Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Docházím k těmto závěrům, protože dlouhodobě vidím neschopnost a neochotu lidí cokoliv chápat, včetně alternativní scény, přičemž drakoniánské manipulace jsou velice intenzivní a rafinované, tak rafinované, že to skutečně pro "normálního člověka" je za hranicí jeho schopností myslet.

Mně kupř. nezajímá, že někoho nezajímá, že když jsem vyfotila éterické objekty, se kterými mluvím, že asi nejsem blázen.
Percepce běžného člověka tyto reality míjí, běžný člověk mě potřebuje mít v kolonce "blázen".
I když je vrcholně bláznivé si v současných situacích tohoto světa myslet, že tu nezasahují mimozemšťani.

Většině je u prdele, že se nějakou ženskou pokusilo NWO odpravit techno-okultními možnostmi. Jim se to nestalo, jim je ti doslova u prdele.
I z toho důvodu, že nevěří na reinkarnaci, tudíž je jim u prdele celá budoucnost této lidské rasy na této planetě.

Kdo se chce narodit jako nevinné děvče, kterému v jejích 14ti letech vytvoří dementní spolužák její nahý profil na sociální síti, který vytvořila umělá inteligence?
Asi nikdo z těch chcípáků, kteří ignorují to, co píšu, nebo se tomu smějí.
Ale přesto se to někomu děje.
Což je vzhledem k rigidní zaostalosti, primitivitě, bezcitnosti a násilnosti této super hloupoučké rasy poněkud problém.

Prostě jsme v situaci, kdy jsme jako hloupoučká rasa zavaleni technologiemi, které nás úplně zničí.

Jedinou obranou je spojit se se spřízněnou, ochranářskou mimozemskou společností, která takové technologie zvládá.
Ale proti tomu je aktivní odpor, jakože skutečně aktivní odpor.
Hloupost, primitivita.

Takže si začínám říkat, že to asi vážně dopadne depopulací a detechnizací, vrácením této stupidní rasy na její skutečnou úroveň.
Ke koněspřežce.
Mně to jako mimozemšťance taky až tak nevadí, celý můj život je rámovaný divným bojem proti divným lidem, následně telepatickým spojením s GF a válkou proti NWO. Nepotřebuju dále žít, od života nic neočekávám, i bych ocenila svoji přirozenou smrt, abych mohla jít domů, do vyspělých společností.
Této hloupé rasy už mám dost a planeta je zachráněná, nemám důvod tu dále pobývat.

Ta stupidita a rafinovanost drakoniánských infiltrací je extrémní a lidi jako rasa jsou extrémně hloupí a nikde, doslova nikde nevidím jakékoliv pochopení toho, co se tu děje.
Toto nemůže dopadnout dobře.
Kdyby mělo někde v budoucnosti dojít k jakémukoliv kontaktu s GF, už teď by musela být vidět daleko větší proaktivní, nikoliv odporová aktivita. Ale to se neděje.

V deníku Právo dnes vyšel třeba tento článek:



Když vyhrál Fico, tak Jourová, euronacistka, přizná vše, co se děje.
Pravda je určitě někde tam, že ač se snažili nasadit všechny tyto svinské metody, tak vyhrál Fico, proto o tom informují.
Kdyby vyhrála jejich liberální Sračka, tak by žádná umělá inteligence do voleb nezasahovala a všechno by bylo v pořádku.

Zkrátka, věřím už víc na apokalypsu, než na kontakt s GF.
Tak blbá a protivná, nedovyvinutá rasa, kladoucí tuhý odpor Galaktické federacu, přetechnizovaná na vzácné planetě...
toto nedopadne dobře.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter