Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


I mi toto novější vidění pomáhá vyřešit mnohé paradoxy, které vnímám.
Kupř. příroda, zvířata, rostliny na mě v roce 2019 vyloženě řvaly, ať něco dělám. Když jsem šla do přírody, do lesa, tak ptáci, veverky, stromy, vše mě vyloženě komandovalo "ať něco dělám".
No nevěděla jsem, co mám dělat a snažila jsem se těm zvířatům vysvětlit, že já s neutěšeným stavem světa nic neudělám, že jsem na to sama a slabá, ale je to nezajímalo s tím, "že jsem člověk a kdo to má jiný udělat".
No, brzy přišla znovu Galaktická federace a znovu NWO a znovu jsem se zamotala do té války.

Potom, v r. 2021 jsem si všimla, že zvířata, kočky, ptáci, celkově příroda je spokojená s tím, že je hotovo, že je vyřešeno, že jsou spokojení, že jsme to zvládli a už mají, narozdíl od nás, ten "nový věk". Prostě jsou šťastní a vyjevují názor, že zlo, které je ohrožovalo je pryč.
Jak jsou přímo propojení s planetou, tak se to zřejmě odvíjí od této reality, protože planeta tou dobou už skutečně byla v pořádku.

Když jsem se ptala na 5G a tyhle technologie, častokrát jsem se dozvěděla, že oni tyto technologie od přírody odklání, aby nebyla poškozována.
To je sice fajn, na druhou stranu, jak to potom můžeme kdy vyřešit, když nebudeme mít důkazy o jednoznačném poškození přírody?
Prostě se s tím nepočítá, že to kdy budeme schopni doopravdy vyřešit, proto GF chrání přírodu a nepočítá s tím, že nás bude kontaktovat a že to kdy budeme muset doopravdy řešit.

Zdá se, že poslední 2 roky sloužily jako poslední rozhřešovací šance, kdy se NWO projevovalo velice jasně a viditelně. A my jsme se mohli ukázat, jak zareagujeme a kdyby nějak výrazně dobře, mohli jsme takový vývoj ještě zastavit, ale to se nestalo

Potom, co vrcholila zločinná covid fašírka s magnetickou vakcínou, dal tomu tipec Putin a vlítnul osvobodit východní ruské části Ukrajiny.
Západ z nich začal dělat nejhorší zvířata veskrze, pamatuju si kupř. případ Buci, kde měl mainstreamový divák uvěřit, že Rusové naschvál postříleli obyvatele, naschvál je nechali ležet tak, aby je hned druhý den našly západní zpravodajské služby, přičemž první den o tom z místních nikdo nemluvil, ani rozradostněný starosta. Atd. Potom salvy pomluv o hromadném znásilňování a mučení, načež to ukrajinská politička přiznala jako nepravdy...

no comment, mě už to fakt nebaví, toto je marné.

Věřit v tomto stavu, kdy se NWO projevilo naplno a nikdo to nepovažuje za ohavnost, s internetem plným povykujících ezo probuzených blbečků, které zajímají jenom peníze, že z tohoto něco vyleze dobrého, prostě není rozumné.

Já se řídím svým zážitkem, komunikací s GF, vlastním rozumem, úsudkem a pozorováním reality a prostě už jsem ztratila jakoukoliv víru v progresivní vývoj této civilizace.
Jaksi mě nikdo nerozradostňuje a nikde nevidím nic, co by dávalo naději mojí vizi.
Už to trvá dlouho, není z toho žádné cesty ven, není světlo na konci tunelu a je více indicií, že je skutečně plánována pouze naše depopulace a technický pád dolů, třeba i to chování přírody tomu napovídá.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter