Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Co tak vím, tak časoprostorovým kolečkem se tady točilo hodněkráte.
To jsou věci, které nechápeme, ale zkrátka je tu manipulováno časem i prostorem. Tedy, je skutečně možné, že někdo něco udělá s časoprostorem, někteří lidé zmizí, jiní se objeví a všem to připadá přirozené a nikdo si na nic nepamatuje, akorát převládne na určitou dobu divný mrtvý pocit.

Mně se třeba stalo, že jsem jednou stála u okna se sluchátky a hudbou v uších a najednou jsem jasně cítila, jak mě rodinný příslušník tahá za rameno a mluví na mě, s divným přízvukem, plným divné starosti. Doopravdy jsem si myslela, že to tak je, otočila jsem se, s očekáváním, že tam bude a budu muset vysvětlovat, proč si něco mumlám pro sebe a jsem duševně mimo.
Ale nikdo tam nebyl, otočila jsem se do prázdna.
Dodnes mi to Galaktická federace vysvětluje tak, že museli tehdy vystřihnout časovou linii, kdy tomuto zabránili, tehdy by mě starostlivá rodina dotáhla do blázince, takže tuto časovou linii vystřihli a nahradili ji jinou, tento podivný zážitek je odraz reality, že se tomu tak stalo.

No, tak to jsou takové trochu šílenější věci, které vynechávám, protože manipulacím s časem a prostorem doopravdy nerozumím, tak tím nezatěžuju, ale toto je také součástí plnější reality.
Tedy nemám problém s představou, že existujeme v simulované realitě nějakého divného časoprostorového pokusu s tímto světem.

Takže si nemyslím, že by byly nemožné všelijaké fantastické teorie, jak to s námi ve skutečnosti je.

Prostě si nemyslím, že je jakkoliv moje vina, co se mi stalo a jediné, jak to doopravdy dává smysl, při všech těch realitách, které se skutečně dějí, že jsem prostě nasazená z Galaktické federace v šamanské, čarodějné roli proti satanistům z NWO, do jejich bezprostřední blízkosti a oni si na mě smlsli, jako na levné oběti, ale já je pak s Galaktickou federací totálně oddělala a dnes už jsou to jenom klony, nejsou to živí lidé.

No a zároveň bylo poraženo techno-okultní možnosti NWO, protože tu byli zničeni Drakoniáni, a to i díky manipulacím s časoprostorem.
Protože kdyby mě rodina odtáhla do blázince, asi těžko bych se mohla servat s NWO, že.

No, ale vzhledem k tomu, že je velikým tichem řešeno i vše racionální, typu "mám fotky éterických objektů, co se mnou vedou telepatickou komunikaci", případně "dějí se mi technické elektricky drnčivé útoky do hlavy", tak ž mě to prostě nebaví.

Co chtějí všichni ti znalci tlustých knih a hrabači peněz s duchovní transformací?

Prostě cítím, že je tu neochota cokoliv chápat.
Zároveň vím, že kdyby jakákoliv slečna v duchovní transformaci dostala takový nářez, co já, tak prostě zdechne, že já jsem člověk s duší mimozemšťana a proto jsem to dala, nikdo jiný to nedá.
A nebaví mě se sem rodit a tuto rasu nenávidím za její zlo, zakrslost, primitivitu, násilí a hrubozaložení.

Takže neočekávám nic hezkého, leda že by se konečně něco hnulo i v těch kamenných sviních, případně něco v té extra inteligentní alternativě.
A to je vysoce nepravděpodobné.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter