůznější alternativní proudy, kupř. hnutí "živý člověk" a vysvětlují je naprosto překrouceným způsobem, prostě vytváří "ty správné" občany, totální nacistické orky, kteří jsou naším největším nepřítelem, protože nás chtějí zničit.
IDnes premium si platí jen odpad společnosti, tedy ten duševní odpad, ekonomicky jsou to asi "ti správní".

Kupř. tento článek:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/sergej-lavrov-rusko-konflikt-na-ukrajine-ministr-diplomacie.A230926_180013_zahranicni_kori?zdroj=top

Tady je ze seznamu článek:

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-lavrov-je-to-naprosty-pat-zapadu-chybi-zdravy-rozum-40445042#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_id=40445042&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Lavrov je jediný politik, jehož výrokům rozumím, je to dobrý diplomat a doufám, že vydrží co nejdéle. Jeho slovům se dá rozumět, narozdíl od potlesku kanadského parlamentu esesácké svini. (po tomto už na ně chci pouze hodit atomovou bombu a protože je to nevhodné pro životní prostředí, tak chci, aby zdechli na vakcínu co nejdřív, je to zkurvený opad, s takovými chcípáky není dobré vyjednávat)

Co říká Lavrov:

"Ruský ministr označil nynější situaci za „naprosto patovou“. Znova obvinil Západ, že proti Rusku vede válku a že západním zemím buď „chybí zdravý rozum“, nebo mají „nenapravitelnou důvěru v to, že Rusko porazí“. „Obojí nedělá Západu čest, ani jeho diplomatům a myslitelům,“ dodal Lavrov."

To je to, má pravdu, západ jede svůj poslední velký vabank, kdy je jejich jedinou šancí porazit Rusko. Ale Rusko hlídá Galaktická federace, proti Drakoniánskému západu.
Takže západ se potopí a nenávratně, toto je jejich konec, skončili svině naočkovaný bastardní nacisti.

A u nás doufám ta naočkovaná hajlující chátra taky chcípne co nejdřív.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter