Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 >



Protože se vůbec nijak neděje cokoliv, co by napovídalo, že se tento svět někam transformuje a že přijde cokoliv, jako je ten nový věk, jsem taky nucená dělat revizi.

Když si vezmu racionálně, jak to se mnou je, tak jsem v žádné vlně transformace nikdy nejela, žádné ezo pošuky nevyhledávala, ani nesledovala, nic takového neřešila. Potom jsem se ale dostala skrze podle mě tvrdou nacifikaci společnosti do obrovského nesouladu s touto společností, která r. 2015 vyvrcholila prudkým přeskupováním hodnot, něco se otevřelo, začala jsem řešit národ, potom mě brutálně začalo napadat NWO, pak mě nakontaktovala Galaktická federace, pak byla ta válka, nejdřív půlroční, pak zas od r. 2019.
No a protože jsem byla v hajzlu, byla jsem na tom velice zle a tonoucí se stébla chytá, tak jsem se chytla té myšlenky "transformace". A začala se k ní tak nějak vztahovat a tu myšlenku podporovat.

Ale popravdě, o žádném dimenzionálním vzestupu, nebo transformaci vůbec nic nevím.
Je to umělé, prostě jsem to přijala, uměle a zvenku, není to nic autentického, co bych skutečně prožívala.
Já jsem si prostě myslela, že musím Galaktické federaci pomoci porazit NWO, v rámci těch čarodějných bojů, potom přistane GF a zabijeme zbytky NWO na zemi a začne nový věk.

No ale všechno se vyvíjí někam úplně jinam, toto se absolutně vůbec neděje, prestože se ten čarodějný boj proti NWO v podstatě zdařil.
Protože už mi neduní do hlavy a jejich pokus mě zabít jim prostě nevyšel.
Ale stejně se nic dobrého neděje.
Děje se jenom to zlé - očkování magnetickou vakcínou a potom protiruský nacistický fanatismus. A zrůdné davy, které toto vyznávají.

Kupř. včera jsem viděla nějakou animaci na FB, jak je jako svět a Rusko je tam vyobrazeno jako toxický zhoubný nádor. Tak se jako svět vezme, Rusko se vyřízne a to má být jako řešení.
Nevím, mě se chce doopravdy brečet.
Kdyby toto bylo s USA, tak bych to snad ještě pochopila, ale s Ruskem, to je prostě nacismus, to je nacistická ideologie.
Je fakt, že to sdílel člověk, který je určitě idiot, kdysi jsem ho znala, ale stejně ... ani vědomí, že je ten člověk idiot, tu nepomáhá.

Prostě, tento svět je nacistický a je to zrůdnost a toto se nikam nemá šanci transformovat, jak o tom pořád bájí všichni ty magoři na internetu.
Ta transformace je zdá se doopravdy fake, je to nesmysl, nic takového se neděje a nestane. Co má jako být transformace?
Ten obor duchovnosti a spirituality se vůbec nikam nehýbe. Nikdo se nerozvíjí a žádné schopnosti nezískává. To, že nějaký vyřehtaný kačeny na tom vydělávají peníze, ještě neznamená, že se jakkoliv doopravdy cokoliv hýbe.
Takovou spiritualitu, jako my, projevoval už třeba Jan Hus. Už tenkrát, bez transformace. To totiž není nic divného, je to jakoy normální védský přístup, lidský přístup, normální lidská spiritualita proti Drakoniánské církvi, která je plná satanistických zrůd s nelidským původem.
Celá "tranformace" by znamenala jenom jediné - rozpoznat zlo a vyřadit ho z lidské společnosti, tedy umět rozpoznat NWO.

Ale to se neděje, ani omylem.
Lidi jsou tupí, nechávají se očkovat a milují nacismus, jsou absolutně pohlcení čistým zlem, satanismem, NWO.

A ten cíl, který jsem chápala, se kvůli tomu, jak jsou lidi odporní satanisti prostě naprosto vzdálil, protože to vyžaduje lidskou spolupráci.
Nic se nikam nehýbe, vše zůstalo zaseklé, žádná transformace se neděje.
Začíná to pěkně smrdět.
Transformace společnosti je naprosto vyloučená, vyžadovalo by to přestat lhát a to tato společnost neuznává, protože je plně pohlcená magnetickou sračkou v krvi a nenávistí k Rusku.
Jsme prostě společnost naprosto vylízaných idiotů a začíná to být vidět čím dál více. Naprosto se ztrácí jakákoliv naděje, že se na tom něco změní.

Je naprosto chybný výklad si myslet, že probíhá nějaké transformační období, které dopadne nějakým zázrakem. Aby se tato společnost někam hnula, musela by v první řadě mít víru, resp. vědomí nesmrtelnosti lidského ducha, jeho věčnosti, aby v nich byla nějaká síla. Ale tady jsou lidi bezvěrci, oni nevěří na svoji duši a svoji věčnost a tím pádem nemají žádné vyšší hodnoty a jsou tedy ovladatelní strachem, skrze strach o svůj jediný, bídný a mizerný život plného duchovní nízkosti. Vlastně nám chybí cokoliv, co by nás opravňovalo ke vstupu do galaktické éry, jak jsem si myslela.

Do galaktického prostoru může vstoupit pouze civilizace, která zná spirituální pravdy, zná reinkarnaci a oplývá i nějakým duchovním kreditem, tedy že je sama od sebe imunní, nebo hodnotově založená proti drakoniánskému nacismu. Dále je vědoma problému infiltrací, zná základní úskalí techno-okultismu, zná základní triky Drakoniánů.
Nyní jsme meli příležitost k takovému přestupu, do galaktické éry, ale protože se populace chová doopravdy vyloženě nezrale a neschopně, tak se zdá, že se nic takového prostě nestane.
Máme drakoniánské nacistické řádění přímo před očima, ale fandíme jim a zavrhujeme Rusko, Galaktickou federaci a vůbec všechny, kdo nám chtějí pomoci. Říkám, bez Putina už bychom byli do očkování dotlačení totuo nacistickou společností i my, kdo jsme to nechtěli. Museli bychom se vystěhovat z Evropy a k čemu jako?

Skutečně, toto je racionální věc, to není žádná mýtická transformace. Všechny ty kecy o transformaci a 5D je zřejmě klasická NWO new age masírka, která měla sloužit ke špatnému výkladu událostí, tedy mimozemské války a případnému kontaktu s GF a přestupu do galaktické éry.

Ale skutečně se zdá, že lidstvo je zkrátka příšerně nevyzrálé a na žádnou galaktickou éru prostě nemá. GF tu musela zasáhnout, aby vyrvala planetu ze spárů Drakoniánů, ale ta verze, že lidstvo přejde do galaktické éry padla.
Protože není schopné pochopit reálie.

Věřím, že budeme početně zredukováni a nějakými cestami se technicky propadneme na úroveň, která neohrožuje planetu.
A zřejmě tu bude ještě nějaký dlouhodobější duchovní vývoj.
GF nikam nespěchá, není potřeba lidstvo za každou cenu tahat do galaxie. Když nechceme, tak nechceme, když na to nemáme, tak na to nemáme.

Podle toho, co vidím, tak na to prostě nemáme, nedá se nic dělat. A to i po té případné depopulaci, protože jestli je alternativa "to lepší", tak je nutné uznat, že je to plné hloupých lidí, kteří nic nechápou a v ničem, co je potřeba, se neorientují.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter