Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je jedno, jak by k tomu technicky došlo, jestli jadernou bombou, nebo něčím jiným.
Já nejsem jaderná fyzička, takže fakt jako nevím.
Ale - je třeba, aby na světě nebyly ani jaderné bomby, ani radiotelekomunikace založená na mikrovlnném spektru záření, z "chytrých" technologií člověku hrabe.
Stává se z člověka příšerný pyšný a enormně hloupý tvor.

Galaktická federace je pochopitelně schopná takový sesuv těchto technologií zařídit, tipuju, že v jejich provedení to bude vypadat jako ten pověstný solární záblesk.

Myslím si, že toto je cesta, která se stane.
Zkrátka jednoho krásného dne se to stane.
Přestane fungovat to 5G, zkrátka všechna technologie násilně nasunutá po r. 2000, ač proti tomu řvali elektroinženýři, že to 100x a více přesahuje zdravotní normy atd.
Já věřím, že bez GF by příroda už hodně odcházela a davy zvyklé na datlovací internet přes i-phony by neměly tendenci to zastavit a vysvětlovalo by se to příliš velkou přítomností uhlíku, nebo CO2, nebo nějakou jinou hovadinou.

No, takže to je jedno, jestli to je, nebo není možné, s pomocí té bomby.
Galaktická federace na to techniku má, toto zařídit a když nad tím uvažuju, je to nejrychlejší a nejhumánnější způsob, jak docílit toho, co je potřeba. Tedy zredukovat a technicky vrátit lidstvo.
Bylo by to rychlé.

To peklo, co se děje, je už dlouho nesnesitelné, velice bych uvítala, kdyby se něco takového stalo.
Lidi ve městech by se pozabíjeli rychle, protože jsou očkovaní a co je nejlepší verze, která mě napadá, že by automaticky rovnou zemřeli očkovaní, protože jim běhá v krvi taky nějaká rafinovaná elektrotechnika, taková událost, kdy by byla najednou vyřazena elektrotechnika, by mohla mít okamžitý vliv na jejich zdraví.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter