Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak to chápu, tak vůbec tato naše realita, ve které jsme, je svým způsobem umělá.
Zdá se, že existuje něco jako "save" v počítačové hře, zkrátka bod, od kterého se vše další odvíjí a to je zřejmě stupeň vývoje lidstva, ve kterém je v přirozené formě.
Takže někde v 18. století je "save". Tedy, kdybyste hráli hru, máte uložený záchytný bod vývoje tohoto lidstva v 18. století, odkud se následně vyvíjí všechny další scénáře.
Tedy, člověk s knížkou vytištěnou primtivivní technologií tisku s koněm a vozíkem, maximálně kolejemi.

To je všechno, to je náš duševní stav, to je to, na co doopravdy máme.

A zdá se, že tento "save" nebyl použit poprvé.

Kdo chce jet v 3D linii a úporně věřit v klasickou vzdělanost, tvrdit, že NWO jsou "jenom lidi", vynechávat veškeré mimozemšťany, pochopitelně může. Třeba mají pravdu, já jsem jenom blázen a schizofrenička a technické zvuky do hlavy, divné úkazy na nebi, vyfocené éterické objekty nic neznamenají, to je prostě "normálka".

Mě toto nebaví, popravdě, toto je zoufalství.

Já nechápu vůbec, co se tady děje. Všichni dobří, kdo přinesli něco skvělého a probouzejícího, jsou "odhaleni" jako blázni a podvodníci, třeba ten Lobsang Rampa.
OK, ale co když třeba Lobsang Rampa říkal pravdu? Pak jsme hodili do koše extrémní výkon extrémně nám oddaného a pomáhajícího člověka, protože nějakej zkurvenec, jako je Dalajláma, ho sundal a nějaký debílek napsal, že Cyril Hoskins je prostě podvodník.
Jenže ten podvodník dokonale popisoval Galaktickou feeraci už v 50. letech.
Třeba sepsal dílo Poustevník, ve kterém odhaluje svůj příběh z dětství, kdy nějaký čas pobýval u starého tibetského poustevníka, aby ten mu předal svoje znalosti a příběh, kdy byl v mládí unesen mimozemšťany. Ti ho poučili o všelicems, pak mu během několika vteřin vylaserovali jeskyni a zařídili v ní pramínek čisté vody, vysadili ho a řekli mu, že teď počká X desetiletí na malého kluka, který si to k němu přijde poslechnout.
OK, on tam přišel, pak to donesl na západ, tady to hovada zmačkaly v ruce a vysraly se na to.

Takže, jestliže jedeme v "save" z 18. století, tak tohle jsme docela podělali.

Na druhou stranu, Drakoniáni byli Galaktickou federací zničeni a tak by se dal udělat další imitovaný "save" po r. 2000.
Ale musí se docílit stavu, kdy na této planetě nebudou zbytečné technologie a velká masa lidí.

Myslím si, že to je i plán NWO - deindustrializace.
Asi se to nechá běžet.
Stejně - člověk je primitivní hloupá bytost, která nechápe složité mimozemské věci, nepotřebuje i-phone, ani eletřinu, ani jadernou elektrárnu.

Časem se to tady dovede ke koněspřežce a malému počtu lidí.
Pak se pustí něco jako záblesk, nové generaci se vypustí paměť, pak se nasadí "pamětníci", což budou nasazený mimozemšťani a ti mládeži vysvětlí, že je přesně rok 1728.
Od té doby tomu budou všichni věřit.
Když je GF schopná laserem vytvořit jeskyni i s pramínkem během několika vteřin, tak asi umí zamést efektivně stopy k vytvoření takového historického "save" ve hře "Člověk na planetě Zemi"

Takže, buď vezmem rozum do hrsti a začneme se chovat přičinlivě, nebo si počkáme na vytvoření tohoto "save game".


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter