Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Navíc tento pád dolů, vrácení ve vývoji, v nějakém ohledu, nepatří určitě mezi jakkoliv výjimečné jevy, děje se to docela běžně a slouží to k přerušení špatného druhu vývoje, který je degenerativní a nefunguje a navrácení se na zdravou vývojovou linku. Následuje ale rychlejší vývoj, než byl ten předešlý, protože nadvědomí subjektu - tady kolektivní vědomí lidstva - má vždycky zapsanou tu maximální dosaženou úroveň jako metu, které chce znovu dosáhnout, ale zvolí k tomu jinou cestu vývoje a tím se celkově zkvalitní a když znovu dosáhne dané úrovně vývoje, ať ducha, či techniky, je oproti minulé situaci na zdravé vývojové cestě a má další otevřenou budoucnost.

V kosmickém vývoji to funguje taky tak, i ve velikých měřítkách. Je to normální, někdy se stane, že duše je vyšším kosmickým vědomím, Stvořitelem, poslána ze své úrovně někam k úplným začátkům. Je dobré se tomu nebránit, děje se to vždy v náš prospěch. Pokud tomu duše vyhoví a nepere se se svým egem se Stvořitelem, z nové "propadlé" podoby se velice rychle vyvíjí a velice rychle získává znovu úrovně, mnohokráte rychleji, než když je "dobývala" poprvé.

Takovým způsobem vznikl i ten vesmírný vir, tím, že tento nařízený pád dolů odmítl. V r. 2019 jsem procházela absolutně psychotickým obdobím, kdy jsem vnímala obrovské kosmologické reálie a snažila jsem se vypátrat, co to na mě mluví, co to je a vysledovala jsem jakousi linku vývoje, jak vznikl ten vesmírný vir.
Napsala jsem o tom i článek:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=352779

Ten vesmírný vir byl původně vesmír, každý vesmír má své vrchní vědomí, v tomto případě i vlastní rozhodovací možnosti, tak jako člověk, je to gigantická kosmická bytost s vlastní vůlí. A taky egem.
No a ten vesmír byl špatný, byl nestabilní, šílený, choval se nemocně. Vrchní kosmické vědomí - Stvořitel - chtěl ten vesmír úplně zničit a nařídil mu, aby začal znovu vývoj od prvoka.
Kdyby to ten vesmír poslechl a pokorně to přijal, byl by jako vesmír zničen a během velice krátké doby by šel vývojově skokově rychle nahoru, až by relativně brzy dosáhl opět rozměru velké kosmické bytosti, ale už zdravé.
Ale ten vesmír, jeho ego, to odmítl. Jeho duše, posmrtná existence, která zbyla po rozpadu jeho těla - tedy toho bludného vesmíru - odmítla kosmickou linku vývoje a začal se proti Stvořiteli vymezovat a napadl náš vesmír, kde chtěl parazitovat v jiných hmotných podobách, než je prvok. Tak dlouho to odmítal a byl proti Stvořiteli, až se naprosto kosmologicky vymazal, dosáhl rovnice, kdy veškerý jeho potenciál v nekonečnu, věčnosti a bytí již není schopen jakkoliv nahradit škody a zlo, které napáchal.
Jednotlivé sféry a strážci tohoto vadného původně vesmíru, vesmírného viru, se staly Archonty, podivnými shnilými dimenzionálními bytostmi.

Takže, není dobré tyto pády dolů odmítat, ve skutečnosti se jedná o pozitivní nápravu.
Jakmile se dostaneme na sundanou technickou úroveň, vydáme se jinou technikou, doopravdy věřím v následný rychlý rozvoj volné energie, éterové fyziky, "kouzelných" technologií, ale již v naší režii, bude to naše, bude to sloužit nám.
A ne, to co je teď, kdy pod tíhou drakoniány nastrčených technologií naprosto odchází lidská duše, rasa degeneruje, válí se v satanismu, je bezcitná atd.

My ale v tomto případě nemáme zrovna svobodnou vůli - jsme zkoušeni, vystavováni testům, naše jednání se ananlyzuje a jak se rozhodne vyšší mocnost, než my - tedy Galaktická federace, v jejíž zásadní politice je nevzpírat se Stvořiteli, tedy je tu jeho bezprostřední zástupce a mocnost nad námi - tak s námi bude naloženo.
Myslím si, že je pochopitelné, že když GF minulé dva roky analyzovala naše reakce na otevřeně nacistickou propagandu, kde už chybělo k dokonalosti pouze vyměnit slovo "nacismus" za "demokracii", že určitě vyhodnotili, že když nejsme schopni "odhalit" třeba případ Buci, nebo celkově rozklíčovat tu písničku, co se tu děje, že těžko tak pitomá rasa může jakkoliv vyřešit problémy typu 5G a psychotroniky.

No a když se GF rozhodne nás početně zredukovat a technicky sundat dolů, tak proti nim nemáme šanci.
Třeba je to nemilé, ale já je doopravdy chápu, chápu jejich postoje a kroky.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter