Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Už si taky potřebuju dát nějaký oraz, odpočinout si a vyrovnat se s tím vším, co se stalo. Byla jsem přespříliš zapřažená už dlouhodobě v celé této záležitosti s mimozemšťany, na konci roku 2021 jsem byla vyloženě vysátá očkovací blbárnou a šokem z počtu lidí, kteří do toho jdou i přes to, že mají validní informace, co to je za dílo pekla a potom tedy ke konci roku mě odrovnalo na nervech to zamítnutí projektu Galaktické federace a rozhádání se s mimozemskou societkou na IZ a vzestup Křešové a podobné věci a pak, bum, Rusko-ukrajinský konflikt, kde jsem byla nucená jasně vyjasnit, jak je to politicky s Galaktickou federací, kdy je tu hlavně za euro-asijské kultury. Takže jsem valila a valila, že jaksi bez jakékoliv podpory a proti všem, že tu není další zdroj s mimozemským spojením, který by mě podpořil, mě velice vyčerpávalo, do toho ale stále vládly boje se židozednářskými spolky, s jejich techno--okultními jednotkami.

Toto všechno se zlomilo a přestalo relativně nedávno. Nejdříve tu někdy v půlce srpna přestal působit ten zrůdný anonym, což dle všech pozorování, dedukcí a shod v čase atd. byl skutečně Zenaddrich E. (tak jak je to šokující, tak to odpovídá skutečnému NWO - přesně takto oni fungují, žiďáci hnusný satanistický, takto hypersprostě, tak, že si to nikdo nepřipustí, přesně za touto linií lidské představivosti fungují žido-zednářské spolky) a zhruba před měsícem naprosto zmizel zlý despotický, nacistický tyranský mužský hlas v mé hlavě. Od té doby je klid.
Údajně to bylo vrchní kápo nacistického zločinu v tomto vesmíru a strašil tu 300 000 let, bylo náročnější ho porazit, než si kdo z GF dokázal představit a zkomplikoval válku a vzal nám spoustu sil, které už jsme mohli věnovat do nějakého toho duchovního zlepšení a obrody společnosti.
Ale bohužel, bylo to tak.

No a jak konečně vypadl tento příšerný zločin, tak mi začaly docházet zase jiné věci.
Z minulých let jsem tedy dost podrážděná, protože to, čeho jsem byla svědkem, není pouze pošlapávání spirituality, jako takové, její výsměch a znevážení, ale co je horší, tak je pošlapání rozumu, intelektu.
Mě kupř. na celé této "duchovní" věci vytáčí, jak je to málo inteligentní, rozumové, jak se celá ta věc válí v šarlatánských náboženských vodách, já už z toho prostě nemůžu a víc, než "duši" to uráží "rozum".
A je mi úplně jedno, jestli je intelekt a rozum projevem pyšného ega a důraz zrovna na toto je nemoudrý.

Jsem docela ráda, že přechází sezona čerstvých vlašských ořechů, které ráda zbavuju slupky a poslouchám u toho různá videa. Pustím tohle, pustím tamto a hned mě někdo nasere a vypínám to a musím hledat něco jiného.
Tady nějaká paní Iša, co poslala projekt GF do hajzlu, vysvětluje, jak se daří nadvědomím v Midgardu, tamhle zase paní astroložka vypráví, jak nás chrání Arkturiáni a že by bylo nejlepší mít bezpodmínečný příjem co nejdřív, tady paní sladká Alex vypráví, jak si volat mimozemšťany, aniž by si laskavě všimla těch, co volat nemusí a je jich plné nebe ... každý mě naštve, jediný, kdo mě vyloženě nenasírá je ještě tak Heclová, jinak já už se nemám na co koukat.
Já odmítám toto magické a nábožensky mytologické, tápavé, slepé pojetí této věci, skutečně věřím v jasnou racionální linku, která jediná může skutečně ukončit toto období duchovní krize společnosti, kde to vypadá jak ve filmu Monthy Pythonův život Briana, kde na každém patníku stojí nějaký pošuk a zvěstuje šílené nesmysly ... že tím východiskem je prostě pochopení technolgií, galaktické reality, Galaktické federace a uchopení spirituálních záležitostí jako pokrokovou vědecko-psychologickou disciplínu, kdy absolutní většinu té příšerné tmy nasvítímme světlem a uděláme v tom normálně sterilní pořádek a celé "mytologické a magické v pološeru" se nám posune o několik levelů výše.

To je samá kartářka a astroložka a exorcista a přisedlík a Midgard a jiný hovadiny, normálně to uráží můj rozum, ne až tak duši a spiritualitu, tu uráží běžná konzumní satanistická společnost, ale tato ezo alternativa uráží docela normálně rozum.

No, prostě jsem přetažená a mám všeho dost a jak konečně skutečně už do poslední nitky odpadly techno-okultní útoky židozednářských spolků a zmizel ten nacistický zločinec, tak mi došlo, že vše je jinak, zmizelo napětí a stres, došlo k uvolnění a prozření a přiznání si dalších bolestivých realit.

Takže si taky potřebuju trochu odpočinout a přestat to tak valit, kor když je tady vyhlídka, že vlastně se chystá spíš redukce rasy a taky že nám vyšší mocnosti vezmou tu techniku, která není ve skutečnosti naše a která nás šeredným způsobem kazí.
Což může proběhnout mnohými cestami, kataklizmatem, zábleskem atd.

V principu jde o to, aby zmizel ve společnosti tlak nacisticky smýšlejících osob, bezvěrců, vyloženě zlých lidí, aby se celá "duchovnost" konečně začala brát vážně, aby zmizel ten věčný deprivační a ducha a rozum urážející tlak, který nutí se tyto spirituálně usilující lidi neustále obhajovat, pitvořit, vytvářet příšernou bláznivou societku, která produkuje fantastické magorie, aby celá ta věc přistála v lidském řádu a hlavně, aby došlo k odstranění bloku mezi spiritualitou a vědou a věda začala být celostní, plná, poctivě zkoumající všechny reality bez jakékoliv ideologie, která omezuje její spektrum výzkumu.

Budu psát méně, ať si odpočinu, přestávám díky těm novějším událostem cítit tlaky nějaké odpovědnosti, což je docela fajn.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter